دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال دل
دانلود سریال دل قسمت 32 سی و دوم با کیفیت عالی 1080p Full HD لینک مستقیم

دانلود قسمت 32 سریال دل با حجم کم کیفیت بالا

دانلود رایگان قسمت 32 دل فصل سوم دانلود قسمت سی و دوم دل کامل

کارگردان : منوچهر هادی | نویسنده : بابک کایدان | ژانر : عاشقانه | انتشار : 1399

تعداد قسمت : 40 | زمان : 42 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Del Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال دل

دانلود سریال دل قسمت 32 سی و دوم با کیفیت عالی

دانلود سریال دل قسمت 32 سی و دوم رایگان با کیفیت عالی 1080p قسمت 32 سریال دل با لینک مستقیم کامل کم حجم.

داستان : قسمت سی و دوم سریال دل درباره رستا ( ساره بیات ) بوده که بعد مدتها با آرش ( حامد بهداد ) ملاقات میکند، ملاقاتی که به خواستگاری آرش از رستا می‌انجامد. آوا ( یکتا ناصر ) در سودای رسیدن به آرش تلاش میکند مانع وصلت دوباره او و رستا شود، حال آوا میخواهد از عشق نکیسا به رستا برای جلوگیری از ازدواج آنان استفاده کند.

بازیگران : حامد بهداد, ساره بیات, یکتا ناصر, کوروش تهامی, نسرین مقانلو, مهدی کوشکی و مهراوه شریفی نیا…

دانلود قسمت 32 سریال دل رایگان با حجم کم

دانلود سریال دل قسمت 32 سی و دوم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 2.96 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.87 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 817 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 508 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 286 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید قسمت سی و دوم دل

BKQGAVXJUZRFNYLW

دانلود سریال دل قسمت 32 سی و دوم | دانلود قسمت سی و دوم 32 دل

« دانلود سریال دل قسمت 31 سی و یکم »

« دانلود سریال دل قسمت 30 سی ام »

« دانلود سریال دل قسمت 29 بیست و نهم »

« دانلود سریال دل قسمت 28 بیست و هشتم »

« دانلود سریال دل قسمت 27 بیست و هفتم »

« دانلود سریال دل قسمت 26 بیست و ششم »

« دانلود سریال دل قسمت 25 بیست و پنجم »

« دانلود سریال دل قسمت 24 بیست و چهارم »

« دانلود سریال دل قسمت 23 بیست و سوم »

« دانلود سریال دل قسمت 22 بیست و دوم »

درباره سریال دل
دل ‹ Del Series › جدیدترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی با نویسندگی بابک کایدان و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی محصول ایرانی سال 1398 با ژانر عاشقانه است. سریال دل در سه فصل 40 قسمتی ساخته شده که پخش قسمت اول آن از 13 آذرماه آغاز شد و بصورت هفتگی چهارشنبه‌ها از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود. آهنگ تیتراژ سریال دل بنام تنهای تنها توسط شهاب مظفری خوانده شد و موسیقی متن توسط بابک زرین نواخته گردید. بازیگران سریال دل از ستارگان سینما شامل حامد بهداد و ساره بیات هستند که از ستارگان سینمای ایران میباشند. منوچهر هادی سریال جدید دل را در مدت زمان هشت ماه فیلمبرداری کرده و قبلاً پنج مجموعه تلویزیونی را کارگردانی کرده بود. داستان سریال دل براساس فیلمنامه‌ای از میثم کایدان با موضوع عاشقانه و درام نوشته شده که روایت آن درمورد زندگی عاشقانه آرش و رستا بوده که با موانع بسیاری روبرو میگردند. پخش سی و دومین قسمت دل روز چهارشنبه 8 مرداد شروع میشود و دانلود سریال دل قسمت 32 سی و دوم با لینک مستقیم کامل کیفیت عالی نسخه اصلی کم حجم بهمراه تماشای آنلاین با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی انتشار یافت.

فصل اول سریال دل درباره چی بود؟

اولین فصل سریال دل با داستانی جذاب در نمایش خانگی آغاز شد که بصورت کوتاه مرور میکنیم داستان فصل اول سریال دل درباره چی بود؟ آرش با بازی حامد بهداد در شب ازدواج خودش و رستا با هنرنمایی ساره بیات متوجه حقایقی میشود که در پایان باعث جدایی زود هنگام آنان میشود. مهران که خواستگار سابق رستا بود به یکباره پیداش میشود و انتظار دارد رستا به درخواست ازدواجش پاسخ مثبت دهد، اما او تمایلی ندارد و درنهایت میان آرش عاشق و مهران مجنون باید یکی را انتخاب کند. توران با بازی نسرین مقانلو مادر آرش مخالف عروسی رستا و پسرش بوده که بعدها متوجه میشویم شخصی دیگر را برای ازدواج با آرش برگزیده است. حالا فهمیدیم داستان فصل اول سریال دل درباره چی بود، اما پیشنهاد میکنیم اگر تاکنون موفق به دانلود و تماشای سریال دل نشدید همین الان بصورت قانونی از فیلم تو ایرانی اقدام نمایید.

فصل دوم سریال دل چه داستانی داشت؟

دومین فصل دل با تاخیر دو هفته‌ای پخش گردید که حالا بررسی میکنیم فصل دوم سریال دل چه داستانی داشت؟ داستان فصل دوم سریال دل با رستا شروع شد که به شمال سفر کرده بود و متوجه شدیم رازی را پنهان کرده و توران دنبال فاش‌سازی آن است. توران میخواهد خواهرزاده‌اش رابی را به آرش نزدیک کند، چون او از کودکی دلباخته آرش بوده اما آرش علاقه‌ای بهش ندارد و هنوز دل به رستا بسته است. اتابک با هنرنمایی بیژن امکانیان پدر آرش بوده و از توران طلاق گرفته است، اتابک معشوقه‌ای بنام مرسده با هنرمندی لیلا زارع دارد که او هم نامزد سابقش فاراب با اجرای بهرام افشاری از زندان آزاد میشود و قصد دارد مجدداً وارد زندگی مرسده شود. راز رستا بلاخره فاش میشود و فهمیدیم توسط کسی ربوده شده و بعدها متوجه ماجرای تعرض به او میشویم. دریافتیم فصل دوم سریال دل درباره چه بود، اما پیشنهاد میکنیم خودتان تماشای فصل دوم دل را از فیلم تو ایرانی ببینید.

آهنگ تیتراژ سریال دل « تنهای تنها » از شهاب مظفری

نقد کامل سریال دل

سریال های شبکه نمایش خانگی یکی پس از دیگری منتشر می شوند و فاصله شان از زندگی واقعی مردم نیز دورتر میشود که حالا با نقد کامل سریال دل میخواهیم به بررسی دقیق این سریال بپردازیم. بعد از انتشار سریال های ضعیفی نظیر « مانکن » با فضای لاکچری، حالا نوبت به « دل » رسیده که به زندگی قشر مرفه جامعه بپردازد و در آن هیچ نشانی از زندگی بخش بزرگی از جامعه نباشد. البته اینکه سوژه یک سریال دربرگیرنده قشر خاصی نباشد، یک ایراد محسوب نمی شود اما اینطور که به نظر می رسد، تهیه کنندگان سریالهای شبکه نمایش خانگی ابداً اعتقادی به قصه هایی که قشر ضعیف جامعه را شامل می شود ندارند و همه آ«ها بطور یکسان، عاشق روایت داستان های لاکچری و استفاده های تبلیغاتی لازم از این نوع سبک زندگی هستند.

« دل » به کارگردانی منوچهر هادی نیز با همین شرایط ساخته شده و یک فاصله جدید از میزان ضعیف و تصنعی بودن با دیگر ساخته های شبکه نمایش خانگی ایجاد کرده است. قصه این سریال ساده و تکراری بوده، عشق های قدیمی که از راه رسیده اند تا زندگی های جدید را نابود کنند. داستانی که حداقل تا به امروز در شبکه نمایش خانگی بسیار محبوب بوده و مخاطبین بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. حال اینجا نیز داستان درباره دختری به نام رستا ( با بازی بد ساره بیات ) است که در شٌرف ازدواج با آرش ( حامد بهداد ) است اما عشق قدیمی رستا از راه میرسد و این عروسی دچار اخلال می شود.

نکته عجیب درباره سریال « دل » اینکه در اینجا استفاده از اسپانسرها به حدی زیاد و غیرمعقول است که زمان مفید سریال « دل » در هر قسمت را به سختی به 20 دقیقه می رساند. تاکید بسیار زیاد اسپانسرها بر نمایش محصولاتشان در سریال مخصوصاً در موضوع تالار ازدواج، بسیار زننده و خارج از عُرف های رایج سریال سازی می باشد. این تاکید به حدی زیادی است که در یک نما زمانی که پدرِ آرش هزینه های تالار را از پسرش دریافت می کند، دوربین به روی هزینه تالار چند ثانیه ای فوکوس می کند تا مخاطب بداند تالار لاکچری که در ادامه خواهد دید، چه میزان هزینه ای را بابت برگزاری عروسی دریافت میکند!

اگر به مسائل دخالت اسپانسر در محتوای سریال که بسیار زننده و غیرقابل باور است توجهی نکنیم، نمی توانیم از کیفیت بسیار ناامید کننده سریال چشم پوشی کنیم. وضعیت فیلمنامه این سریال بحرانی است و شخصیت پردازی ها در رعایت ابتدایی ترین قواعد خود نیز شکست خورده هستند. در « دل » مجموعه ای از تیپ های کاملاً کلیشه ای به چشم می خورد که دوران استفاده از آنها به سریال های چند دهه پیش ایران باز می گردد. چهره مادر شوهر خبیث و کینه ورز که هیچ نکته اخلاقی در وجودش ندارد در کنار همسر زن ذلیل، تنها بخشی از شخصیت های تک بعدی سریال را شامل می شود که دیالوگ هایشان نیز در راستای کلیشه ای بودنشان نوشته شده است.

تاکید بی جهت بر استفاده افراطی از موسیقی در جریان قصه نیز یکی دیگر از اشکالات عجیب « دل » است. موسیقی های اغلب پر حجمی که گاهی حتی از صدای شخصیت ها بلندتر است که باعث می شود نتوان به درستی دیالوگ ها را شنید. این موسیقی ها تناسبی هم با موقعیتی که شاهد آن هستیم ندارند. در بخش بازیگری نیز به جز حامد بهداد که توانسته شخصیت پردازی ضعیف آرش را با بازی نسبتاً خوبش جبران کند، دیگر بازیگران انتخاب های اشتباهی برای سریال به نظر می رسند. بازی بد ساره بیات در کنار بازی تکراری نسرین مقانلو در نقش زنی سلطه گر، « دل » را در زمینه بازیگری هم به یک شکست تبدیل کرده است.

مجموعاً به نتیجه میرسیم « سریال دل » به جمع سریال های ضعیف شبکه نمایش خانگی پیوست که چندان دغدغه مخاطب ندارند و بیشتر برای راضی کردن دل اسپانسرها ساخته شده اند. حین ساخت « دل » کوچکترین مسائل فیلمسازی رعایت نشده و در عوض تا جایی که امکان داشته، قاب دوربین در اختیار اسپانسرها بوده تا چگونگی به تصویر کشیدن محصولاتشان را در سریال به دست بگیرند. باید دید مسیر سقوط سریال سازی در شبکه نمایش خانگی تا کجا پیش میرود.

دانلود دل قسمت سی و دوم 32 رایگان کم حجم با کیفیت بالا

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *