دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال ایرانی
دانلود سریال سرگیجه قسمت 10 دهم کامل با لینک مستقیم

دانلود قسمت 10 دهم سریال سرگیجه با کیفیت عالی

دانلود رایگان سریال سرگیجه قسمت 10 دهم ۱۰ کامل حجم کم

دانلود سریال سرگیجه قسمت 10 دهم با لینک مستقیم Full HD کامل رایگان

کارگردان : بهرنگ توفیقی | نویسنده : محمد منعم | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1401

تعداد قسمت : 16 | زمان : 50 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Sargijeh Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال سرگیجه

دانلود قسمت 10 سریال سرگیجه

سرگیجه دانلود سریال سرگیجه قسمت 10 دهم با لینک مستقیم کامل رایگان Full HD تماشای دانلود قسمت 10 سرگیجه با کیفیت عالی 1080p دانلود رایگان سریال سرگیجه قسمت 10 دهم ۱۰ کامل با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : قسمت دهم سریال سرگیجه داستان زندگی پیمان است که براساس یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر شده و گمان میرود که پیمان باعث مرگ کامران بوده و ماجرایی پیش میاید که میتواند به بهای زندگی پیمان تمام شود.

بازیگران : حامد بهداد, هومن سیدی, رعنا آزادی ور, هادی حجازی فر, مهراوه شریفی نیا, پیام دهکردی, شبنم مقدمی, علی عمرانی, فرید سجادی حسینی و مریم شیرازی از بازیگران سریال سرگیجه بهرنگ توفیقی هستند.

دانلود سریال ایرانی سرگیجه قسمت 10 دهم فیلم کامل کم حجم

دانلود سریال سرگیجه قسمت 10 دهم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.2 گیگابایت – 15.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.2 گیگابایت – 13.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 874 مگابایت – 12.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 444 مگابایت – 10.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 313 مگابایت – 10.000 تومان

دانلود سریال سرگیجه قسمت 10 دهم با لینک مستقیم Full HD کامل رایگان

درباره سریال سرگیجه :
دانلود سریال سرگیجه قسمت 10 دهم به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی محمد منعم با تهیه کنندگی مهدی بدرلو محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1401 است. داستان سریال سرگیجه موضوع اجتماعی دارد که در خلاصه داستان آمده پیمان براساس یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر شده و گمان میرود که پیمان باعث مرگ کامران بوده و ماجرایی پیش میاید که میتواند به بهای زندگی پیمان تمام شود. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی سرگیجه در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت چهار ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی بهرنگ توفیقی موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران سریال سرگیجه بهرنگ توفیقی از هنرمندان برجسته ازجمله هومن سیدی و هادی حجازی فر تشکیل شده که البته حجازی فر اخیرا در «سریال پوست شیر» نیز حضور داشت. زمان پخش سریال سرگیجه در شبکه نمایش خانگی از بهمن ماه اعلام شده و می‌توانید این سریال را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. سریال ایرانی سرگیجه باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال 1401 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای سریال سرگیجه به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش قسمت 10 سریال سرگیجه بهرنگ توفیقی از 29 اسفند تایید می‌شود و دانلود سریال سرگیجه قسمت 10 دهم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان سریال سرگیجه قسمت 10 دهم کامل

بهرنگ توفیقی دهمین سریال خود را بنام سریال سرگیجه بعد از «سریال آقازاده» برای نمایش خانگی ساخت که بزرگترین ساخته اوست و دوشنبه دانلود قسمت 10 سریال سرگیجه کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. حامد بهداد در سریال سرگیجه ایفاگر نقش اصلی است و قبلاً در سریالهای «میخواهم زنده بمانم» و «سریال دل» حضور داشت که اکنون نقشی کاملاً متفاوت از حامد بهداد خواهیم دید. هادی حجازی فر در سریال سرگیجه دهمین تجربه حضور در سریال نمایش خانگی را کسب می‌کند و پیش‌تر در «سریال پوست شیر» به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین سریال سرگیجه بهرنگ توفیقی برود. هومن سیدی در سریال سرگیجه با نقش جدید به نمایش خانگی می‌آید و اخیرا با سریال‌های «گیسو» و «سریال قورباغه» توانست به اوج درخشش برسد. رعنا آزادی ور در سریال سرگیجه دهمین بازی جدی در نمایش خانگی را تجربه میکند و مدتی قبل اعلام شده در «سریال جیران» حضور خواهد داشت. پیام دهکردی در سریال سرگیجه دارای نقش متفاوتی بوده و مدتی قبل در سریال ایرانی خاتون به اوج شهرت رسید.

دانلود قسمت دهم سریال سرگیجه کامل رایگان

نقد سریال سرگیجه بهرنگ توفیقی بعد از پخش قسمت اول سریال سرگیجه با بررسی ابعاد مختلف این سریال از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل این سریال ایرانی را بخوانید. شبنم مقدمی در سریال سرگیجه دهمین تجربه بازی در سریال نمایش خانگی را تجربه میکند و اخیراً با هنرنمایی در فیلم شبی که ماه کامل شد جوایز متعددی دریافت نمود. مهراوه شریفی نیا در سریال سرگیجه با نقش جدی دهمین هنرنمایی خود در نمایش خانگی را پشت سر میگذارد و گفته شده در « دانلود سریال آکتور » نیز ایفای نقش خواهد کرد. تماشای سریال سرگیجه بصورت اینترنتی از 25 دیماه 1401 شروع می‌گردد و دانلود قسمت دهم سریال سرگیجه ایرانی کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد. توفیقی ابتداً سریال آقازاده را ساخت که جوایز متعددی دریافت کرد که این کار موفق توانست دلیل خوبی برای ساخت سریال سرگیجه شود. تعداد قسمت‌های سریال سرگیجه برای فصل اول 16 قسمت خواهد بود و تعداد قسمتهای فصل دوم سریال سرگیجه بزودی اعلام میگردد.

دانلود رایگان سریال سرگیجه قسمت دهم 10 کامل کیفیت عالی حجم کم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *