دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • سریال ایرانی
دانلود سریال قمر در عقرب قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال ایرانی قمر در عقرب قسمت اول 1 تا دوم 2 با کیفیت عالی

دانلود رایگان سریال قمر در عقرب قسمت 1 اول 2 دوم 3 سوم 4 چهارم 5 پنجم کامل

دانلود سریال قمر در عقرب قسمت 1 اول تا 2 دوم با لینک مستقیم کامل رایگان

کارگردان : محسن چگینی | نویسنده : پیمان قاسمخانی | ژانر : کمدی | انتشار : 1401

تعداد قسمت : 14 | زمان : 60 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Ghamar Dar Aghrab Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال قمر در عقرب

دانلود سریال قمر در عقرب ایرانی رایگان

قمر در عقرب دانلود سریال قمر در عقرب قسمت 1 اول تا 2 دوم با لینک مستقیم کامل رایگان Full HD دانلود رایگان سریال قمر در عقرب قسمت اول 1 دوم 2 سوم 3 چهارم 4 پنجم 5 با کیفیت عالی فیلم سریال ایرانی قمر در عقرب قسمت 6 ششم 7 هفتم 8 هشتم 9 نهم 10 دهم کامل با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : سریال قمر در عقرب روایتگر داستان کمدی و اجتماعی با چاشنی فانتزی است که درباره موجودات فضایی بوده که وارد زمین شدند و خانواده‌ای درگیر اتفاقاتی می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند.

بازیگران : سام درخشانی, ویشکا آسایش, لیلی رشیدی, نگار فروزنده, بهادر مالکی و بهروز رهبری‌فر از جمله بازیگران سریال قمر در عقرب محسن چگینی هستند.

دانلود سریال ایرانی قمر در عقرب قسمت 1 اول 2 دوم 3 سوم 4 چهارم 5 پنجم رایگان کامل کم حجم

دانلود سریال قمر در عقرب

قسمت اول تا آخر سریال قمر در عقرب از تابستان اضافه میشود

دانلود سریال قمر در عقرب قسمت 1 اول تا 2 دوم با لینک مستقیم کامل رایگان

درباره سریال قمر در عقرب :
دانلود سریال قمر در عقرب به کارگردانی محسن چگینی و نویسندگی پیمان قاسمخانی و تهیه کنندگی چگینی محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1401 است. داستان سریال قمر در عقرب موضوع کمدی اجتماعی دارد که داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که درگیر اتفاقاتی می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی قمر در عقرب در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال بوده که بمدت هفت ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی محسن چگینی «سریال خوب بد جلف رادیواکتیو» موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران سریال قمر در عقرب محسن چگینی از هنرمندان برجسته ازجمله سام درخشانی و ویشکا آسایش و نگار فروزنده تشکیل شده که البته فروزنده اخیرا در « دانلود سریال عقرب عاشق » نیز حضور داشت. زمان پخش سریال قمر در عقرب در شبکه نمایش خانگی از تابستان اعلام شده و بزودی می‌توانید این سریال را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. سریال ایرانی قمر در عقرب باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال 1401 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای سریال قمر در عقرب به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش سریال قمر در عقرب فصل 1 اول 2 دوم از تیرماه تایید می‌شود و دانلود سریال قمر در عقرب قسمت 1 اول تا 2 دوم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان سریال قمر در عقرب کامل

محسن چگینی دومین سریال خود را بنام سریال قمر در عقرب برای نمایش خانگی ساخت که بزرگترین ساخته اوست و فصل تابستان دانلود رایگان سریال قمر در عقرب قسمت اول و دوم کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. سام درخشانی در سریال قمر در عقرب ایفاگر نقش متفاوتی است و قبلاً در سریالهای «خوب بد جلف» و «سریال سووشون» حضور داشت که اکنون نقشی کاملاً متفاوت از درخشانی خواهیم دید. ویشکا آسایش در سریال قمر در عقرب چهارمین تجربه حضور در سریال نمایش خانگی را کسب می‌کند و پیش‌تر در « دانلود سریال بی گناه » به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین سریال قمر در عقرب محسن چگینی برود. لیلی رشیدی در سریال قمر در عقرب با نقش جدید به نمایش خانگی می‌آید و اخیرا با سریال‌های «مردم معمولی» و «فیلم عرق سرد» توانست به اوج درخشش برسد. بهروز رهبری‌فر در سریال قمر در عقرب اولین بازی جدی در نمایش خانگی را تجربه میکند و فوتبالیست بوده که اکنون در جایگاه بازیگر حضور خواهد داشت. نگار فروزنده در سریال قمر در عقرب دارای نقش متفاوتی بوده و مدتی قبل در سریال ایرانی «رقص روی شیشه» به اوج شهرت رسید.

دانلود کامل سریال قمر در عقرب رایگان

نقد سریال قمر در عقرب محسن چگینی بعد از پخش قسمت اول سریال قمر در عقرب با بررسی ابعاد مختلف این سریال از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل این سریال ایرانی را بخوانید. بهادر مالکی در سریال قمر در عقرب پنجمین تجربه بازی در سریال نمایش خانگی را تجربه میکند و اخیراً با حضور در « دانلود سریال پوست شیر » بازخورد خوبی از مخاطبان دریافت نمود. پیمان قاسمخانی دومین تجربه همکاری مشترک را با محسن چگینی رقم میزند و نام این سریال قبلاً «سریال مریخی ها» بود که بعدها به قمر در عقرب تغییر نام داد. تماشای سریال قمر در عقرب بصورت اینترنتی از اوایل فصل تابستان 1401 شروع می‌گردد و دانلود سریال قمر در عقرب قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد. چگینی ابتداً سریال خوب بد جلف 3 رادیواکتیو را ساخت که موفقیت متعددی دریافت کرد و همکاری موفق محسن چگینی با پیمان قاسمخانی در سری خوب بد جلف توانست دلیل خوبی برای ساخت سریال قمر در عقرب شود. تعداد قسمت‌های سریال قمر در عقرب برای فصل اول 14 قسمت خواهد بود و تعداد قسمتهای فصل دوم سریال قمر در عقرب بزودی اعلام میگردد.

دانلود رایگان سریال قمر در عقرب قسمت 1 اول 2 دوم 3 سوم 4 چهارم 5 پنجم کامل حجم کم

برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *