دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • سریال ایرانی
دانلود سریال سووشون قسمت 1 اول 2 دوم کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال ایرانی سووشون قسمت اول 1 دوم 2 با کیفیت عالی

دانلود رایگان سریال سووشون قسمت 1 اول 2 دوم 3 سوم 4 چهارم 5 پنجم فیلم سووشون کامل

دانلود سریال سووشون قسمت 1 اول 2 دوم با لینک مستقیم کامل رایگان

کارگردان و نویسنده : نرگس آبیار | ژانر : تاریخی عاشقانه | انتشار : 1401

تعداد قسمت : 15 | زمان : 60 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Suvashun Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال سووشون

.

داستان : سریال سووشون موضوع تاریخی عاشقانه دارد که داستان زندگی یک خانواده ایرانی در دوران اشغال جنوب ایران توسط نیروهای متفقین است که زری یک زن سنتی تلاش میکند از اعضای خانواده محافظت کند. خلاصه داستان سریال سووشون قصه مبارزه زری را به تصویر میکشد که میخواهد برابر نیروهای خارجی از خانواده و مردمان سرزمین مادری خود ایران دفاع کند.

بازیگران : هوتن شکیبا, بهنوش طباطبایی, میلاد کی‌مرام, سام درخشانی, مهران احمدی و مصطفی زمانی از بازیگران سریال سووشون نرگس آبیار هستند.

دانلود سریال سووشون با لینک مستقیم

قسمت اول تا آخر سریال سووشون از زمستان اضافه میشود

دانلود سریال سووشون قسمت 1 اول 2 دوم با لینک مستقیم کامل رایگان

درباره سریال سووشون :
دانلود سریال سووشون به کارگردانی نرگس آبیار و نویسندگی او با تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1401 است. داستان سریال سووشون موضوع تاریخی عاشقانه دارد که درباره زندگی یک خانواده ایرانی در دوران اشغال جنوب ایران توسط نیروهای متفقین است که زری یک زن سنتی تلاش میکند از اعضای خانواده محافظت کند. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی سووشون در شیراز انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت چهار ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی نرگس آبیار موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران سریال سووشون نرگس آبیار از هنرمندان برجسته ازجمله هوتن شکیبا و بهنوش طباطبایی و سام درخشانی تشکیل شده که البته شکیبا اخیرا در « دانلود سریال طوطیا » نیز حضور داشت. زمان پخش سریال سووشون در شبکه نمایش خانگی از اوایل زمستان اعلام شده و می‌توانید این سریال را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. سریال ایرانی سووشون باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال 1401 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای سریال سووشون به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش سریال سووشون فصل 1 اول از ابتدای زمستان تایید می‌شود و دانلود سریال سووشون قسمت 1 اول تا 2 دوم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.
نرگس آبیار اولین سریال خود را بنام سریال سووشون برای نمایش خانگی ساخت که بزرگترین ساخته اوست و ابتدای فصل زمستان دانلود رایگان سریال سووشون قسمت اول و دوم کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. هوتن شکیبا در سریال سووشون ایفاگر نقش اصلی است و اخیراً در «فیلم ابلق نرگس آبیار» نیز حضور دارد. بهنوش طباطبایی در سریال سووشون اولین تجربه بازی در سریال نمایش خانگی را کسب می‌کند و بعد مدتها تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین سریال سووشون نرگس آبیار برود. سام درخشانی در سریال سووشون با نقش جدید به نمایش خانگی می‌آید و اخیرا با سریال‌های «خوب بد جلف» و «فیلم خائن کشی» توانست به اوج درخشش برسد. میلاد کی‌مرام در سریال سووشون تجربه جدیدی بدست می‌آورد و مدتی قبل در سریال ایرانی «ممنوعه» به اوج شهرت رسید. مهران احمدی در سریال سووشون ایفای نقش جدیدی را برعهده دارد و امسال به عنوان کارگردان در « دانلود سریال بی گناه » مورد توجه قرار گرفت. فیلم‌های نرگس آبیار ازجمله «فیلم شبی که ماه کامل شد» برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و «فیلم ابلق» با بازی الناز شاکردوست نیز موفق شد چهار جایزه بگیرد.
مصطفی زمانی در سریال سووشون حضور دارد که قبلاً با «سریال کرگدن» و «سریال شهرزاد» در جایگاه بازیگر بیشتر شناخته شد و توانست بازی درخشانی ارائه دهد. کتاب سووشون اثر سیمین دانشور نویسنده و مترجم فقید ایرانی و همسر جلال آل‌احمد به عنوان منبع فیلمنامه سریال سووشون بوده و این سریال بر اساس روایت واقعی رمان سووشون ساخته شده است. نقد سریال سووشون بعد از پخش قسمت اول سریال سووشون با بررسی ابعاد مختلف این سریال از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل این سریال ایرانی را بخوانید. تماشای سریال سووشون بصورت اینترنتی از اوایل فصل زمستان 1401 شروع می‌گردد و دانلود سریال سووشون قسمت 1 اول 2 دوم کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد. تعداد قسمت‌های سریال سووشون برای فصل اول 15 قسمت خواهد بود و تعداد قسمتهای فصل دوم سریال سووشون بزودی اعلام خواهد شد.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *