دانلود سریال
دانوفیلم دانلود سریال جوکر 2 قسمت اول تا آخر دانلود سریال داریوش کامل رایگان دانلود سریال زخم کاری 3 فصل سوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال غربت
  • اجتماعی
دانلود فیلم حمال طلا با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی حمال طلا به کارگردانی تورج اصلانی

دانلود فیلم سینمایی حمال طلا با کیفیت عالی

دانلود فیلم حمال طلا با کیفیت عالی

کارگردان و نویسنده : تورج اصلانی | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1399

زمان : 86 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Hamale Tala

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : حمال طلا

داستان : فیلم حمال طلا روایت زندگی رضا اعتمادی (پیام احمدی نیا) بوده که کارش جابجایی طلا در بازار برای صاحبکارش (سعید آقاخانی) میباشد. روزی که رضا درحال رساندن محموله طلا به مغازه بود، توسط افرادی ناشناس مورد سرقت واقع میگردد و اکنون باید خسارت صاحبکار را جبران کند. بازيگران : سعید آقاخانی, ژاله صامتی, پیام احمدی نیا, امید روحانی بازیگران این فیلم هستند.

دانلود فيلم حمال طلا با لينک مستقيم

دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، در صورت استفاده از VPN آن را خاموش کنید

دانلود فیلم حمال طلا با کیفیت عالی

درباره فيلم حمال طلا : دانلود فیلم حمال طلا به کارگردانی و نویسندگی تورج اصلانی با تهیه کنندگی منصور سهراب پور ساخته سال 1397 ایران است. تورج اصلانی دومین تجربه ساخت فیلم سینمایی را با حمال طلا ثبت نمود و قبلا در فیلمهای پرفروش همچون درخونگاه و فصل کرگدن بعنوان فیلمبردار حضور داشت. سعید آقاخانی و ژاله صامتی همراه امید روحانی مهمترین بازیگران این فیلم هستند که البته آقاخانی همزمان در فیلم بنفشه آفریقایی نیز هنرنمایی کرد و روحانی در فیلم دینامیت ایفای نقش نمود. اکران آنلاین فیلم حمال طلا بصورت اینترنتی از 19 مرداد 99 آغاز شد و همچنین جهت اکران در جشنواره فیلم پوسان به نمایش درآمد. امین فرزانه تقی دیزج ملقب به (امین آقا فرزانه) از لات‌های سابقه‌دار تهران و خیر کنونی بعنوان بازیگر در فیلم جدید حمال طلا ایفای نقش کرده که انتقادات قابل توجه همراه داشت. پخش نمایش خانگی این فیلم بزودی شروع میشود و بلافاصله دانلود فیلم حمال طلا با لینک مستقیم و کیفیت عالی کامل کم حجم بهمراه ترافیک مصرفی نیم بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میگردد.  

نقد فیلم حمال طلا به کارگردانی تورج اصلانی

دومین فیلم سینمایی تورج اصلانی براساس موضوعی ساخته شده که سالهاست در سینمای جهان مورد توجه بوده و برای نقد کامل حمال طلا همراه فیلم تو ایرانی باشید. اینکه شخص تلاش کند تا خود را از لایه‌های پایین زندگی به سطوح بالا برسانند و برای نائل شدن به این موضوع راهی یک شبه یا کوتاه بپیماید. حمال طلا داستان مردی به نام رضا (پیام احمدی‌نیا) است که کارش حمل کردن طلا از کارگاه به طلافروشی است. زمانیکه او مورد سرقت قرار می‌گیرد و مجبور می‌شود خسارت را به صاحبکارش پرداخت نماید. حال بسته شدن کارگاه طلاسازی مزید بر علت می‌شود تا او بخواهد دست به کاری بزرگ بزند و از این وضعیت رها شود. فیلم در همان ابتدا بهانه را به کاراکتر اصلی میدهد تا تصمیمی عجولانه بگیرد و خیال کند دست به کاری بزرگ میزند. دقیقا نقطه محرک فیلم در جایی است که رضا براساس حرف بدون پشتوانه دوستش تصمیم میگیرد تا کاری بزرگ انجام دهد.   فیلم در نمایش این تصمیم عجولانه دقیقا همسو با حالات کاراکترهایش عمل میکند؛ یعنی تمرکز چندانی روی این اتفاق نمیگذارد و به سرعت ازش میگذرد تا در ناخودآگاه ما حالتی از همین عجله و عدم فکر با جزییات کامل شکل بگیرد. درواقع دو شخصیتی که در فیلم حضور دارند تنها به ظاهر باهم فرق دارند، رضا به لویی میگوید که تو شم اقتصادی نداری و چیزی نمی‌فهمی، اما درواقع خودش هم در همان سطح قرار دارد و این را بارها پیش از این نیز ثابت کرده کسی که پانزده سال فقط طلا حمل کرده و زندگی درستی ندارد. این شخصیت‌پردازی خوب باعث میشود ما با تصمیمات اشتباه این دو نفر همراه شویم و هیجانی از درون فیلم به ما منتقل شود. درک صحیح کارگردان از مفهوم فیلم اجتماعی و عدم توسل او به فریادهای فراوان و همیشه بالا نگاه داشتن ضربان مخاطب با استفاده از عوامل بیرونی، باعث شده تا حمال طلا فیلمی کم‌ادعا و تاثیرگذار باشد.   نمونه درک درست را میتوان جایی دید که فیلمساز فضاسازی درستی برای ما انجام داده، درحدی که نیاز است ما را با شغل شخصیتها و کاری که میخواهند انجام دهند آشنا کرده و تمرکز اصلی را روی پیشبرد پیرنگ از طریق ایجاد کشمکش‌های درست نهاده است. زمینه‌ درستی نیز در پیرنگ فراهم شده تا بدانیم رضا و لویی دو انسان هم‌سطح با طرز فکری موافق و کاملا بی‌منطق هستند که تصمیمات اشتباهشان باعث شده تا در همین سطح بمانند. رضا در زندگی شخصی کاملا دچار مشکل بوده و لویی هیچ اختیاری از خود ندارد؛ دو انسان کاملا معمولی که حتی گام بزرگی که میخواهند بردارند آنقدر در میان شلوغی جامعه و صنفی که در آن مشغول کار هستند کوچک بوده که پیدا نیست.   موفقیت فیلم ایرانی جدید حمال طلا در ایجاد هماهنگی بین دنیای کوچک شخصیت‌هایش و دنیای بزرگی است که می‌خواهند در آن پا بگذارند و کاملا مشخص است که هیچ ارتباطی بین دو دنیا وجو ندارد و نتیجه‌اش سهل‌انگاری مکرر و اشتباهات مشکل‌ساز برای آنهاست. ویژگی بارز فیلم حمال طلا درکنار شخصیت‌پردازی خوبش نوع روایت پیرنگش است که به موقع گره‌افکنی میکند تا شخصیت‌هایش را درست پردازش کند به موقع اوج میگیرد و برای رسیدن به بیان دغدغه‌اش دست به هرکاری نمیزند و روند درستی را طی میکند. دوربین کاملا همسو با ضرباهنگ فیلم حرکت میکند و بخش زیادی از القای حس را به درستی دست میگیرد و شناخت اصلانی از کارکرد دوربین باعث میشود تا حرکت اضافی، نماهای بی‌کارکرد و بزرگ‌نمایی دوربین در اثر دیده نشود و تمرکز از حضور دوربین برداشته شده که درون فیلم انتقال یابد. اتفاقی که به اشتباه در بسیاری از فیلم‌های به ظاهر اجتماعی ایرانی رخ میدهد و در اینجا کاملا رعایت شده است.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *