دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال آقازاده
دانلود سریال آقازاده قسمت 4 چهارم با کیفیت عالی 1080p BluRay لینک مستقیم

دانلود قسمت چهارم 4 سریال آقازاده با حجم کم

دانلود رایگان سریال آقازاده قسمت 4 چهارم کامل

کارگردان : بهرنگ توفیقی | نویسنده : حامد عنقا | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1399

تعداد قسمت : 24 | زمان : 60 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Aghazadeh Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال آقازاده

سریال آقازاده قسمت 4 چهارم

دانلود سریال آقازاده قسمت 4 چهارم با کیفیت عالی رایگان لینک مستقیم قسمت چهارم 4 آقازاده کامل کم حجم

داستان : قسمت چهارم آقازاده درباره حامد تهرانی ( سینا مهراد ) بوده که وارد داستان پرونده‌ای پیچیده می‌شود و نیما بحری آقازاده معروف ( امیر آقایی ) را دستگیر میکند، اما نیما بخاطر نفوذ زیادش در سیستم از زندان آزاد می‌شود. داستانی که ازطرفی به رشوه‌خواری ارتباط دارد و طرفی دیگر به عشق زندگی‌اش مرتبط بوده و اتفاقاتی رقم میزند که حکایت‌های عاشقانه و جذابی را روایت می‌کند.

بازیگران : امیر آقایی, سینا مهراد, امین حیایی, نیکی کریمی, امین تارخ, کامبیز دیرباز, لعیا زنگنه, مهدی سلطانی و …

دانلود رایگان آقازاده قسمت 4 چهارم با تماشای آنلاین کامل

دانلود سریال آقازاده قسمت 4 چهارم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.8 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.2 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 705 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 360 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 220 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید قسمت چهارم آقازاده

nmeknrerypmkokjipk

دانلود سریال آقازاده قسمت 4 چهارم | دانلود قسمت چهارم 4 آقازاده

« دانلود قسمت 3 سریال آقازاده »

« دانلود قسمت 2 سریال آقازاده »

« دانلود قسمت 1 سریال آقازاده »

درباره سریال آقازاده :
آقازاده ‹ Aghazadeh Series › جدیدترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا محصول ایرانی سال 1398 با ژانر اجتماعی است. سریال آقازاده در دو فصل 12 قسمتی ساخته شده که پخش قسمت اول آن از 6 تیرماه آغاز شد و بصورت هفتگی جمعه‌ها از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود. آهنگ تیتراژ سریال آقازاده بنام آخرین آواز توسط علی زند وکیلی خوانده شد و موسیقی متن توسط ستار اورکی نواخته گردید. بازیگران سریال آقازاده از بهترین ستاره‌های سینما نظیر امیر آقایی و امین حیایی هستند که از ستارگان سینمای ایران میباشند. بهرنگ توفیقی سریال جدید آقازاده را در مدت زمان هفت ماه فیلمبرداری کرده و قبل از آن هشت مجموعه تلویزیونی را نیز کارگردانی کرده بود. داستان سریال آقازاده براساس فیلمنامه‌ای از حامد عنقا با موضوع معمایی و اجتماعی نوشته شده که روایت آن درمورد فساد آقازاده‌های پرنفوذ می‌باشد. چهارمین قسمت روز 27 تیر پخش میشود و دانلود سریال آقازاده قسمت 4 چهارم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی نسخه اصلی کم حجم بهمراه تماشای آنلاین با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر خواهد شد.

تیزر قسمت 4 سریال آقازاده

رکورد جدید تماشای آنلاین سریال نمایش خانگی آقازاده

جدیدترین سریال نمایش خانگی بنام آقازاده مدتیه از فیلم تو ایرانی درحال پخش میباشد که باحضور بازیگران سرشناس سینمای ایران ساخته شده است. آقازاده در زمان پخش قسمت اول موفق به ثبت رکورد 25 میلیون دقیقه تماشای آنلاین با دانلود قانونی شد و نسخه‌های فیزیکی DVD آن بدلیل استقبال بالای مخاطبان، مجدداً تجدید چاپ شد و رکورد پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را جابجا کرد. رکورد تماشای آنلاین سریال نمایش خانگی قبلاً دست مجموعه شهرزاد حسن فتحی بود و سپس مجموعه هیولا مهران مدیری، بعدها هم گناه توانست تماشاگران بسیاری جذب کند و بدین‌ترتیب درحال حاضر سریال آقازاده در جایگاه اول و هم گناه در مقام دوم به ترتیب پربیننده‌ترین سریالهای جدید نمایش خانگی هستند.

حواشی سریال آقازاده که جنجالی شد

بزرگترین حواشی درخصوص سریال آقازاده مربوط به حضور کیوانچ تاتلیتوغ هنرپیشه مشهور ترکی در سریال آقازاده بود که خبری جنجالی شد و بعدها توسط عوامل آقازاده تکذیب گردید. حاشیه دیگر درمورد حضور ریحانه پارسا در سریال آقازاده بود که گمان میرفت همچون مجموعه پدر که حاصل همکاری بهرنگ توفیقی با حامد عنقا بود، بعنوان زوج هنری سینا مهراد انتخاب شود که منتفی شد. سوالات بسیاری مثل سریال آقازاده چند قسمت است پرسیده میشود که طبق اطلاعات فیلم تو ایرانی اعلام میشه قسمتهای این سریال 24 قسمت در دو فصل است که دانلود آقازاده را میتوانید با سریع‌ترین بروزرسانی از سایت فیلم تو ایرانی دریافت کنید.

آهنگ تیتراژ سریال آقازاده با صدای علی زند وکیلی

نقد کوتاه سریال آقازاده

سریال نمایش خانگی آقازاده ورود مقتدرانه‌ای داشت که پشتوانه آن سالها تجربه حامد عنقا در نویسندگی و سابقه درخشان بهرنگ توفیقی برای کارگردانی و سریال‌سازی است که مهمترین همکاری این زوج هنری موفق مجموعه تلویزیونی پدر بود که منتقدین این حوزه نقد مثبتی برایش نوشتند. فیلمنامه آقازاده سرشار از قصه‌های واقع‌گرایانه است و تماشاگر بخوبی میتواند همچون بازیگر در دل داستان فرو رود و حس همزاد پنداری با شخصیت‌های سریال پیدا کند. نقش‌های بازیگران کاملاً عالی برگزیده شدند به‌گونه‌ای که باورپذیری آن برای بیننده آسان بوده و بازی آنها به دل مخاطب می‌نشیند، مثل نقش نیما بحری با بازی امیر آقایی که آقازاده قصه است. سکانس‌های متعددی در قسمت اول آقازاده دیدیم که بخوبی به آنان پرداخته شده بود و درنهایت باعث بالا رفتن کیفیت سریال شدند. نقد کوتاه سریال آقازاده بعنوان پیش‌درامد نقد کامل سریال آقازاده است که با انتشار قسمت‌های بعدی بصورت اختصاصی از فیلم تو ایرانی منتشر میگردد.

دانلود سریال آقازاده رایگان قسمت چهارم 4 با حجم کم

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *