دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • اجتماعی
دانلود فیلم انفرادی کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی انفرادی با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم انفرادی سینمایی کامل تماشای حجم کم

دانلود فیلم انفرادی با لینک مستقیم کامل رایگان

کارگردان : مسعود اطیابی | نویسنده : حمزه صالحی | ژانر : کمدی | انتشار : 1402

زمان : 98 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Enferadi Movie

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : فیلم انفرادی

دانلود فیلم انفرادی کامل رایگان

انفرادی دانلود فیلم انفرادی با لینک مستقیم کامل رایگان Full HD تماشای آنلاین دانلود فیلم ایرانی انفرادی مسعود اطیابی با کیفیت عالی 1080p دانلود رایگان فیلم انفرادی سینمایی کامل رضا عطاران بدون سانسور با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم انفرادی داستان یک موسسه مالی متعلق به اسدلله «برزو ارجمند» است که ورشکست شده و سرمایه گذاران دست به اعتراض میزنند و سه نفر از طلبکاران بنام امیر «مهدی هاشمی» بهرام «احمد مهرانفر» جواد «رضا عطاران» بی خانمان میشوند و اتفاقات طنزی برای آنها رقم میخورد.

بازیگران : رضا عطاران, احمد مهرانفر, مهدی هاشمی, شقایق دهقان, امید روحانی و برزو ارجمند ازجمله بازیگران فیلم انفرادی مسعود اطیابی هستند.

دانلود فیلم سینمایی انفرادی رایگان کامل ایرانی کم حجم

دانلود فیلم انفرادی با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 4.6 گیگابایت – 14.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 3.2 گیگابایت – 13.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.8 گیگابایت – 12.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 1.4 گیگابایت – 11.000 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 847 مگابایت – 10.000 تومان

دانلود فیلم انفرادی با لینک مستقیم کامل رایگان

درباره فیلم انفرادی :
دانلود فیلم انفرادی به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی محصول سینمایی ایرانی سال 1400 است. داستان فیلم انفرادی موضوع اجتماعی کمدی دارد و داستان مردی «مهدی هاشمی» است که به افرادی پرنفوذ بدهکار است و تصمیم می‌گیرد مثل گذشته سرقت کند و از دوست دوران جوانی «رضا عطاران» و همکارش «احمد مهرانفر» درخواست می‌کند تا کمکش کنند. فیلمبرداری فیلم انفرادی در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال بوده که بمدت دوماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی مسعود اطیابی موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران فیلم انفرادی مسعود اطیابی از هنرمندان برجسته ازجمله رضا عطاران و احمد مهرانفر و مهدی هاشمی تشکیل شده که البته مهرانفر اخیرا در « دانلود فیلم دینامیت » نیز حضور داشت. زمان پخش فیلم انفرادی در شبکه نمایش خانگی از اواخر تابستان اعلام شده و می‌توانید این فیلم سینمایی را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. فیلم انفرادی باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از فیلم‌های موفق جدید در سال 1401 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای فیلم انفرادی به سینما بیاورد. پخش فیلم سینمایی انفرادی از 8 فروردین 1402 تایید می‌شود و دانلود فیلم انفرادی با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان فیلم انفرادی کامل

مسعود اطیابی سیزدهمین فیلم سینمایی بلند خود را بنام فیلم انفرادی برای سینما ساخت که بزرگترین ساخته اوست و 8 فروردین دانلود فیلم سینمایی انفرادی کامل رایگان از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. رضا عطاران در فیلم انفرادی ایفاگر نقش اصلی است و قبلاً در « دانلود فیلم شیشلیک » حضور داشت که اکنون نقشی کاملاً متفاوت از رضا عطاران خواهیم دید. احمد مهرانفر در فیلم انفرادی با نقش یک سارق تجربه جدیدی را کسب می‌کند و پیش‌تر در «سریال شبکه مخفی زنان» به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین انفرادی مسعود اطیابی برود. مهدی هاشمی در فیلم انفرادی با نقش جدید به سینما می‌آید و اخیرا با «فیلم یقه سفیدها» توانست به اوج درخشش برسد. شقایق دهقان دیگر بازیگر فیلم انفرادی است که بعد مدتها به سینما می‌آید و اخیراً در «فیلم ناگهان درخت» به خوبی درخشید. انفرادی با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران جشنواره فیلم فجر روبرو شد و با قصه جذاب در ابتدای کارش توانست به محبوبیت بالایی دست یابد. نقد فیلم انفرادی بعد از پخش با بررسی ابعاد مختلف این فیلم از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل فیلم انفرادی را بخوانید. تماشای فیلم انفرادی بصورت اینترنتی از 8 فروردین 1402 شروع می‌گردد و دانلود فیلم انفرادی با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد.

دانلود رایگان فیلم انفرادی ایرانی کامل با لینک مستقیم حجم کم

7 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. مهدیار
    39
    سپتامبر 16, 2022

    سلام کی میتونم دانلود کنم؟

    • modir
      32
      سپتامبر 16, 2022

      سلام، اکران سینما که تمام بشه در سایت قرار میگیرد

  2. علی
    34
    سپتامبر 9, 2022

    پس چرا هنوز بارگذاری نشده؟

    • modir
      34
      سپتامبر 10, 2022

      سلام به دلیل تاخیر در اکران، دیرتر پخش میشود

  3. آرتان بشارتی
    28
    ژوئن 25, 2022

    سلام چطوری دانلود کنم

    • modir
      41
      ژوئن 25, 2022

      سلام بزودی پس از اکران در سایت قرار میگیرد

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *