دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • جدید
دانلود فیلم خط فرضی با لینک مستقیم Full HD کامل کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی با حجم کم

دانلود رایگان فیلم خط فرضی کم حجم | دانلود فیلم سینمایی خط فرضی رایگان با نقد کامل

دانلود فیلم خط فرضی با لینک مستقیم Full HD رایگان کیفیت عالی کامل

کارگردان و نویسنده : فرنوش صمدی | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1399

مدت زمان : 99 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Khat Farzi

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : خط فرضی

دانلود فیلم خط فرضی رایگان

خط فرضی دانلود فیلم خط فرضی با لینک مستقیم رایگان Full HD کامل دانلود فیلم ایرانی خط فرضی با کیفیت عالی 1080p رایگان حجم کم با تماشای آنلاین و نقد فیلم سینمایی خط فرضی فرنوش صمدی از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم خط فرضی قصه سارا «سحر دولتشاهی» زنی معلم بوده که میخواهد به عروسی اقوام نزدیک در شهرستان برود. همسر سارا «پژمان جمشیدی» مردی کارمند اداره بوده که روابط خوبی با همکارانش دارد و کارش مهم می‌باشد؛ او مخالف رفتن به عروسی است و راهی سفر کاری میشود که ناگهان سارا یواشکی به عروسی میرود و موجب بروز حوادثی می‌شود که ماجرایی عجیب پدید می‌آید.

بازیگران : سحر دولتشاهی, پژمان جمشیدی, آزیتا حاجیان, حسن پورشیرازی و صدف عسگری ازجمله بازیگران فیلم خط فرضی هستند.

دانلود رایگان فیلم خط فرضی سینمایی ایرانی کامل با کیفیت بالا حجم کم

دانلود فیلم خط فرضی با لینک مستقیم

دانلود خط فرضی بزودی

رمز نسخه پیش خرید خط فرضی – اسفندماه

دانلود فیلم خط فرضی با لینک مستقیم Full HD رایگان کیفیت عالی کامل

درباره فیلم خط فرضی :
دانلود فیلم خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی و نویسندگی او با تهیه‌کنندگی علی مصفا محصول سینمایی ایرانی سال 1399 است. داستان فیلم خط فرضی کاملاً اجتماعی با مضمونی درام بوده که داستان زن و شوهری را روایت می‌کند که به عروسی دعوت می‌شوند و حوادثی در مسیر باعث بروز اتفاقاتی میشود. فیلم سینمایی خط فرضی در تهران فیلم‌برداری شده و بخش پایانی آن در شمال بوده که بمدت دو ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی فرنوش صمدی و علی مصفا موضوع آن برپایه دغدغه‌های اجتماعی جامعه است. بازیگران فیلم خط فرضی فرنوش صمدی از گروهی باتجربه شامل سحر دولتشاهی و پژمان جمشیدی تشکیل شده که البته جمشیدی اخیرا در «فیلم شیشلیک» نیز حضور داشت و در جشنواره فجر 99 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مرد گردید. فیلم ایرانی خط فرضی باوجود داشتن داستان و موضوع جذاب می‌تواند جزء پرفروش‌ترین آثار جدید سال 1399 باشد و همچنین تماشاگران بسیاری را به سینما بیاورد. پخش نمایش خانگی خط فرضی بزودی تایید می‌شود و دانلود فیلم خط فرضی با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی رایگان حجم کم با اینترنت نیم‌بهاء از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر می‌گردد.

دانلود رایگان فیلم ایرانی خط فرضی سینمایی کامل

فرنوش صمدی اولین فیلم سینمایی خود را بنام فیلم خط فرضی ساخت و کاندید دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر گردید. سحر دولتشاهی در فیلم خط فرضی ایفاگر نقش متفاوتی است که برای اولین‌بار در نقشی کاملاً متفاوت او را خواهیم دید. دولتشاهی در فیلمهای نظیر «فیلم آتابای» و «فیلم عرق سرد» به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین رود. پژمان جمشیدی در فیلم خط فرضی با نقش جدید به سینما می‌آید و اینروزا با «فیلم دینامیت» همچنین «سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو» توانسته به اوج درخشش خود برسد. موسیقی متن فیلم خط فرضی توسط پیمان یزدانیان و فیلمبرداری آن با دوربین مسعود سلامی ضبط شده و تدوینگر فیلم نیز میثم مولایی بود. اکران فیلم سینمایی خط فرضی در جشنواره فجر از اواسط بهمن آغاز شد و توانست نظر منتقدین سینما را جلب کند و امتیاز خوبی بگیرد. نقد فیلم خط فرضی بعداز اکران آنلاین با بررسی زوایای مختلف این فیلم از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر میشود. تماشای فیلم خط فرضی بصورت گسترده از اسفند 1399 انلاین شروع میگردد و دانلود فیلم خط فرضی کامل رایگان از اواخر اسفندماه در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی آغاز میشود.

نقد فیلم خط فرضی فرنوش صمدی

درباب نقد فیلم خط فرضی فرنوش صمدی و علی مصفا باید گفت بهترین هنرنمایی این اثر بازی عالی سحر دولتشاهی است که در نقش زنی سازگار و مادری دلسوز می‌باشد؛ زنی که باید شوهر بداخلاق را تحمل کند و آرامش زندگی را برقرار کند. فیلم جدید خط فرضی می‌خواهد پاسخی باشد برای تمام خانواده‌هایی که اسیر سردی روابط شدند؛ درواقع این فیلم می‌خواهد مشکلات ناشی از سردی روابط میان خانواده‌ها را نقد کند که بنظرم فرنوش صمدی بخوبی با کمک علی مصفا توانسته هدفش را با خط فرضی عملی کند. براساس گفته منتقدان سینمایی ایرانی میتوان فرنوش صمدی را کارگردانی روبه رشد توصیف کرد که بدلیل تجربه نوشتن فیلم‌هایی مانند «فیلم نگاه» و «فیلم زالاوا» توانسته دانش خوبی برای ساخت فیلم خط فرضی کسب نماید. نکته‌ای جالب که در سایر آثار قبلی صمدی و مصفا وجود نداشت، در فیلم خط فرضی هست به‌گونه‌ای که انرژی و پتانسیل بالای برخی صحنه‌های فیلم تماشاگر را مشتاقانه به تماشای فیلم ترغیب کرده و به هیجان می‌آورد. ترکیب سحر دولتشاهی با پژمان جمشیدی برای انجام نقش‌های سرد نکته اصلی فیلم بوده که فرنوش صمدی و علی مصفا تلاش کردند با استفاده از دو ستاره جدید سینمایی ایران این کار را به بهترین طریق ممکن انجام بدهد که کاملاً موفق شدند. درباره نقد فیلم خط فرضی نمی‌توان ایراد خاصی از داستان و بازیگران یا حتی کارگردانی گرفت؛ زیرا تمامی این موارد به بهترین شکل ممکن انجام شده و مسلماً بهترین فیلم سینمایی فرنوش صمدی در سالهای اخیر خواهد بود.

دانلود فیلم سینمایی ایرانی خط فرضی رایگان کامل با لینک مستقیم کیفیت عالی

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *