دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • جدید
دانلود فیلم خائن کشی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی خائن کشی مسعود کیمیایی با حجم کم

دانلود رایگان فیلم خائن کشی سینمایی کامل

دانلود فیلم خائن کشی با لینک مستقیم رایگان کامل

کارگردان و نویسنده : مسعود کیمیایی | ژانر : درام تاریخی | انتشار : 1400

مدت زمان : 100 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Khaen Koshi

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : خائن کشی

دانلود فیلم خائن کشی ایرانی

خائن کشی دانلود فیلم خائن کشی با لینک مستقیم رایگان کامل Full HD دانلود فیلم سینمایی خائن کشی ایرانی کیفیت عالی 1080p دانلود رایگان فیلم خائن کشی کامل مسعود کیمیایی با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم خائن کشی مسعود کیمیایی درمورد یک کلاهبردار ایرانی قدیمی دهه 30 به نام مهدی بلیغ مشهور به آرسن لوپن ایران بوده که کاخ دادگستری تهران را بعنوان یک هتل به دو آمریکایی فروخت. خلاصه داستان فیلم خائن کشی در بخشی به ماجراهای دکتر مصدق و ملی شدن صنعت نفت ایران می‌پردازد.

بازیگران : امیر آقایی, مهران مدیری, سام درخشانی, سارا بهرامی, پانته‌آ بهرام, پولاد کیمیایی, فرهاد آئیش, اندیشه فولادوند, حمیدرضا آذرنگ, الهام حمیدی و نرگس محمدی از جمله بازیگران فیلم خائن کشی مسعود کیمیایی هستند.

دانلود رایگان فیلم ایرانی خائن کشی کامل بدون سانسور کم حجم

دانلود فیلم خائن کشی

پخش خائن کشی از اسفند

دانلود فیلم خائن کشی با لینک مستقیم رایگان کامل

درباره فیلم خائن کشی :
دانلود فیلم خائن کشی به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی محصول سینمایی ایرانی سال 1400 است. داستان فیلم خائن کشی موضوع درام تاریخی دارد که داستان زندگی مهدی بلیغ یک کلاهبردار قبل از انقلاب را روایت میکند که درکنار آن نیز گریزی به ماجرای ملی شدن صنعت نفت ایران خواهد زد. فیلمبرداری فیلم خائن کشی در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال بوده که بمدت چهارماه طی 70 جلسه فیلمبرداری به طول انجامید و همچون آثار قبلی مسعود کیمیایی «فیلم خون شد» موضوع آن درمورد دغدغه‌های تاریخی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران فیلم خائن کشی مسعود کیمیایی از هنرمندان برجسته ازجمله مهران مدیری و امیر آقایی و سام درخشانی تشکیل شده که البته مدیری اخیرا در « دانلود سریال پدر گواردیولا » نیز حضور داشت. زمان پخش فیلم خائن کشی در شبکه نمایش خانگی از اوایل اسفند اعلام شده و بزودی می‌توانید این فیلم سینمایی را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. فیلم خائن کشی باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از فیلم‌های موفق جدید در سال 1400 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای فیلم خائن کشی به سینما بیاورد. پخش فیلم سینمایی خائن کشی از اسفندماه تایید می‌شود و دانلود فیلم خائن کشی با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان فیلم خائن کشی کامل

مسعود کیمیایی سی و دومین فیلم سینمایی خود را بنام فیلم خائن کشی برای سینما ساخت که بزرگترین ساخته اوست و اسفند ماه دانلود فیلم سینمایی خائن کشی مسعود کیمیایی کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. امیر آقایی در فیلم خائن کشی ایفاگر نقش اصلی مهدی بلیغ یک کلاهبردار مشهور است و قبلاً در فیلمهای «شنای پروانه» و «بی مادر» حضور داشت که اکنون نقشی کاملاً متفاوت از امیر آقایی خواهیم دید. سام درخشانی در فیلم خائن کشی تجربه جدیدی را کسب می‌کند و پیش‌تر در « دانلود سریال جوکر » به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین خائن کشی مسعود کیمیایی برود. مهران مدیری در فیلم خائن کشی با نقش جدید به سینما می‌آید و اخیرا با مجموعه پرمخاطب « دانلود سریال خاتون » توانست به اوج درخشش برسد. خائن کشی با واکنش مثبت منتقدان همراه شد و با قصه جذاب در ابتدای کارش توانست به محبوبیت بالایی برسد. نقد فیلم خائن کشی بعد از پخش با بررسی ابعاد مختلف این فیلم از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل فیلم خائن کشی را بخوانید. تماشای فیلم خائن کشی بصورت اینترنتی از اسفند شروع می‌گردد و دانلود فیلم خائن کشی با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد.

دانلود کامل فیلم خائن کشی مسعود کیمیایی

طبق خبرهای رسیده مسعود کیمیایی فیلم خائن کشی را به عنوان آخرین فیلم سینمایی دوره هنری‌اش ساخته و باتوجه به داستان غنی این فیلم که براساس واقعیت نوشته شده، قصد دارد نسخه سریال خائن کشی در قالب یک مینی سریال 6 قسمتی را تولید نماید. سارا بهرامی دیگر بازیگر فیلم خائن کشی است که فیلم جدید او به نام چپ راست به تازگی راهی اکران سینما گردید. پانته‌آ بهرام از بازیگران درخشان سینما نیز در فیلم سینمایی خائن کشی نیز حضور دارد و اخیراً با گریم متفاوتش در فیلم شنای پروانه درخشید. پولاد کیمیایی در فیلم خائن کشی از بازیگران اصلی قصه است و اینروزها با بازی در « فیلم گشت ارشاد 3 » مورد توجه مخاطبان سینما قرار گرفت. فرهاد آئیش در فیلم خائن کشی حضور متفاوتی دارد و امسال با بازی در « دانلود فیلم شهر گربه ها » با استقبال تماشاگران سینما روبرو شد. کیمیایی درباره داستان فیلم خائن کشی توضیح داده که قصه فیلم درمورد شخصی بوده که می‌شناسم و داستان را با جزئیات کامل بررسی کردم و تصمیم به ساخت خائن کشی گرفتم.

دانلود رایگان فیلم سینمایی خائن کشی مسعود کیمیایی کامل با لینک مستقیم کیفیت عالی

3 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. امیر
    8
    ژوئن 30, 2023

    اصلا لینک دانلود نذاشتین

    • modir
      7
      ژوئن 30, 2023

      سلام و پخش این فیلم به دلایل نامعلومی به تاخیر افتاده است.

  2. محبوب
    18
    ژانویه 4, 2022

    خائن کشی با این بازیگران خیلی خوب میشه

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *