دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • جدید
دانلود فیلم مدیترانه با لینک مستقیم BluRay کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی مدیترانه با حجم کم

دانلود رایگان فیلم مدیترانه کامل سینمایی ایرانی جدید

دانلود فیلم مدیترانه با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی کامل

کارگردان و نویسنده : هادی حاجتمند | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1400

مدت زمان : 90 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Meditarane Movie

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : فیلم مدیترانه

دانلود فیلم مدیترانه با کیفیت عالی

دانلود فیلم مدیترانه با لینک مستقیم رایگان Full HD کیفیت عالی کامل دانلود فیلم ایرانی مدیترانه کم حجم دانلود رایگان فیلم سینمایی مدیترانه جدید با تماشای آنلاین تیزر و نقد فیلم مدیترانه از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم مدیترانه داستان زندگی یک زوج عاشق به نام محمد «پوریا پورسرخ» و لیلا «مهراوه شریفی نیا» است که برای کاری عازم سوریه می‌شوند، اما آنجا درگیر ماجراهایی شده که سرنوشت آنان را تغییر می‌دهد.

بازیگران : پوریا پورسرخ, مهراوه شریفی نیا, بهرنگ علوی, سعید توکلی, قاسم زارع و علیرضا اسحاقی از بازیگران فیلم مدیترانه هستند.

دانلود رایگان فیلم مدیترانه ایرانی 1080p با حجم کم

دانلود فیلم مدیترانه با لینک مستقیم

پخش فیلم مدیترانه از آبان

دانلود فیلم مدیترانه با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی کامل

درباره فیلم مدیترانه :
دانلود فیلم مدیترانه به کارگردانی هادی حاجتمند و نویسندگی او محصول سینمایی ایرانی سال 1398 است. داستان فیلم مدیترانه اجتماعی با مضمونی عاشقانه بوده که داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که به سوریه میروند و حوادثی عجیب باعث بروز اتفاقاتی میشود. فیلم سینمایی مدیترانه در مشهد فیلم‌برداری شده و بخش پایانی آن در کشور سوریه بوده که بمدت دوماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی هادی حاجتمند «فیلم اشنوگل» موضوع آن برپایه دغدغه‌های اجتماعی جامعه با رویکردی انتقادی است. بازیگران فیلم مدیترانه هادی حاجتمند از گروهی باتجربه شامل پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی‌نیا و بهرنگ علوی تشکیل شده که البته علوی اخیرا در «فیلم گیجگاه» نیز حضور داشت. فیلم ایرانی مدیترانه باوجود داشتن داستان و موضوع جذاب می‌تواند جزء پرفروش‌ترین آثار جدید سال 1400 باشد و همچنین تماشاگران بسیاری را به سینما بیاورد. پخش نمایش خانگی فیلم مدیترانه هادی حاجتمند آبانماه تایید می‌شود و دانلود فیلم مدیترانه با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی رایگان حجم کم با اینترنت نیم‌بهاء از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر می‌گردد.

دانلود رایگان فیلم مدیترانه کامل

هادی حاجتمند دومین فیلم سینمایی خود را بنام فیلم مدیترانه ساخت و کاندید دریافت جایزه از سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر گردید. پوریا پورسرخ در فیلم مدیترانه ایفاگر نقش محمد است که در نقشی کاملاً متفاوت او را خواهیم دید. مهراوه شریفی نیا در فیلم مدیترانه با نقش لیلا ظاهر میشود و پیشتر با «سریال دل» به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین فیلم مدیترانه هادی حاجتمند رود. بهرنگ علوی در فیلم مدیترانه با نقش یک آقازاده رانت‌خوار به سینما می‌آید و قبلاً با «فیلم گیجگاه» توانست به اوج درخشش خود برسد. اکران فیلم سینمایی مدیترانه هادی حاجتمند در جشنواره فجر 37 آغاز شد و توانست نظر داوران جشنواره را جلب کند. نقد فیلم مدیترانه بعداز اکران آنلاین با بررسی زوایای مختلف این فیلم از سایت دانلود فیلم ایرانی «فیلم تو ایرانی» بصورت اختصاصی منتشر میشود. تماشای فیلم مدیترانه بصورت گسترده از 12 مهر 1400 انلاین شروع میگردد و دانلود فیلم مدیترانه رایگان کامل از اواخر آبان در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی آغاز میشود.

نقد فیلم مدیترانه

مدیترانه فیلم ایرانی جدید ساخته هادی حاجتمند دارای نکات جالبی است که در نقد فیلم مدیترانه از «فیلم تو ایرانی» به آنها خواهیم پرداخت. موضوع فیلم مدیترانه درباره زوج جوانی با بازی پوریا پورسرخ در نقش محمد و مهراوه شریفی‌نیا در نقش لیلاست که مدت کوتاهی برای انجام کار به مشهد مهاجرت کرده‌اند. محمد برای انجام ماموریتی عازم سوریه می‌شود و زندگی این زوج دستخوش تغییرات و مشکلات می‌شود؛ اگرچه که ایده اولیه داستان متفاوت و جذاب به نظر میرسد اما پاشنه آشیل فیلم در آغاز دیر هنگام فیلم بوده که پس از بیست دقیقه از شروع فیلم این اتفاق رخ میدهد. کارگردان هادی حاجتمند برای جبران این مسئله تلاش نموده بخش آغازین فیلم خود را با خرده داستان‌ها و خرده پیرنگ‌هایی که گاهاً چندان ارتباطی با داستان فیلم و شخصیت‌ها ندارند پر ‌کند. تلاشی که در کل چندان موفق نیست و ضربه اصلی را فیلم از همین مسئله میخورد. ریتم داستان در این دقایق از ضرباهنگ مناسبی برخوردار بوده با این وجود برای مخاطبی که منتظر دیدن داستان زندگی محمد و لیلاست، این خرده داستان‌های فرعی جذابیتی ندارد و تنها او را خسته می‌کند که حتی ممکن است باعث قطع ارتباط با فیلم شود. دلیل این آغاز دیر هنگام فیلم به هدف کارگردان در ایجاد تعلیق در فیلم برمیگردد که تمهیدات بهتری در داستان‌گویی برای ایجاد و خلق این لحظات وجود دارد که میتوان بدون آنکه به خط اصلی داستان آسیبی زد از آنها بهره گرفت.

دانلود فیلم ایرانی مدیترانه رایگان کامل

روایت فیلم ایرانی مدیترانه در مورد مدافعان حرم است، اما قهرمان اصلی فیلم لیلاست که این یکی از نقاط قوت فیلم به شمار می‌آید. زنی که همسرش را عاشقانه دوست دارد و از زندگی خود راضی هست؛ همسرش از مهندسین شرکت آب و فاضلاب است که برای ساخت تاسیسات تصفیه آب عازم شهری در سوریه می‌شود. خبر حمله داعش به این تاسیسات و کشته شدن همه کارگران و مدافعان تاسیسات به لیلا میرسد و اینجاست که سفر قهرمانی لیلا شروع میگردد. لیلا برای یافتن خبری از همسرش و اثبات زنده بودن او به جستجو و قدم گذاشتن در راه نسبتا سختی برمی‌خیزد. شخصیت‌پردازی و بازی نسبتا خوب و یکدست مهراوه شریفی‌نیا در فیلم باعث باورپذیری شخصیت لیلا در فیلم سینمایی مدیترانه شده است. نقطه مقابل لیلا و ضد قهرمان فیلم که آقازاده رانت‌خواری با بازی بهرنگ علوی بوده؛ به دلیل منافع شخصی مقابل جستجو و افشای حقیقت زنده بودن محمد همسر لیلا می‌ایستد که با وجود بازی درست و به‌اندازه بهرنگ علوی، به دلیل اغراق در شخصیت‌پردازی این کاراکتر کمی باور آن برای مخاطبین امروزی سخت خواهد بود. مجموعاً بازی بازیگران فیلم باتوجه به نقاط ضعف فیلم در روایت و گاه شخصیت‌پردازی‌، بازی‌هایی خوب و مورد قبول و رضایت میتواند باشد.

فیلم سینمایی مدیترانه

سینمایی مدیترانه در نیمه دوم از ضرباهنگ خوبی برخوردار است و صحنه‌های اکشن فیلم و قاب‌های فیلم در این بخش تاثیرگذار هستند، اما عنصر تعلیق و ابهامی که مد نظر کارگردان بوده به تمامی و درستی در فیلم ایجاد نشده و مخاطبین از نیمه‌های فیلم پایان را می‌توانند حدس بزنند. اگرچه کارگردان اشاراتی به حذف و تعدیل برخی صحنه‌ها در فیلم داشته، اما باید گفت مشکل فیلمنامه و روایت فیلم کمی بیش از حذف چند صحنه و دیالوگ است و توقع مخاطب از کارگردانی که فیلم اشنوگل را ساخته بالاتر است.

دانلود رایگان فیلم مدیترانه با کیفیت عالی لینک مستقیم کامل

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *