دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • اجتماعی
دانلود فیلم مردن در آب مطهر با لینک مستقیم 1080p Full HD کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی مردن در آب مطهر با حجم کم کامل

دانلود رایگان فیلم مردن در آب مطهر با تماشای آنلاین و نقد فیلم سینمایی مردن درآب مطهر

دانلود فیلم مردن در آب مطهر با لینک مستقیم Full HD کیفیت عالی

کارگردان و نویسنده : نوید محمودی | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1399

زمان : 90 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Film Mordan Dar Abe Motahar

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : فیلم مردن در آب مطهر

دانلود فیلم مردن در آب مطهر رایگان کامل

مردن در آب مطهر دانلود فیلم مردن در آب مطهر با لینک مستقیم Full HD کیفیت عالی رایگان کامل دانلود رایگان فیلم ایرانی مردن در آب مطهر با تماشای آنلاین مردن درآب مطهر و حجم کم نقد فیلم سینمایی مردن در آب مطهر

داستان : فیلم مردن در آب مطهر درباره زندگی چند جوان بوده که قصد مهاجرت به اروپا را دارند. روایت مهاجران افغان را به تصویر میکشد که حین خروج از کشور با مشکلات عاطفی و قانونی متفاوتی روبرو می‌گردند.

بازیگران : علی شادمان, ندا جبرائیلی, سوگل خلیق و علیرضا آرا ازجمله بازیگران فیلم مردن در آب مطهر هستند.

تماشای دانلود فیلم مردن در آب مطهر کامل رایگان کم حجم

دانلود فیلم مردن در آب مطهر با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 4 گیگابایت – 8.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.9 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.1 گیگابایت – 6.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 546 مگابایت – 6.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 333 مگابایت – 6.000 تومان

دانلود فیلم مردن در آب مطهر با لینک مستقیم Full HD کیفیت عالی

درباره فیلم مردن در آب مطهر :
دانلود فیلم مردن در آب مطهر به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی با تهیه‌کنندگی جمشید محمودی محصول سینمایی ایرانی سال 1398 است. داستان فیلم مردن در آب مطهر کاملاً اجتماعی با مضمونی عاشقانه بوده که داستان مهاجران افغان را روایت می‌کند و دغدغه‌های آنان درون ایران و مشکلاتشان را به تصویر میکشد و قصه دو عاشق که برای وصال باید دست به اقداماتی غیرمعقول بزنند. فیلم سینمایی مردن در آب مطهر در محله خاوران فیلم‌برداری شده و بخش پایانی آن در تهران بوده که بمدت یک ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی نوید محمودی موضوع آن برپایه دغدغه‌های شهروندان افغان در جامعه ایران با رویکردی انتقادی است. بازیگران فیلم مردن در آب مطهر نوید محمودی از گروهی جوان شامل علی شادمان و ندا جبرائیلی و سوگل خلیق تشکیل شده که البته شادمان در [ فیلم شنای پروانه ] نیز حضور داشت و این فیلم در جشنواره فجر 98 نامزد دریافت سیمرغ بلورین گردید. فیلم ایرانی مردن در آب مطهر باوجود داشتن داستان و موضوع جنجالی می‌تواند جزء پرفروش‌ترین فیلمهای جدید سال 1399 باشد و همچنین تماشاگران بسیاری را به سینما بیاورد. پخش نمایش خانگی از سه‌شنبه 21 بهمن 1399 تایید می‌شود و دانلود فیلم مردن در آب مطهر با کیفیت عالی کامل و لینک مستقیم حجم کم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر می‌گردد.

نقد فیلم مردن در آب مطهر

درباره نقد فیلم مردن در آب مطهر باید گفت دغدغه فیلمساز برای کمک به هموطنان افغان خود قابل ستایش بوده؛ اما فیلم مردن در آب مطهر اصلاً ستودنی نیست. نکته مهم در فیلمسازی را میتوان رعایت تعادل اجتماعی دانست که متاسفانه درون فیلم مردن در آب مطهر صرفاً شاهد سیاه‌نمایی کارگردان نابلد هستیم. نوید محمودی در فیلم مردن در آب مطهر تعادل میان واقعیت و خیال را دگرگون کرده و فیلمی سراسر توهم ساخته که معتقدم این فیلم به شدت موجب رنجش هم‌زبانان افغان خواهد شد و هموطنان ایرانی نیز قطعاً از آنچه در فیلم نشان داده شده نیز مبهوت خواهند ماند. موضوع فیلم مردن درآب مطهر نیز همچون تفکرات متوهم کارگردان مدام درحال تغییر بوده و مخاطب نمیتواند شاهد ثبات و سرانجام قصه‌ها در فیلم باشد؛ زیرا تمام خرده‌روایت‌های فیلم بی‌انتها باقی می‌مانند. فیلمبرداری این فیلم به شدت بی‌کیفیت بوده و مانند سایر فیلمهای نوید محمودی از پایین‌ترین استاندارد موجود برخوردار بوده و حتی قابل پخش در شبکه چهار هم نیست، چه برسد به جشنواره فیلم فجر که واقعاً جای تعجب دارد! خلاصه مطلب آنکه کارگردان قصد ساخت فیلم میهن‌پرستانه داشته، اما کم‌کم به سوی نژادپرستی رفته و این مسیر جز سیاه‌نمایی و سقوط نمی‌تواند پایانی داشته باشد و امیدوارم دیگر شاهد حضور چنین فیلم‌های سخیف و سطح پایینی در سینمای بزرگ ایران نباشیم.

دانلود رایگان فیلم سینمایی مردن در آب مطهر کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *