دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • سریال دل
دانلود قسمت سوم سریال دل کامل با کیفیت عالی

دانلود قسمت 3 سریال دل با لینک مستقیم به کارگردانی منوچهر هادی

دانلود رایگان قسمت سوم 3 سریال دل کامل

دانلود قسمت سوم 3 سریال دل کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم

کارگردان : منوچهر هادی | نویسنده : بابک و میثم کایدان | ژانر : اجتماعی,عاشقانه | انتشار : 1398

مدت‌زمان : 53 دقیقه | نوع : سریال | مخاطب : PG-13 | کیفیت : BluRay

فرمت : MP4 | منتشرکننده فایل : فیلم تو ایرانی | تهیه‌کننده : جواد فرحانی

دانلود قسمت سوم 3 سریال دل

خلاصه داستان : دانلود قسمت سوم 3 سریال دل کامل قصه رستا و آرش که عاشقانه یکدیگر را دوست دارند. پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن رقیبی قدیمی در شب عروسی اتفاقاتی رخ می‌دهد. فیلم تو ایرانی شما را به دانلود قسمت سوم 3 سریال دل کامل با کیفیت عالی لینک مستقیم، اینترنت نیم‌بهاء رایگان و تماشای آن دعوت می‌نماید.

بازیگران : حامد بهداد, ساره بیات, یکتا ناصر, کوروش تهامی, سعید راد, بیژن امکانیان, افسانه بایگان, نسرین مقانلو, مهدی کوشکی, علی سخنگو, مهراوه شریفی‌نیا, لیلا زارع, بهرام افشاری و مریم سعادت بازیگران دل هستند.

دانلود رایگان قسمت سوم 3 سریال دل کامل با کیفیت عالی

دانلود قسمت 3 سریال دل با لینک مستقیم

دانلود پکیج همه کیفیت ها بصورت یکجا – 10.000 تومان

دانلود کیفیت BluRay با حجم 4.9 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.1 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 908 مگابایت – 5.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 564 مگابایت – 4.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 365 مگابایت – 4.000 تومان

رمز نسخه پیش‌فروش

CJEHXNWSLDGPZAMV

دانلود رایگان قسمت سوم 3 سریال دل کامل

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی

درباره سریال دل :
دانلود سریال دل به انگلیسی (Del Series) سریال ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی، قلم بابک و میثم کایدان و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی است. سریال ایرانی دل در ژانر اجتماعی با داستانی عاشقانه و درام محصول سال 1398 ایران می‌باشد. مجموعه جدید دل دومین اثر هادی در نمایش خانگی است و اولین همکاری مشترک حامد بهداد و منوچهر هادی محسوب می‌شود. نویسندگان «سریال دل» بابک و میثم کایدان از برجسته‌ترین فیلمنامه‌نویسان ایرانی هستند که بیشترین ساخته‌های هادی را به نگارش درآورده‌اند و البته «سریال مانکن» را هم این دو‌برادر کایدان نوشته‌اند. تعداد قسمت‌های سریال دل 28 قسمت می‌باشد، در 2 فصل که فیلمبرداری آن، به اتمام رسیده و پخش اینترنتی آن در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی انجام خواهد شد. دل همچون آثار قبلی هادی از چهره‌های مشهور سینما بهره برده که برجسته‌ترین آنان حامد بهداد و ساره بیات و یکتا ناصر (همسر منوچهر هادی) است. داستان کامل سزیال دل درمورد جهان دل، جهان ناشناخته ای است. از تاریکی و نور تا کینه و بخشش و از عشق و تنفر تا شوق وصال و حسرت و جدایی در آن رفت و آمد می کنند و گاه «دل» را تصاحب می‌کنند. قسمت سوم در هفته چهارم آذرماه به نمایش خانگی آمد. شما عزیزان می‌توانید از وبسایت فیلم تو ایرانی به دانلود قسمت سوم 3 سریال دل کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم. نسخه اصلی کامل، اورجینال با اینترنت‌نیم‌بهاء رایگان دسترسی داشته و از تماشای آن لذت ببرید.

دانلود رایگان قسمت 3 سوم دل کامل

منابع : ویکی پدیا , فیلم تو ایرانی .

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *