دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال آقازاده
دانلود سریال آقازاده قسمت 6 ششم با کیفیت عالی 1080p Full HD لینک مستقیم

دانلود قسمت ششم 6 سریال اقازاده کم حجم

دانلود رایگان سریال آقازاده قسمت 6 ششم | دانلود قسمت ششم 6 اقازاده رایگان

کارگردان : بهرنگ توفیقی | نویسنده : حامد عنقا | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1399

تعداد قسمت : 24 | زمان : 56 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Aghazadeh Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده قسمت 6 ششم | دانلود قسمت ششم 6 اقازاده

دانلود سریال آقازاده قسمت 6 ششم با کیفیت عالی رایگان دانلود قسمت ششم 6 اقازاده با لینک مستقیم کامل کم حجم منتشر شد.

داستان : قسمت ششم آقازاده درباره حامد تهرانی (سینا مهراد) بوده که وارد داستان پرونده‌ای پیچیده می‌شود و نیما بحری آقازاده معروف (امیر آقایی) را دستگیر میکند، اما نیما بخاطر نفوذ زیادش در سیستم از زندان آزاد میشود. داستانی که ازطرفی به رشوه‌خواری ارتباط دارد و طرفی دیگر به عشق زندگی‌اش مرتبط بوده و اتفاقات جالب رقم میزند.

بازیگران : امیر آقایی, سینا مهراد, امین حیایی, نیکی کریمی, امین تارخ, کامبیز دیرباز, لعیا زنگنه و مهدی سلطانی.

دانلود قسمت 6 آقازاده رایگان با تماشای سریال اقازاده قسمت ششم

دانلود سریال آقازاده قسمت 6 ششم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 2.9 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.2 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 823 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 411 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 250 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید قسمت 6 اقازاده

lbncqnsfzcwuknfgtg

دانلود سریال آقازاده قسمت 6 ششم | دانلود قسمت ششم آقازاده

«دانلود سریال آقازاده قسمت 5 پنجم»

«دانلود سریال آقازاده قسمت 4 چهارم»

«دانلود سریال آقازاده قسمت 3 سوم»

«دانلود سریال آقازاده قسمت 2 دوم»

«دانلود سریال آقازاده قسمت 1 اول»

درباره سریال آقازاده :
آقازاده ‹ Aghazadeh Series › جدیدترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا محصول ایرانی سال 1398 با ژانر اجتماعی است. سریال آقازاده در دو فصل 12 قسمتی ساخته شده که پخش قسمت اول آن از 6 تیرماه آغاز شد و بصورت هفتگی جمعه‌ها از سایت فیلم تو ایرانی پخش میشود. آهنگ تیتراژ سریال آقازاده بنام آخرین آواز توسط علی زند وکیلی خوانده شد و موسیقی متن توسط ستار اورکی نواخته گردید. بازیگران سریال آقازاده از بهترین ستاره‌های سینما نظیر امیر آقایی و امین حیایی هستند که از ستارگان سینمای ایران میباشند. بهرنگ توفیقی سریال جدید آقازاده را در مدت زمان هفت ماه فیلمبرداری کرده و قبل از آن هشت مجموعه تلویزیونی را نیز کارگردانی کرده بود. داستان سریال آقازاده براساس فیلمنامه‌ای از حامد عنقا با موضوع معمایی و اجتماعی نوشته شده که روایت آن درمورد فساد آقازاده‌های پرنفوذ می‌باشد. قسمت شش اقازاده روز 10 مرداد پخش میشود که دانلود سریال آقازاده قسمت 6 ششم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی نسخه اصلی کم حجم بهمراه تماشای آنلاین با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر میگردد.

موضوع سریال آقازاده چیست؟

آقازاده با پشتوانه بالایی به نمایش خانگی آمده که اکنون بررسی میکنیم مهم ترین موضوع سریال آقازاده چیست؟ آقازاده سعی دارد تعریف موضوع آقازادگی را به روایت تصویر ارائه نماید. موضوعی که با التهاب بسیاری در جامعه ایران رواج دارد و عموماً با سلسله‌ای از فسادهای هنگفت و حاشیه‌های مختلف آقازادگان همراه است. حامد عنقا به کمک بهرنگ توفیقی موضوع سریال آقازاده را بخوبی روایت کردند و همواره سعی داشتند بصورت صریح و بی‌پرده یک تعریف درست از معضل اقازاده‌ها داشته باشند، اما با نگاهی انتقاد آمیز و مطابق با حقایق جاری جامعه که خوشبختانه کاملاً موفقیت آمیز بوده است. آنچه در آقازاده خواهید دید درمورد انواع موضوعاتی است که تحت تاثیر نفوذ آقازاده‌های رده‌بالا قرار دارد، گاهی در اقتصاد و هنر یا بعضی اوقات درون سیاست که هرکدام به تنهایی میتواند سمی مهلک برای جامعه باشند.

حواشی سریال آقازاده چه بود؟

حواشی بسیاری به لطف شبکه‌های اجتماعی برای آقازاده ایجاد شد، اما مهمترین حواشی سریال آقازاده چه بود؟ مهمترین حواشی درباره حضور کیوانچ تاتلیتوغ هنرپیشه مشهور ترکی در سریال آقازاده بود که حسابی غوغا کرد و البته بعدها توسط عوامل آقازاده تکذیب گردید. حاشیه دیگر درمورد حضور ریحانه پارسا در سریال آقازاده بود که گمان میرفت همچون مجموعه پدر که حاصل همکاری بهرنگ توفیقی با حامد عنقا بود، بعنوان زوج هنری سینا مهراد انتخاب شود که منتفی شد. سوالات بسیاری مثل سریال آقازاده چند قسمت است پرسیده میشود که طبق اطلاعات فیلم تو ایرانی اعلام میشه قسمتهای این سریال 24 قسمت در دو فصل است که دانلود آقازاده را میتوانید با سریع‌ترین بروزرسانی از سایت فیلم تو ایرانی دریافت کنید.

آهنگ تیتراژ سریال آقازاده از علی زند وکیلی

رکورد تماشای آنلاین سریال آقازاده

اقازاده پربیننده‌ترین سریال نمایش خانگی است که از فیلم تو ایرانی درحال پخش میباشد و باحضور بازیگران برجسته سینمای ایران ساخته شده، اما رکورد تماشای آنلاین سریال آقازاده چقدر است؟ آقازاده در زمان پخش قسمت اول موفق به ثبت رکورد 25 میلیون دقیقه تماشای آنلاین شد که نسخه‌های فیزیکی آن هم بدلیل استقبال عالی مخاطبان مجدداً تجدید چاپ شد و رکورد پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را جابجا کرد. رکورد تماشای آنلاین سریال نمایش خانگی قبلاً دست مجموعه شهرزاد حسن فتحی بود و سپس مجموعه هیولا مهران مدیری، بعدها هم گناه توانست تماشاگران بسیاری جذب کند و بدین‌ترتیب درحال حاضر سریال آقازاده در جایگاه اول و هم گناه در مقام دوم به ترتیب پربیننده‌ترین سریالهای نمایش خانگی میباشند.

نقد کوتاه سریال آقازاده

آقازاده شروع خوبی داشت که با نقد کوتاه سریال آقازاده میخواهیم بررسی مفیدی درباره آن داشته باشیم. پشتوانه اقازاده را میتوان سالها تجربه حامد عنقا در نویسندگی و سابقه درخشان بهرنگ توفیقی جهت کارگردانی سریال دانست، مهم‌ترین همکاری این زوج هنری مجموعه تلویزیونی پدر بود و نقد مثبت منتقدان را همراه داشت. فیلمنامه آقازاده سرشار از قصه‌های عامه پسند بوده و تماشاگر بخوبی میتواند همچون بازیگر در دل داستان فرو رود و همزاد پنداری با شخصیت‌های سریال کند. نقش بازیگران بصورت مناسب چیده شدند به شکلی که باورپذیری آن برای بیننده آسان بوده و بازی آنها به دل مخاطب مینشیند، مثل نقش نیما بحری با بازی امیر آقایی که آقازاده قصه میباشد. سکانس متعددی در قسمت اول آقازاده دیدیم که بخوبی به آنان پرداخته شده بود و درنهایت باعث بالا رفتن کیفیت سریال شدند. نقد کوتاه سریال آقازاده مقدمه‌ای برای نقد کامل سریال اقازاده است که با انتشار قسمت‌های جدید بصورت اختصاصی از فیلم تو ایرانی منتشر خواهد گردید.

دانلود رایگان سریال آقازاده قسمت 6 ششم اقازاده با کیفیت بالا و حجم کم

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *