دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • بیوگرافی
بیوگرافی کیارش اسدی زاده

فیلم و سریال های کیارش اسدی زاده

مهم ترین آثار کیارش اسدی زاده

کیارش اسدی زاده‏ Kiarash Asadi Zadeh

کارگردان | نویسنده | تدوین‌گر | مشاور کارگردان | تهیه‌کننده

اهل تهران | متولد 13 آبان 1360 | متاهل

بیوگرافی کامل کیارش اسدی زاده

بیوگرافی کیارش اسدی زاده : کارگردان، نویسنده و تدوین‌گر سینما و تلویزیون ایران است. او در سیزدهم آبان سال 1360 و در تهران به دنیا آمد. از مهم‌ترین آثار کیارش اسدی زاده می‌توان به فعالیت در فیلم های شکاف، فیلم گس، فیلم در انتظار معجزه و سریال کرگدن اشاره کرد. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است.

فیلم و سریال های کیارش اسدی زاده

فیلم در انتظار معجزه

کیارش اسدی زاده کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1388 در فیلم در انتظار معجزه به کارگردانی رسول صدرعاملی به عنوان نویسنده فعالیت داشته است. البته موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم شکاف، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کیارش اسدی زاده محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون حمید فرخ‌نژاد، پریوش نظریه، مهتاب گیتی فروز و بیتا فرهی را تجربه کرد.

فیلم در انتظار معجزه کیارش اسدی زاده

فیلم شکاف

کیارش اسدی زاده در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون سپری کرد و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم کیارش اسدی زاده در این سال، فعالیت در فیلم شکاف به کارگردانی کیارش اسدی زاده محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کیارش اسدی زاده فعالیت در فیلم شکاف بوده است. اسدی زاده سال 1393 در فیلم شکاف به عنوان نویسنده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما باز کند. کیارش اسدی زاده توانست با فعالیت در فیلم شکاف تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر هانیه توسلی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی و پارسا پیروزفر توانست سطح کاری او را متحول کند.

فیلم شکاف کیارش اسدی زاده

فیلم گَس

کیارش اسدی زاده علاوه‌بر فیلم شکاف، سال 1391 در فیلم گس نیز فعالیت داشته است. اسدی زاده این‌بار با هنرمندانی چون صابر ابر، محمدرضا غفاری، پانته‌آ بهرام و بهاران بنی احمدی همکاری داشت.

با اینکه کیارش اسدی زاده را بیشتر بعنوان نویسنده می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. اسدی زاده افزون بر نویسنده به عنوان کارگردان، تهیه کننده و تدوین‌گر هم نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار کیارش اسدی زاده در حرفه‌ی کارگردانی، فیلم های موج اف ام ردیف 48، فیلم شکاف و فیلم گس است. مهم‌ترین اثر کیارش اسدی‌زاده در حرفه‌ی تهیه‌کننده، فیلم گس است. مهم‌ترین اثر اسدی زاده در حرفه‌ی تدوین‌گر، فیلم شکاف است.

فیلم گس کیارش اسدی زاده

سریال کرگدن

کیارش اسدی زاده اولین سریال خود را به نام کرگدن در سال 1398 کارگردانی کرد. سریالی که پیشگام ژانر اکشن در شبکه نمایش خانگی است. تهیه‌کنندگی این مجموعه را صادق یاری و نویسندگی آن برعهده علی اصغری و مهرداد کوروش نیا است.

اسدی زاده در سریال کرگدن با هنرمندانی همچون مصطفی زمانی، سارا بهرامی، الهام کردا و پانته‌آ پناهی‌ها همکار است. پخش سریال کرگدن البته تا لحظه نوشتن این مطلب هنوز شروع نشده، اما در آبان سال 1398 منتشر خواهد شد. برای دانلود سریال کرگدن میتوانید با کلیک روی این متن آبی رنگ، وارد صفحه مربوطه شوید و اطلاعات آن را دریافت کنید.

سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده

دوستان عزیز اگر مطلبی از قلم افتاده و یا جایی نیاز به اصلاح دارد، خوشحال می‌شویم با نظرات و پیشنهادات خوبتان، ما را در جهت بهبود و کامل کردن این مطلب کمک و همراهی کنید.

منابع توسعه مطلب : ویکی پدیا، منظوم، فیلم تو ایرانی می‌باشند.

4 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. امیرمحمد
    29
    می 16, 2020

    کیارش اسدی زاده برای اولین تجربه واقعا سریال کرگدن رو خوب کارگردانی کرد و عالی بود.

    • modir
      25
      می 16, 2020

      موافقم و اسدی زاده از کارگردانان قابل ایرانی هستند

  2. سهیلا
    37
    نوامبر 5, 2019

    فیلم شکاف اقای اسدی زاده رو دیدم و بد نبود
    امیدوارم سریال کرگدن رو خوب دربیاره و بازیگرای معروفی هم داره انگار

    • modir
      33
      نوامبر 5, 2019

      سلام دوست عزیز، هنرمندان خوبی در این سریال هستن و مسلماً با کارگردانی ایشون، میتونه خوب باشه.

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *