دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • جدید
دانلود فیلم قهرمان با لینک مستقیم کامل Full HD کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی

دانلود رایگان فیلم قهرمان اصغر فرهادی کامل + نقد فیلم سینمایی قهرمان

دانلود فیلم قهرمان اصغر فرهادی با لینک مستقیم Full HD رایگان کامل

کارگردان و نویسنده : اصغر فرهادی | ژانر : درام | انتشار : 1400

زمان : 127 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Ghahreman Movie

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : فیلم قهرمان

دانلود فیلم قهرمان اصغر فرهادی رایگان

قهرمان دانلود فیلم قهرمان اصغر فرهادی با لینک مستقیم رایگان Full HD کامل دانلود فیلم ایرانی قهرمان امیر جدیدی با کیفیت عالی 1080p رایگان حجم کم با تماشای آنلاین Film Ghahreman Movie نقد فیلم سینمایی قهرمان فرهادی از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم قهرمان اصغر فرهادی داستان زندگی رحیم «امیر جدیدی» مردی مطلقه است که به دلیل بدهی به بهرام «محسن تنابنده» که نزول‌خوار بوده روانه زندان می‌شود. فرزند رحیم دارای لکنت زبان بوده و فرخنده «سحر گلدوست» پرستار اوست که با رحیم رابطه عاطفی دارد.

بازیگران : امیر جدیدی, محسن تنابنده, فرشته صدرعرفایی, سارینا فرهادی و سحر گلدوست بازیگران فیلم قهرمان اصغر فرهادی هستند.

دانلود رایگان فیلم قهرمان اصغر فرهادی و امیر جدیدی تماشای کامل

دانلود فیلم قهرمان با لینک مستقیم

دانلود کیفیت HQ با حجم 4.6 گیگابایت – 10.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.2 گیگابایت – 9.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 1.3 گیگابایت – 8.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 818 مگابایت – 8.000 تومان

دانلود فیلم قهرمان اصغر فرهادی با لینک مستقیم Full HD رایگان کامل

درباره فیلم قهرمان :
دانلود فیلم قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی و نویسندگی او محصول سینمایی ایرانی سال 1399 است. داستان فیلم قهرمان اجتماعی با مضمونی درام عاشقانه بوده که داستان مردی مطلقه را روایت می‌کند که تازه از زندان آزاد شده و عاشق پرستار فرزندش میشود که حوادثی عجیب باعث بروز اتفاقاتی میشود. فیلم سینمایی قهرمان در شیراز فیلم‌برداری شده و بخش پایانی آن در تهران بوده که بمدت هفت ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی اصغر فرهادی «فیلم فروشنده» موضوع آن برپایه دغدغه‌های اجتماعی جامعه با رویکردی انتقادی است. بازیگران فیلم قهرمان اصغر فرهادی از گروهی تئاتری شامل امیر جدیدی و محسن تنابنده تشکیل شده که البته جدیدی اخیرا در «فیلم روز صفر» نیز حضور داشت و در جشنواره فجر 99 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مرد گردید. فیلم ایرانی قهرمان باوجود داشتن داستان و موضوع جذاب می‌تواند جزء پرفروش‌ترین آثار جدید سال 1400 باشد و همچنین تماشاگران بسیاری را به سینما بیاورد. پخش نمایش خانگی فیلم قهرمان اصغر فرهادی 1 بهمن تایید می‌شود و دانلود فیلم قهرمان اصغر فرهادی با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی رایگان حجم کم با اینترنت نیم‌بهاء از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر می‌گردد.

دانلود رایگان فیلم قهرمان ایرانی کامل

اصغر فرهادی دوازدهمین فیلم سینمایی خود را بنام فیلم قهرمان ساخت و کاندید دریافت جایزه نخل طلا از جشنواره کن 2021 گردید. امیر جدیدی در فیلم قهرمان ایفاگر نقش رحیم است که برای اولین‌بار در نقشی کاملاً متفاوت او را خواهیم دید و گفته شده امیر جدیدی احتمالاً از نامزدهای جشنواره اسکار خواهد بود. محسن تنابنده در سریال «پایتخت» به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید با نقش بهرام جلوی دوربین فیلم قهرمان اصغر فرهادی رود. سارینا فرهادی در فیلم قهرمان با نقش جدید به سینما می‌آید و قبلاً با «فیلم جدایی نادر از سیمین» توانست به اوج درخشش خود برسد. اکران فیلم سینمایی قهرمان اصغر فرهادی در جشنواره کن 2021 آغاز شد و توانست نظر داوران جشنواره را جلب کند تا جزء امیدهای جایزه اسکار باشد و امتیاز خوبی بگیرد. نقد فیلم قهرمان اصغر فرهادی بعداز اکران آنلاین با بررسی زوایای مختلف این فیلم از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر میشود. تماشای فیلم قهرمان اصغر فرهادی بصورت گسترده از اول بهمن 1400 انلاین شروع میگردد و دانلود فیلم قهرمان اصغر فرهادی رایگان کامل از اواخر پاییز در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی آغاز میشود.

نقد فیلم قهرمان اصغر فرهادی

فرهادی به دلیل کار تخصصی در تئاتر توانسته نویسنده و کارگردان شگفت انگیز سینمای ایران شود. نقد فیلم قهرمان اصغر فرهادی به صورت اختصاصی برای «فیلم تو ایرانی» نوشته شده که خواندن آن برای درک فیلم قهرمان مفید است. فیلمهایی نظیر «فروشنده» و «جدایی نادر از سیمین» از بهترین فیلم‌های ایرانی و سینمای جهان شدند که نام اصغر فرهادی را جاودانه کردند. بعداز فیلم «همه میدانند» فرهادی اینبار با یک قهرمان، فیلمی خوب درباره صداقت و افتخار با قیمت آزادی به ایران بازگشت. استقبال از فیلم قهرمان اصغر فرهادی که سبک بازی ایرانی-فرانسوی دارد تا جایی ادامه پیدا کرد که تبدیل به برترین فیلمهای جشنواره کن 2021 شد و نشان داد یک فیلم محلی تا چقدر میتواند در سطح بین‌المللی پیش رود. زندانها از مهمترین مکانهای سینمای معاصر ایران هستند، جایی که قهرمان طبقه کارگر در آن محبوس بود، زیرا ثروتش فرو می‌ریزد و درون دنیای بدهی خود باقی خواهد ماند. رحیم «امیر جدیدی» نقش اصلی «قهرمان» است که به قید وثیقه آزاد شده و تلاش میکند تا بدهی نزول‌خوار را پرداخت نماید. لوکیشن فیلم قهرمان در شیراز است و اولین سکانس فیلم با شخصیت قهرمان فیلم اما ساده‌لوح آغاز میشود که در مقبره سلطنتی تخت جمشید اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی فیلم با برادر همسر سابقش ملاقات میکند و درمورد بازپرداخت بدهی قدیمی که بابت آن زندان رفت به بحث می‌پردازد.

فیلم ایرانی قهرمان امیر جدیدی سینمایی رایگان

طلبکار رحیم شخصی بنام بهرام «محسن تنابنده» است که کارش نزول‌خواری بوده و تلاش میکند تا اعتبار رحیم را مخدوش کند و دوباره روانه زندانش کند. فیلمنامه فرهادی بیننده را درون داستان فیلم قهرمان فرو میبرد تا تماشاگر لحظه به لحظه فیلم را تعقیب کند و مشتاق تماشای ادامه آن گردد. قصه قهرمان فیلم امیر جدیدی جایی زیبا میشود که در اوج درماندگی در اتوبوس یک کیف حاوی چندین سکه طلا پیدا میکند، اما رحیم اعلامیه در شهر پخش میکند تا صاحب کیف پیدا شود. خیرخواهی رحیم به گوش مقامات زندان میرسد و آنها در یک برنامه تلویزیونی با وی مصاحبه میکنند تا به قهرمانی ستودنی تبدیل شود. بهرام با دیدن این مصاحبه بیش از پیش به خون رحیم تشنه میشود و عرصه را برای رحیم تنگ میکند. روایت فیلم قهرمان در اینجای قصه کاملا شکل گرفته و حال فرهادی با ظرافت کامل اقدام به گره‌گشایی از خرده روایتهای فیلم میکند تا مخاطب بتواند سرانجام قصه شخصیت‌های فیلم را بداند. فیلمبرداری و نورپردازی فیلم قهرمان با تدوین حرفه‌ای هایده صفی‌یاری توانسته قهرمان را به فیلمی برجسته مبدل کند تا افتخار آفرین باشد.

دانلود فیلم سینمایی ایرانی قهرمان اصغر فرهادی با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی حجم کم

7 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. شاهپور جهدی
    7
    ژانویه 2, 2024

    سلام بسیار عالیست در پناه خدا زنده باشید

    • modir
      7
      ژانویه 2, 2024

      سلام خدمت شما، پاینده باشید

  2. سعید
    44
    می 25, 2022

    فیلمی ازی داستان واقعی اما با شرایط دروغین زندان که درحد ی جوک‌مسخره است.این فیلم به هیچ وجه ازواقعیتهای زندانهای ایران سخنی نمیگه

  3. کیوان
    54
    جولای 18, 2021

    فیلم قهرمان فرهادی امیدوارم بتونه نماینده سینمای ایران تو جشنواره اسکار باشه.

  4. Mohsen
    61
    جولای 17, 2021

    امیر جدیدی بازیگر خوبیه و در فیلم قهرمان هم شایسته جایزه هستش

  5. سایه روشن
    60
    جولای 16, 2021

    فیلم قهرمان قطعا از بهترین اثار اصغر فرهادی است و ممنون برای نقد فیلم که عالی بود.

    • modir
      56
      جولای 17, 2021

      قطعا فیلمی ظریف و عالی است

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *