دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • سریال ایرانی
دانلود سریال اسپینجر قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال ایرانی اسپینجر قسمت اول 1 تا دوم 2 با کیفیت عالی

دانلود رایگان سریال اسپینجر قسمت 1 اول 2 دوم 3 سوم 4 چهارم 5 پنجم فیلم اسپینجر کامل

دانلود سریال اسپینجر قسمت 1 اول 2 دوم با لینک مستقیم کامل رایگان

کارگردان : علیرضا کریم زاده | نویسنده : آزاده محسنی | ژانر : کمدی فانتزی | انتشار : 1401

تعداد قسمت : 20 | زمان : 60 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Spinger Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال اسپینجر

دانلود سریال اسپینجر ایرانی

اسپینجر دانلود سریال اسپینجر قسمت 1 اول 2 دوم با لینک مستقیم کامل رایگان دانلود سریال ایرانی اسپینجر قسمت 3 سوم 4 چهارم 5 پنجم با کیفیت عالی دانلود رایگان سریال اسپینجر قسمت 6 ششم 7 هفتم 8 هشتم کامل با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : سریال اسپینجر موضوع کمدی فانتزی دارد که در خلاصه داستان آمده سهراب یک نابغه است که محکوم به اعدام شده و با خوردن قرص سفر در زمان از سال 1500 به حال بازمیگردد و پلیس زمان به دنبال او خواهد آمد.

بازیگران : یوسف مرادیان, رضا شفیعی جم, یوسف تیموری, آزیتا ترکاشوند, یوسف صیادی, محمدرضا هدایتی, نیما شاهرخ شاهی,امید زندگانی, رضا فیاضی, آرش نوذری و نگین صدق گویا از بازیگران سریال اسپینجر علیرضا کریم زاده هستند.

دانلود سریال اسپینجر فصل 1 اول 2دوم فیلم اسپینجر کامل کم حجم

دانلود سریال اسپینجر

قسمت اول تا آخر سریال اسپینجر از بهمن ماه اضافه میشود

دانلود سریال اسپینجر قسمت 1 اول 2 دوم با لینک مستقیم کامل رایگان

درباره سریال اسپینجر :
دانلود سریال اسپینجر به کارگردانی علیرضا کریم زاده و نویسندگی آزاده محسنی با تهیه کنندگی کریم زاده محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1401 است. داستان سریال اسپینجر موضوع کمدی سیاسی فانتزی دارد که در خلاصه داستان آمده اسپینجر روایت 100 سال آینده را به تصویر میکشد در فضایی طنز و فانتزی که برای اولین مرتبه اتفاق افتاده و جلوه های ویژه متعدد دارد. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی اسپینجر در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت شش ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی علیرضا کریم زاده موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران سریال اسپینجر علیرضا کریم زاده از هنرمندان برجسته ازجمله رضا شفیعی جم و یوسف تیموری و آزیتا ترکاشوند تشکیل شده که البته تیموری اخیرا در « دانلود سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره » نیز حضور داشت. زمان پخش سریال اسپینجر در شبکه نمایش خانگی از بهمن اعلام شده و می‌توانید این سریال را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. سریال ایرانی اسپینجر باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال 1401 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای سریال اسپینجر به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش سریال اسپینجر فصل 1 اول از بهمن ماه تایید می‌شود و دانلود سریال اسپینجر قسمت 1 اول 2 دوم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان سریال اسپینجر کامل

علیرضا کریم زاده اولین سریال خود را بنام سریال اسپینجر برای نمایش خانگی ساخت که بزرگترین ساخته اوست و اواسط فصل زمستان دانلود رایگان سریال اسپینجر قسمت اول 1 تا دوم 2 کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. یوسف تیموری در سریال اسپینجر ایفاگر نقش جدیدی است و اخیراً در «سریال جوکر» نیز حضور داشت. رضا شفیعی جم در سریال اسپینجر بعد از «سریال جوکر» چهارمین تجربه بازی در سریال نمایش خانگی را کسب می‌کند و بعد مدتها تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین اسپینجر علیرضا کریم زاده برود. یوسف مرادیان در سریال اسپینجر با نقش جدید به نمایش خانگی می‌آید و اخیرا با سریال‌های «دردسرهای شیرین» و «سریال از یاد رفته» توانست به اوج درخشش برسد. آزیتا ترکاشوند در سریال اسپینجر تجربه جدیدی بدست می‌آورد و این سومین تجربه بازی در نمایش خانگی برای اوست. محمدرضا هدایتی در سریال اسپینجر ایفای نقش جدیدی را برعهده دارد و امسال در «سریال سودا» مورد توجه قرار گرفت. نقد سریال اسپینجر بعد از پخش قسمت اول سریال اسپینجر با بررسی ابعاد مختلف این سریال از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل این سریال ایرانی را بخوانید. تماشای سریال اسپینجر بصورت اینترنتی از بهمن 1401 شروع می‌گردد و دانلود سریال ایرانی اسپینجر کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد. تعداد قسمت‌های سریال اسپینجر برای فصل اول 20 قسمت خواهد بود و تعداد قسمتهای فصل دوم سریال اسپینجر بزودی اعلام خواهد شد.

دانلود رایگان سریال اسپینجر قسمت 1 اول 2 دوم 3 سوم 4 چهارم 5 پنجم سریال ایرانی اسپینجر کامل حجم کم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *