دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • اجتماعی
دانلود فیلم مغز استخوان کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی مغز استخوان با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم مغز استخوان سینمایی کامل با حجم کم

دانلود فیلم مغز استخوان با لینک مستقیم کامل رایگان

کارگردان : حمیدرضا قربانی | نویسنده : علی زرنگار | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1402

زمان : 100 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Maghz Ostekhan

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : مغز استخوان

دانلود فیلم مغز استخوان کامل رایگان

مغزاستخوان دانلود فیلم مغز استخوان با لینک مستقیم کامل رایگان Full HD تماشای آنلاین دانلود فیلم ایرانی مغز استخوان حمیدرضا قربانی 1080p BluRay کیفیت عالی دانلود رایگان فیلم مغز استخوان سینمایی کامل بدون سانسور با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم مغز استخوان موضوع اجتماعی دارد و داستان بهار «پریناز ایزدیار» پسرش دچار سرطان شده و راهی برای درمان غیر از بانک خون بندناف باقی نمانده در حالیه که بهار از همسرش مجید «جواد عزتی» جدا شده و با همسر دومش حسین «بابک حمیدیان» زندگی میکنه که از طرفی مجید به جرم قتل و تجاوز تا یکماه دیگه اعدام میشه و بهار برای به دنیا آوردن بچه جدید مجبور میشه علیرغم میل قلبی خود مجدداً با مجید ازدواج کند.

بازیگران : پریناز ایزدیار, جواد عزتی, بابک حمیدیان, نوید پورفرج, بهروز شعیبی و علیرضا میرسالاری ازجمله بازیگران فیلم مغز استخوان حمیدرضا قربانی هستند.

دانلود فیلم سینمایی مغز استخوان رایگان کامل کم حجم

دانلود فیلم مغز استخوان

دانلود کیفیت BluRay با حجم 7.6 گیگابایت – 20.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.9 مگابایت – 18.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.2 گیگابایت – 15.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 1.2 گیگابایت – 13.000 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 972 مگابایت – 12.000 تومان

دانلود فیلم مغز استخوان با لینک مستقیم کامل رایگان

درباره فیلم مغز استخوان :
دانلود فیلم مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی و نویسندگی علی زرنگار محصول سینمایی ایرانی سال 1398 است. داستان فیلم مغز استخوان موضوع اجتماعی دارد و داستان بهار «پریناز ایزدیار» پسرش دچار سرطان شده و راهی برای درمان غیر از بانک خون بندناف باقی نمانده در حالیه که بهار از همسرش مجید «جواد عزتی» جدا شده و با همسر دومش حسین «بابک حمیدیان» زندگی میکنه که از طرفی مجید به جرم قتل و تجاوز تا یکماه دیگه اعدام میشه و بهار برای به دنیا آوردن بچه جدید مجبور میشه علیرغم میل قلبی خود مجدداً با مجید ازدواج کند. فیلمبرداری فیلم مغز استخوان در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال بوده که بمدت چهارماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی حمیدرضا قربانی موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران فیلم مغز استخوان حمیدرضا قربانی از هنرمندان برجسته ازجمله پریناز ایزدیار و جواد عزتی و بابک حمیدیان تشکیل شده که البته عزتی اخیرا در « دانلود فیلم مرد بازنده » نیز حضور داشت. زمان پخش فیلم مغز استخوان در شبکه نمایش خانگی از اواخر تابستان اعلام شده و می‌توانید این فیلم سینمایی را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. فیلم مغز استخوان باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از فیلم‌های موفق جدید در سال 1402 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای فیلم مغز استخوان به سینما بیاورد. پخش فیلم سینمایی مغز استخوان از 15 شهریور تایید می‌شود و دانلود فیلم مغز استخوان با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان فیلم مغز استخوان کامل

حمیدرضا قربانی چهارمین فیلم سینمایی بلند خود را بنام فیلم مغز استخوان برای سینما ساخت که بزرگترین ساخته اوست و شهریورماه دانلود فیلم سینمایی مغز استخوان کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. پریناز ایزدیار در فیلم مغز استخوان ایفاگر نقش اصلی بهار است و قبلاً در « دانلود فیلم ملاقات خصوصی » حضور داشت که اکنون نقشی کاملاً متفاوت از پریناز ایزدیار خواهیم دید. جواد عزتی در فیلم مغز استخوان با نقش مجید تجربه جدیدی را کسب می‌کند و پیش‌تر در « دانلود فیلم دوزیست » به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین مغز استخوان حمیدرضا قربانی برود. بابک حمیدیان در فیلم مغز استخوان با نقش جدید به سینما می‌آید و اخیرا با «سریال خاتون» توانست به اوج درخشش برسد. نوید پورفرج دیگر بازیگر فیلم مغز استخوان است که بعد مدتها به سینما می‌آید و اخیراً در « دانلود فیلم زالاوا » به خوبی درخشید. مغز استخوان با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران جشنواره فیلم فجر روبرو شد و با قصه جذاب در ابتدای کارش توانست به محبوبیت بالایی دست یابد. نقد فیلم مغز استخوان بعد از پخش با بررسی ابعاد مختلف این فیلم از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل فیلم مغز استخوان را بخوانید. تماشای فیلم مغز استخوان بصورت اینترنتی از 15 شهریور 1402 شروع می‌گردد و دانلود فیلم مغز استخوان با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد.

دانلود رایگان فیلم مغز استخوان ایرانی سینمایی کامل با لینک مستقیم حجم کم

1 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. مهتاب
    31
    فوریه 12, 2020

    پریناز کارش عالیه.من همیشه فیلم هاشو نگاه میکنم

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *