دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • بیوگرافی
بیوگرافی حسین تبریزی

زندگینامه حسین تبریزی کارگردان سریال و همسرش

حسین تبریزی و عکس جدید با سریال های جدید Hossein Tabrizi کارگردان

بيوگرافي حسین تبریزی کارگردان سريال زندگينامه حسین تبریزی Hossein Tabrizi کامل با عکس جديد همسر

بیوگرافی حسین تبریزی Hossein Tabrizi

کارگردان | نویسنده | تدوین‌گر | بازیگر | تهیه‌کننده

اهل تهران | متولد 1 شهریور 1349 | متاهل

بیوگرافی حسین تبریزی

بیوگرافی حسین تبریزی کارگردان نویسنده و بازیگر سینما تلویزیون ایران 1 شهریور 1349 در شهر تهران متولد شد. او فیلمسازی را اوایل دهه 70 با چندین عنوان فیلم کوتاه 35 و 16 میلیمتری آغاز کرد. وی فارغ‌التحصیل رشته فیلم‌سازی از انجمن سینمای جوان و مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی (باغ فردوس) است و نویسندگی را از کارگاه فیلمنامه‌نویسی حوزه هنری فرا گرفت. مهم‌ترین آثار حسین تبریزی را میتوان کارگردانی سریال دربست تا بهشت، سریال رخنه و سریال موچین ذکر کرد.

زندگینامه حسین تبریزی کارگردان سریال موچین جدید و جدیدترین عکس بیوگرافی حسین تبریزی Hossein Tabrizi کامل با همسر و فرزندش

بیوگرافی کامل حسین تبریزی

بیوگرافی حسین تبریزی کارگردان سریال زندگینامه حسین تبریزی Hossein Tabrizi کامل با عکس جدید همسر

حسین تبریزی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1374 در فیلم بر بلندای شفق و مقبره نحس به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. اگرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دربست تا بهشت بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حسین تبریزی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علی دهکردی، پرستو صالحی، حمیرا ریاضی و مسعود اطیابی را تجربه کرد.

دربست تا بهشت

حسین تبریزی سریال جدید خود را سال 1386 در 37 سالگی با نام سریال دربست تا بهشت به عنوان کارگردان ساخت. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند مجموعه رخنه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حسین تبریزی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سید مسعود اطیابی، جعفر دهقان، پردیس افکاری و عنایت‌الله بخشی را تجربه کرد.

رخنه

حسین تبریزی در سال 1392 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم حسین تبریزی در این سال، فعالیت در سریال رخنه به عنوان کارگردان محسوب می‌شود. شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حسین تبریزی فعالیت در مجموعه رخنه بوده است. حسین تبریزی سال 1392 در 43 سالگی مجموعه رخنه را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. از حسین تبریزی نقل قول شده است که برای کارگردانی در سریال رخنه و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. حسین تبریزی توانست با فعالیت در مجموعه رخنه تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علیرضا جلالی‌تبار‌، زیبا بروفه، زهرا سعیدی و امیر غفارمنش توانست سطح کاری او را متحول کند.

موچین

حسین تبریزی اولین سریال نمایش خانگی خود را به نام موچین در سال 1398 کارگردانی کرد. سریالی که پیشگام ژانر کمدی در شبکه نمایش خانگی هست که تهیه‌کنندگی آن برعهده میثم آهنگری است. تبریزی در سریال موچین با هنرمندانی همچون مرجانه گلچین، علی صادقی، حمید لولایی و امیر نوری همکار است. پخش سریال موچین البته تا لحظه نوشتن این مطلب هنوز شروع نشده، اما در خرداد سال 1399 منتشر خواهد شد. برای دانلود سریال موچین میتوانید با کلیک روی این متن آبی رنگ، وارد صفحه مربوطه شوید و جزئیات کامل آن را دریافت کنید.

بیوگرافی حسین تبریزی کارگردان سریال زندگینامه حسین تبریزی Hossein Tabrizi کامل با عکس جدید همسر

اینستاگرام حسین تبریزی با نام Hossein Tabrizi است و صفحه رسمی ایشان بیش‌از 3 هزار نفر دنبال‌کننده دارد. همراهان گرامی چنانچه جایی نیاز به اصلاح دارد، خوشحال می‌شویم با نظرات و پیشنهادات خوبتان ما را در جهت بهبود و کامل کردن این مطلب کمک و همراهی کنید.

زندگینامه و بیوگرافی حسین تبریزی با اینستاگرام و همسر حسین تبریزی کارگردان و بازیگر

منابع توسعه مطلب : ویکی پدیا، منظوم، فیلم تو ایرانی می‌باشند.

2 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. امین تبریزی
    38
    می 13, 2020

    سپاس از فیلم تو ایرانی

    • modir
      38
      می 13, 2020

      مرسی از شما برای کمک به توسعه مطلب

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *