دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • درام
دانلود فیلم ایرانی سوءتفاهم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی سوءتفاهم کامل با حجم کم

دانلود رایگان فیلم جدید سوءتفاهم + نقد فیلم سینمایی سوءتفاهم

دانلود فیلم سوءتفاهم با لینک مستقیم و کیفیت عالی + نقد فیلم سینمایی سوءتفاهم

کارگردان : احمدرضا معتمدی | نویسنده : احمدرضا معتمدی | ژانر : درام | انتشار : 1399

زمان : 96 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Soe Tafahom

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سوءتفاهم

دانلود فیلم سوءتفاهم رایگان کامل

دانلود فیلم سوءتفاهم با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی حجم کم فیلم ایرانی جدید سوءتفاهم کامل با نقد فیلم سینمایی سوءتفاهم و تماشای آنلاین سوء تفاهم

داستان : فیلم سوءتفاهم روایت زندگی چند دوست است که درگیر ماجرای یک گروگانگیری می‌شوند، اما با گذشت زمان کم‌کم به همدیگر شک می‌کنند و همگی در پی گروگانگیر به یکدیگر سوءظن پیدا می‌کنند.

بازیگران : مریلا زارعی, هانیه توسلی, پژمان جمشیدی, اکبر عبدی, مهدی فخیم‌زاده, کامبیز دیرباز

فیلم ایرانی سوءتفاهم با کیفیت بالا حجم کم

دانلود فیلم سوءتفاهم با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.83 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.23 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.56 گیگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 852 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 522 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید سوءتفاهم

SC6DL8ZAVUMBWFBJ

دانلود فیلم سوءتفاهم با لینک مستقیم و کیفیت عالی رایگان با نقد فیلم سینمایی ایرانی جدید سوءتفاهم کامل کم حجم

درباره فیلم سوءتفاهم :
دانلود فیلم سوءتفاهم به کارگردانی احمدرضا معتمدی و نویسندگی وی با تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی محصول ایرانی سال 1396 است. داستان فیلم سوءتفاهم درام با موضوعی معمایی بوده و داستان یک گروگانگیری را روایت می‌کند که شبیه سوء تفاهم بوده، اما اتفاق افتاده و همگی درحال یافتن گروگان هستند. فیلم سینمایی سوءتفاهم در جنوب شهر تهران فیلم‌برداری شده و بخش پایانی آن در طالقانی تهران بوده که بمدت یک ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی احمدرضا معتمدی موضوع آن برپایه دغدغه‌های روابط اجتماعی است. بازیگران فیلم سوءتفاهم از گروهی باتجربه شامل مریلا زارعی و هانیه توسلی و پژمان جمشیدی تشکیل شده که البته جمشیدی در ( دانلود فیلم جهان با من برقص ) جشنواره فجر 98 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گردید. پخش نمایش خانگی تایید شد و دانلود فیلم سوءتفاهم با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل حجم کم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر گردید.

تیزر فیلم سینمایی ایرانی جدید سوءتفاهم

نقد فیلم سوءتفاهم احمدرضا معتمدی

درباب نقد فیلم سوءتفاهم باید گفت بهترین هنرنمایی این اثر بازی عالی هانیه توسلی است که چندی پیش در ( دانلود فیلم ایده اصلی ) حضور داشت. فیلم جدید سوءتفاهم اصول خود را برپایه فلسفه و زیبایی شناختی بنا کرده؛ اصولاً این فیلم نگاهی به نظریه ژان بودریار درباره (ابر واقعیت) دارد و مکمل سری فیلم‌های احمدرضا معتمدی با محوریت فلسفه و جهان بینی است. نکته جالبی که در سایر آثار قبلی معتمدی وجود نداشت، در سوءتفاهم وجود دارد به‌گونه‌ای که انرژی و پتانسیل بالای صحنه‌های فیلم تماشاگر را مشتاقانه به تماشای فیلم ترغیب کرده و به هیجان می‌آورد. ترکیب هانیه توسلی با پژمان جمشیدی برای نقش اول‌های فیلم سوء تفاهم درکنار مریلا زارعی نکته مثبت فیلم بوده که احمدرضا معتمدی تلاش کرده با استفاده از ستارگان سینمایی ایران اینکار را به بهترین طریق انجام دهد. درباره نقد فیلم سوءتفاهم نمی‌توان ایراد خاصی از داستان و بازیگران یا کارگردانی گرفت؛ زیرا تمامی این موارد به بهترین شکل ممکن انجام شده و پیشگام سبکی جدید در سینمای ایران بوده که مسلماً بهترین فیلم سینمایی احمدرضا معتمدی در سالهای اخیر است.

دانلود رایگان فیلم ایرانی سوءتفاهم کامل کم حجم

دانلود فیلم دوزیست

دانلود فیلم تورنا2

دانلود فیلم خوب بد جلف 2 ارتش سری

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *