دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال ایرانی
دانلود سریال مترجم قسمت 4 چهارم کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال ایرانی مترجم قسمت چهارم 4 با کیفیت عالی

دانلود رایگان سریال مترجم قسمت 4 چهارم ۴ کامل حجم کم

دانلود سریال مترجم قسمت 4 چهارم با لینک مستقیم Full HD کامل رایگان

کارگردان و نویسنده : بهرام توکلی | ژانر : درام معمایی | انتشار : 1401

تعداد قسمت : 15 | مدت زمان : 54 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Motarjem Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال مترجم

دانلود قسمت 4 سریال مترجم

مترجم دانلود سریال مترجم قسمت 4 چهارم با لینک مستقیم کامل رایگان Full HD تماشای دانلود قسمت 4 مترجم با کیفیت عالی 1080p دانلود رایگان سریال مترجم قسمت 4 چهارم ۴ کامل با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : قسمت چهارم مترجم داستان یک مترجم را روایت میکند که وارد مسیری جدید در شغلش شده و از یک راز خانوادگی پرده برمیدارد که میتواند آرامش خانواده خود و یک شهر را برهم بزند.

بازیگران : صابر ابر, هدی زین العابدین, مجتبی پیرزاده, مهرانه مهین ترابی, پانته‌آ پناهی‌ها و مهتاب ثروتی ازجمله بازیگران سریال مترجم بهرام توکلی هستند.

دانلود سریال ایرانی مترجم قسمت 4 چهارم فیلم کامل کم حجم

دانلود سریال مترجم قسمت 4 چهارم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 1.6 گیگابایت – 15.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.1 گیگابایت – 13.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 835 مگابایت – 12.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 428 مگابایت – 10.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 304 مگابایت – 10.000 تومان

دانلود سریال مترجم قسمت 4 چهارم با لینک مستقیم Full HD کامل رایگان

درباره سریال مترجم :
دانلود سریال مترجم قسمت 4 چهارم به کارگردانی و نویسندگی بهرام توکلی با تهیه کنندگی سعید ملکان محصول ایرانی شبکه نمایش خانگی سال 1401 است. داستان سریال مترجم موضوع درام معمایی اجتماعی دارد که داستان یک مترجم را روایت می‌کند که وارد ماجرایی مرموز شده و از راز خانوادگی پرده برمیدارد که میتواند آرامش یک شهر را برهم بزند. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی مترجم در تهران انجام شده و بمدت پنج ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی بهرام توکلی موضوع متفاوتی را خواهد داشت. بازیگران سریال مترجم بهرام توکلی از هنرمندان برجسته ازجمله صابر ابر و پانته‌آ پناهی‌ها و مجتبی پیرزاده تشکیل شده که البته پیرزاده اخیرا در « دانلود سریال آمستردام » حضور داشت. زمان پخش سریال مترجم در شبکه نمایش خانگی از چهارشنبه 28 دیماه 1401 اعلام شده و می‌توانید این سریال را در فیلم تو ایرانی تماشا کنید. سریال ایرانی مترجم باوجود داشتن داستان تاریخی و بازیگران مشهور می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال 1401 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای سریال مترجم به نمایش خانگی بیاورد. پخش قسمت 4 سریال مترجم بهرام توکلی از 19 بهمن 1401 تایید می‌شود و دانلود سریال مترجم قسمت 4 چهارم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان سریال مترجم قسمت 4 چهارم کامل

بهرام توکلی اولین سریال خود را بنام سریال مترجم برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخت که جدیدترین ساخته اوست و چهارشنبه دانلود قسمت 4 سریال مترجم کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. صابر ابر در سریال مترجم ایفاگر نقش اول است که گریم متفاوتی دارد. پانته آ پناهی ها در سریال مترجم تجربه جدید کسب می‌کند و چهارمین همکاری‌اش با بهرام توکلی خواهد بود و اخیراً با «سریال خاتون» نزد تماشاگران سریال درخشید. هدی زین العابدین در سریال مترجم با نقش چالش برانگیزی به نمایش خانگی میاید و اخیرا با «فیلم زالاوا» جایزه جهانی دریافت کرد. مهتاب ثروتی در سریال مترجم دارای کاراکتر متفاوتی بوده و جدیداً در سریال تاریخی خاتون حضور داشت و چهارمین همکاری مشترک با پانته‌آ پناهی‌ها را شروع میکند. مجتبی پیرزاده در سریال مترجم حضور دارد و مدتی قبل با «سریال آنها» به اوج شهرت رسید. سعید ملکان در سریال مترجم بعنوان تهیه کننده فعالیت میکند و اخیراً با ساخت «فیلم روز صفر» به موفقیت چشمگیری دست یافت.

دانلود قسمت چهارم سریال مترجم کامل رایگان

مترجم سریال بهرام توکلی بوده که گفته شده ماجرایی درام با چاشنی معمایی دارد و بازیگران تئاتری باتجربه در آن حضور دارند. نقد سریال مترجم ایرانی بزودی با بررسی ابعاد مختلف این سریال از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل این سریال ایرانی را بخوانید. تماشای سریال مترجم بصورت آنلاین از دی 1401 شروع گردید و دانلود سریال مترجم قسمت چهارم 4 کامل با ترافیک نیم بها رایگان در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد. زمان پخش سریال مترجم قسمت اول در نمایش خانگی از 28 دی 1401 اعلام شده و تاریخ پخش دانلود قسمت چهارم سریال مترجم کامل از سایت «فیلم تو ایرانی» اطلاع رسانی خواهد شد. بهرام توکلی در سال 1397 آخرین سریال نمایش خانگی خود بنام «نهنگ آبی» با بازی لیلا حاتمی ساخته بود که حواشی جنجالی به دنبال داشت. تعداد قسمت های سریال مترجم 15 اپیزود برای فصل اول سریال مترجم است و تعداد قسمتهای فصل دوم سریال مترجم بهرام توکلی نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

دانلود رایگان سریال مترجم قسمت چهارم 4 کامل حجم کم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *