دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • اجتماعی
دانلود فیلم به خاطر پونه با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی 1080p BluRay

دانلود فیلم ایرانی جدید به خاطر پونه با حجم کم و تماشای آنلاین

دانلود فیلم سینمایی به خاطر پونه با نقد کامل

دانلود فیلم به خاطر پونه با لینک مستقیم و کیفیت عالی تماشای آنلاین

کارگردان و نویسنده : هاتف علیمردانی | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1392

مدت‌زمان : 90 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Bekhatere Pooneh

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : به خاطر پونه

دانلود فیلم به خاطر پونه با کیفیت عالی

دانلود فیلم به خاطر پونه رایگان با کیفیت عالی و لینک مستقیم کم حجم با تماشای آنلاین فیلم سینمایی ایرانی جدید به خاطر پونه نقد کامل کیفیت بالا.

داستان : فیلم به خاطر پونه داستان مردی بنام مجید ( فرهاد اصلانی ) بوده که فرهنگ سنتی خانواده‌اش را دنبال میکند و تفکرات سنتی دارد، مجید دچار اعتیاد بوده و بخاطر همین مدام به همسرش شک دارد. همسرش پونه ( هانیه توسلی ) زنی امروزی است و از خانواده‌ای غیرسنتی آمده که در تقابل باهم ناخواسته وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات تلخ و شیرینی را برایشان رقم میزند.

بازیگران : فرهاد اصلانی , هانیه توسلی و ترلان پروانه

فیلم ایرانی به خاطر پونه با حجم کم از فیلم تو ایرانی

دانلود فیلم به خاطر پونه با لینک مستقیم

دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.30 گیگابایت – رایگان

دانلود کیفیت 720p با حجم 879 مگابایت – رایگان

دانلود کیفیت 480p با حجم 537 مگابایت – رایگان

پخش و تماشای آنلاین - رایگان

دانلود فیلم به خاطر پونه رایگان با کیفیت عالی و لینک مستقیم تماشای آنلاین کامل

درباره فیلم به خاطر پونه :
دانلود فیلم به خاطر پونه به کارگردانی هاتف علیمردانی و نویسندگی او با تهیه‌کنندگی امیرعباس گردان محصول ایرانی سال 1391 است. داستان فیلم به خاطر پونه کاملاً اجتماعی با مضمونی جامعه شناسی بوده که داستان مردی سنتی را روایت می‌کند که شهرستانی بوده، همسرش زنی امروزی هستش که سبک خاصی از زندگی را می‌پسندد. فیلم سینمایی به خاطر پونه در تهران فیلم‌برداری شده و بخش پایانی آن در حاشیه شهر بوده که بمدت دوماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی هاتف علیمردانی موضوع آن برپایه دغدغه‌های جامعه است. بازیگران فیلم به خاطر پونه هاتف علیمردانی از گروهی باتجربه شامل فرهاد اصلانی و هانیه توسلی و ترلان پروانه تشکیل شده که البته اصلانی در فیلم جن زیبا و توسلی بواسطه فیلم جهان با من برقص مجدداً به سینما برگشتند. فیلم ایرانی به خاطر پونه باوجود داشتن داستان و موضوع حساس جزء پرفروش‌ترین آثار جدید سال 1392 بود و تماشاگران بسیاری را به سینما آورد. پخش نمایش خانگی شروع شد و دانلود رایگان فیلم به خاطر پونه با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی حجم کم با تماشای آنلاین رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر گردید.

نقد فیلم به خاطر پونه

به خاطر پونه فیلم قابل توجهی است با فیلمنامه‌ای تقریباً تکراری اما با ساختاری جدید. هاتف علیمردانی پس از ساخت دو فیلم کودک، در سومین فیلمش به سراغ موضوعی جدی رفته است. او چندی پیش در مصاحبه‌ای گفته بود که موضوع فیلمش در خصوص اعتیاد است اما به نظر می‌رسد که اینطور نباشد. به خاطر پونه قصه شک مجید است به خیانت همسرش پونه؛ شکی که بر خلاف سایر فیلم‌های سینمای ایران به برائت زن منتهی نمی‌شود. به خاطر پونه شباهت‌هایی به فیلم پله آخر ساخته علی مصفا دارد و فیلمنامه هر دو فیلم ماجرای زنی بوده که عاشق مردی آشنا میشود، مردی در همسایگی خانه پدری و عجیب اینکه روایت داستانی دو فیلم غیرخطی است. درون پله آخر شوهر آن زن قصه را بازگو می‌کند و تاکید دارد وقایع را به ترتیب زمانی روایت نخواهد کرد. حال در فیلم به خاطر پونه نیز روایت مجید از ماجرا مغشوش است و این روایت غیرخطی به دلیل معتاد بودن مجید به شیشه قابل پذیرش است. اما به نظر میرسد که هر دو فیلم این روایت مغشوش را برای فرار از ممیزی‌های شورای پروانه ساخت انتخاب کرده‌اند و جالب‌تر اینکه برخلاف گفته فیلمساز، فیلم درباره اعتیاد نیست و درمورد خیانت همسر است.

حواشی فیلم به خاطر پونه

هاتف علیمردانی در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که فیلمش هفت مرتبه ممیزی شده و وی بخاطر این فیلم بغضی در گلو دارد. به خاطر پونه بدلایلی از جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شده، اما اکران پرمخاطب داشت و توانست فروش مناسبی داشته باشد. نسخه جشنواره فجر و نسخه اکران متفاوت می‌باشد، جالب اینکه سکانس آخر فیلم که در هواپیما میگذرد، در نسخه جشنواره فجر وجود نداشت. یکی از اعضای سابق شورای پروانه نمایش در این خصوص گفت نسخه‌ای که بدواً به آن شورا ارائه شده بود حاوی سکانسی در آغاز فیلم بود که خروج پونه از ایران را واضحاً نشان می‌داد. او گفت درخواست کردیم این سکانس حذف شود و پس از حذف، پروانه نمایش داده شد و فیلم به جشنواره فجر ارسال گشت.

دانلود فیلم ایرانی به خاطر پونه رایگان با حجم کم

1 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. آرش
    1
    آوریل 10, 2023

    لطفا لینک دانلود را تصحیح بفرمایید

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *