دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • اجتماعی
دانلود فیلم یادگار جنوب کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی یادگار جنوب با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم یادگار جنوب سینمایی کامل با حجم کم

دانلود فیلم یادگار جنوب با لینک مستقیم Full HD کامل رایگان

کارگردان و نویسنده : حسین دوماری و پدرام پورامیری | ژانر : عاشقانه درام | انتشار : 1402

زمان : 90 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Yadegare Jonoob

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : یادگار جنوب

دانلود فیلم یادگار جنوب کامل رایگان

یادگار جنوب دانلود فیلم یادگار جنوب با لینک مستقیم Full HD کامل رایگان تماشای دانلود فیلم ایرانی یادگار جنوب با کیفیت عالی 1080p دانلود رایگان فیلم یادگار جنوب کامل دانلود فیلم سینمایی یادگار جنوب با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم یادگار جنوب موضوع عاشقانه درام دارد که درباره وحید «وحید رهبانی» است که عاشق شیدا «الناز شاکردوست» خواهر دوست صمیمی خود صالح «پژمان جمشیدی» شده و صالح میخواهد شیدا را به اجبار به عقد شخص دیگری درآورد که شیدا در مراسم عقدش خودکشی میکند و به کما میرود.

بازیگران : الناز شاکردوست, پژمان جمشیدی, سحر دولتشاهی, صابر ابر, مسعود کرامتی و وحید رهبانی از بازیگران فیلم یادگار جنوب حسین دوماری و پدرام پورامیری هستند.

دانلود رایگان فیلم ایرانی یادگار جنوب کامل کم حجم

دانلود فیلم یادگار جنوب

فیلم یادگار جنوب از تابستان اضافه میشود

دانلود فیلم یادگار جنوب با لینک مستقیم Full HD کامل رایگان

درباره فیلم یادگار جنوب :
دانلود فیلم یادگار جنوب به کارگردانی و نویسندگی حسین دوماری با پدرام پورامیری و تهیه کنندگی مجتبی رشوند محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1401 است. داستان فیلم یادگار جنوب موضوع عاشقانه درام دارد که درباره وحید «وحید رهبانی» است که عاشق شیدا «الناز شاکردوست» خواهر دوست صمیمی خود صالح «پژمان جمشیدی» شده و صالح میخواهد شیدا را به اجبار به عقد شخص دیگری درآورد که شیدا در مراسم عقدش خودکشی میکند و به کما میرود. فیلمبرداری فیلم سینمایی یادگار جنوب در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت چهار ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی دوماری و امیری موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران فیلم یادگار جنوب حسین دوماری از هنرمندان برجسته ازجمله الناز شاکردوست و پژمان جمشیدی و سحر دولتشاهی تشکیل شده که البته شاکردوست اخیرا در « دانلود فیلم ابلق » نیز حضور داشت. زمان پخش فیلم یادگار جنوب در شبکه نمایش خانگی از اواخر تابستان 1402 اعلام شده و می‌توانید این فیلم را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. فیلم ایرانی یادگار جنوب باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از فیلم‌های موفق جدید در سال 1402 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای فیلم یادگار جنوب به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش فیلم یادگار جنوب پدرام پورامیری از تابستان تایید می‌شود و دانلود فیلم یادگار جنوب با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان فیلم یادگار جنوب کامل

حسین دوماری و پدرام پورامیری سومین فیلم خود را بنام فیلم یادگار جنوب برای سینمای ایران ساخت که جدیدترین ساخته آنهاست و اواخر تابستان دانلود فیلم یادگار جنوب با کیفیت عالی کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. الناز شاکردوست در فیلم یادگار جنوب ایفاگر نقش اصلی زن است و اخیراً در «فیلم تی تی» نیز حضور داشت. پژمان جمشیدی در فیلم یادگار جنوب بعد از « دانلود فیلم بخارست » بیست و هشتمین تجربه بازی در فیلم سینمایی را کسب می‌کند و بعد مدتها تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین یادگار جنوب حسین دوماری برود. سحر دولتشاهی در فیلم یادگار جنوب با نقش جدید به نمایش خانگی می‌آید و اخیرا با فیلم‌های «آتابای» و «فیلم خط فرضی» توانست به اوج درخشش برسد. صابر ابر در فیلم یادگار جنوب با نقش متفاوتی تجربه جدیدی بدست می‌آورد و این چهل و نهمین تجربه بازی در یک فیلم سینمایی برای اوست. وحید رهبانی در فیلم یادگار جنوب ایفای نقش وحید را برعهده دارد و امسال در «فیلم شیشلیک» مورد توجه قرار گرفت. نقد فیلم یادگار جنوب بعد از پخش فیلم یادگار جنوب با بررسی ابعاد مختلف این فیلم از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل این فیلم ایرانی را بخوانید. تماشای فیلم یادگار جنوب بصورت اینترنتی از تابستان 1402 شروع می‌گردد و دانلود فیلم یادگار جنوب کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد. یادگار جنوب اولین مرتبه در جشنواره فیلم فجر 1401 رونمایی شد و بهار 1402 وارد سینما خواهد شد و در تابستان 1402 وارد نمایش خانگی گردید.

دانلود رایگان فیلم یادگار جنوب کامل حجم کم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *