دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • فیلم و سریال ایرانی
دانلود سریال خواب زده قسمت 4

دانلود سریال خواب زده قسمت چهارم

دانلود رایگان سریال خواب زده قسمت 4 چهارم خرید کامل

دانلود سریال خواب زده قسمت 4 چهارم

کارگردان : سیروس مقدم | نویسنده : سعید نعمت الله | ژانر : ترسناک | انتشار : 1398

قسمت‌ها : 30 | زمان : 53 دقیقه | کیفیت : FullHD | انگلیسی : Khab Zadeh Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال خواب زده

دانلود سریال خواب زده قسمت 4 چهارم رایگان کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم خرید

داستان : قصه این قسمت درباره ستاره (لادن مستوفی) که در خواب با رها (امیرعلی دانایی) آشنا می‌شود و این سرآغاز وقوع اتفاقاتی ماورایی می‌شود. ماجراهایی که باعث پیدایش عشق بین آنان می‌گردد و همچنین موجب حوادثی ترسناک و غیرمنطقی خواهد شد.

بازیگران : لادن مستوفی، مهدی سلطانی، امیرعلی دانایی، سیما بابایی، پریوش نظریه، ارسلان قاسمی، مارال فرجاد، علیرضا شجاع نوری، کوروش سلیمانی، ایرج نوذری

دانلود رایگان قسمت 4 چهارم سریال خواب زده Khab Zadeh Series Episode 4 Download

دانلود سریال خواب زده قسمت 4 با لینک مستقیم

دانلود پکیج همه کیفیت‌ها بصورت یکجا – 10.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.9 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 949 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 677 مگابایت – 5.000 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 378 مگابایت – 4.500 تومان

رمز نسخه پیش خرید قسمت 4 خواب زده

hnpxdxdlnxkmwrwe

دانلود سریال خواب زده قسمت 4 چهارم

درباره سریال خواب زده :
سریال نمایش خانگی خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم و قلم سعید نعمت الله با تهیه‌کنندگی الهام غفوری محصول سال 1398 است. خواب زده اولین سریال مقدم در شبکه نمایش خانگی و سی و پنجمین مجموعه وی محسوب می‌شود که دارای 2 فصل و 30 قسمت است. سریال جدید خواب زده با بازیگرانی مانند لادن مستوفی و مهدی سلطانی همچنان در انتهای جدول فروش قرار دارد که دلیل آن می‌تواند عدم تبلیغات مناسب و ژانر نوپای آن در ایران باشد. داستان سریال را می‌شود در قالب مثلث عشق، ایمان و ماوراء توصیف کرد که به خودی خود، پتانسیل جذب مخاطب بسیاری دارد، ولی کارگردانی و بازی هنرمندان است که می‌تواند یک اثر را ماندگار کند. مقدم در سریال خود از هنرمندان کمتر چهره‌ای استفاده کرده که همین هم دلیلی بر عدم محبوبیت سریال می‌تواند شود. فصل اول خواب زده با 15 قسمت در بهار خاتمه پیدا می‌کند که بلافاصله فصل دوم آن پخش خواهد شد. فیلمبرداری کلیه قسمت‌ها در تهران و شمال به اتمام رسیده و تمامی قسمت‌ها بصورت هفتگی روزهای سه‌شنبه از فیلم تو ایرانی پخش می‌شود.

دانلود رایگان سریال خواب زده قسمت 4 چهارم

بیوگرافی لادن مستوفی

لادن مستوفی بازیگر سینما تلویزیون متولد سال 1351 و اهل شهر تنکابن است. لادن در سال 73 تصمیم به ازدواج می‌گیرد و با شهرام اسدی کارگردان سینما ازدواج می‌کند. وی تحصیلات دانشگاهی خود را به دلایل شخصی نیمه‌تمام رها کرد و وارد دنیای بازیگری شد. مستوفی کار حرفه‌ای خودش را با فیلم روز واقعه شروع کرد و تاکنون در 35 فیلم و سریال ایرانی حضور داشته که مهمترین قسمت بیوگرافی لادن مستوفی محسوب می‌شود.

دانلود قسمت 4 خواب زده خرید رایگان

اطلاعات بیشتر در Wiki و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *