دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • اجتماعی
دانلود فیلم ایرانی بی وزنی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی بی وزنی کامل با حجم کم

دانلود رایگان فیلم جدید بی وزنی + نقد فیلم بی وزنی

دانلود فیلم بی وزنی با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی + نقد فیلم سینمایی ایرانی بی وزنی کامل

کارگردان و نویسنده : مهدی فرد قادری | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1399

زمان : 97 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Bi Vazni

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : بی وزنی

دانلود فیلم بی وزنی رایگان

دانلود فیلم بی وزنی با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی حجم کم بهمراه فیلم ایرانی جدید بی وزنی با نقد سینمایی کامل و تماشای آنلاین تیزر بی وزنی با کیفیت بالا

داستان : فیلم بی وزنی داستان یک عروس ( بهاره کیان افشار ) و تازه داماد ( امیرعلی دانایی ) بوده که عاشق یکدیگر هستند و قصد برگزاری مراسم ازدواج دارند؛ اما در شب عروسی راز داماد برملا می‌شود. رازی که مربوط به معشوقه قبلی داماد ( تینا پاکروان ) است که با ورودش در شب عروسی به یکباره همه‌چیز دگرگون شده و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات تلخ و شیرینی را برایشان رقم میزند.

بازیگران : بهاره کیان افشار, امیرعلی دانایی, نسیم ادبی, تینا پاکروان, جلال فاطمی, سپیده مرادپور

فیلم ایرانی بی وزنی با کیفیت بالا حجم کم

دانلود فیلم بی وزنی با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.5 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.5 گیگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 803 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 485 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید بی وزنی

zziosgcgsqtdgmzv

دانلود فیلم بی وزنی با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی با نقد فیلم سینمایی ایرانی جدید بی وزنی کامل

درباره فیلم بی وزنی :
دانلود فیلم بی وزنی به کارگردانی و نویسندگی مهدی فرد قادری با تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته محصول ایرانی سال 1397 است. داستان فیلم بی وزنی کاملاً اجتماعی با مضمونی درباره جامعه زنان بوده که داستان زوجی را روایت می‌کند که شب عروسی داماد مجلس را رها می‌کند و تازه عروس قصه را تنها می‌گذارد. فیلم سینمایی بی وزنی در تهران فیلم‌برداری شده و بخش پایانی آن در کرج بوده که بمدت یک‌ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی مهدی فرد قادری موضوع آن برپایه دغدغه‌های زنان جامعه است. بازیگران فیلم بی وزنی مهدی فرد قادری از گروهی تئاتری شامل بهاره کیان افشار و نسیم ادبی و تینا پاکروان تشکیل شده که البته کیان افشار در جشنواره حافظ برای « دانلود فیلم سگ بند » نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن گردید. پخش نمایش خانگی تایید شد و دانلود فیلم بی وزنی با کیفیت عالی کامل و لینک مستقیم حجم کم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر گردید.

تماشای آنلاین تیزر فیلم سینمایی بی وزنی

نقد فیلم بی وزنی مهدی فرد قادری

درباب نقد فیلم بی وزنی باید گفت بهترین هنرنمایی این اثر بازی عالی نسیم ادبی بوده که مدتی قبل در « دانلود فیلم آشفته گی » درخشیده است و در نقش خواهر داماد می‌باشد؛ خواهری که سعی دارد تا از ازدواج برادرش حمایت کند. فیلم جدید بی وزنی می‌خواهد مرثیه‌ای باشد برای تمام زنانی که سالها به آنان بی‌مهری شده؛ درواقع این فیلم تکمیل کننده آثار مهدی فردقادری با محوریت جامعه زنان و دغدغه‌های آنان بوده که بنظرم بخوبی این کارگردان توانسته هدفش را با بی‌وزنی عملی کند. نکته‌ای جالب که در سایر آثار قبلی فرد قادری وجود نداشت، در بی وزنی هست به‌گونه‌ای که انرژی و پتانسیل بالای برخی صحنه‌های فیلم تماشاگر را مشتاقانه به تماشای فیلم ترغیب کرده و به هیجان احساسی می‌آورد. ترکیب امیرعلی دانایی با بهاره کیان افشار برای ایفای نقش عروس و داماد نکته اصلی فیلم بوده که مهدی فرد قادری تلاش کرده با استفاده از دو ستاره سینمایی ایران از سالهای متفاوت این کار را به بهترین طریق ممکن انجام بدهد که کاملاً موفق شده است. درباره نقد فیلم بی وزنی نمی‌توان ایراد خاصی از داستان و بازیگران یا حتی کارگردانی گرفت؛ زیرا تمامی این موارد به بهترین شکل ممکن انجام شده و جوایز جهانی معتبری کسب نموده و مسلماً بهترین فیلم سینمایی مهدی فرد قادری در سالهای اخیر خواهد بود.

دانلود رایگان فیلم ایرانی بی وزنی کامل

دانلود فیلم مسخره باز

دانلود فیلم طلا

دانلود فیلم زهرمار

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *