دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • بیوگرافی
بیوگرافی بهرنگ توفیقی

زندگینامه بهرنگ توفیقی کارگردان سریال و همسرش

بهرنگ توفیقی و عکس جدید با سریال های جدید Behrang Tofighi کارگردان

بیوگرافی بهرنگ توفیقی کارگردان سریال زندگینامه بهرنگ توفیقی Behrang Tofighi کامل با عکس جدید همسر

بیوگرافی بهرنگ توفیقی Behrang Tofighi

کارگردان | نویسنده | تدوین‌گر | بازیگر | تهیه‌کننده

اهل تهران | متولد 18 اسفند 1355 | متاهل

بیوگرافی بهرنگ توفیقی

بیوگرافی بهرنگ توفیقی کارگردان و بازیگر سینما تلویزیون ایران متولد 18 اسفند 1355 اهل تهران است. از مهم‌ترین آثار بهرنگ توفیقی میتوان به کارگردانی در سریال عقیق، سریال پدر و سریال آقازاده اشاره کرد. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است.

زندگینامه بهرنگ توفیقی کارگردان سریال آقازاده جدید و جدیدترین عکس بیوگرافی توفیقی Behrang Tofighi کامل با همسر و فرزندش

بیوگرافی کامل بهرنگ توفیقی

بیوگرافی بهرنگ توفیقی کارگردان سریال زندگینامه بهرنگ توفیقی Behrang Tofighi کامل با عکس جدید همسر

بهرنگ توفیقی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1390 در سریال مسیر انحرافی به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال عقیق بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای بهرنگ توفیقی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون پوریا پورسرخ، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری و شقایق دهقان را تجربه کرد.

عقیق

بهرنگ توفیقی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در 2 سریال مهم تلویزیون حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم بهرنگ توفیقی در این سال، فعالیت در سریال عقیق به عنوان کارگردان و فعالیت در مجموعه پدر به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

پدر

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی بهرنگ توفیقی فعالیت در سریال پدر بوده است. بهرنگ توفیقی سال 1396 سریال پدر را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. از بهرنگ توفیقی نقل قول شده است که برای کارگردانی در سریال پدر و همکاریش با عوامل بازیگران اعلام رضایت کرده است. بهرنگ توفیقی توانست با فعالیت در مجموعه پدر تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، ریحانه پارسا و سینا مهراد توانست سطح کاری او را متحول کند.

آقازاده

بهرنگ توفیقی اولین سریال نمایش خانگی خود را به نام آقازاده در سال 1398 کارگردانی کرد. سریالی که پیشگام ژانر معمایی در شبکه نمایش خانگی هست که تهیه‌کنندگی و نویسندگی این مجموعه برعهده حامد عنقا است. توفیقی در سریال آقازاده با هنرمندانی همچون امیر آقایی، سینا مهراد، امین حیایی و نیکی کریمی همکار است. پخش سریال آقازاده البته تا لحظه نوشتن این مطلب هنوز شروع نشده، اما در خرداد سال 1399 منتشر خواهد شد. برای دانلود سریال آقازاده میتوانید با کلیک روی این متن آبی رنگ، وارد صفحه مربوطه شوید و جزئیات کامل آن را دریافت کنید.

بیوگرافی بهرنگ توفیقی کارگردان سریال زندگینامه بهرنگ توفیقی Behrang Tofighi کامل با عکس جدید همسر

اینستاگرام بهرنگ توفیقی با نام Behrang Tofighi است و صفحه رسمی ایشان بیش‌از 27 هزار نفر دنبال‌کننده دارد. همراهان گرامی چنانچه جایی نیاز به اصلاح دارد، خوشحال می‌شویم با نظرات و پیشنهادات خوبتان ما را در جهت بهبود و کامل کردن این مطلب کمک و همراهی کنید.

زندگینامه و بیوگرافی بهرنگ توفیقی با اینستاگرام و همسر بهرنگ توفیقی کارگردان و بازیگر سریال

منابع توسعه مطلب : ویکی پدیا، منظوم، فیلم تو ایرانی می‌باشند.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *