دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال موچین
دانلود سریال موچین قسمت 4 چهارم با لینک مستقیم 1080p BluRay کیفیت عالی

دانلود قسمت چهارم 4 سریال موچین با حجم کم

دانلود رایگان سریال موچین قسمت 4 چهارم کامل

کارگردان و نویسنده : حسین تبریزی | ژانر : کمدی | انتشار : 1399

تعداد قسمت : 18 | زمان : 45 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Moochin Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال موچین

سریال موچین قسمت 4 چهارم

دانلود سریال موچین قسمت 4 چهارم با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی قسمت چهارم 4 موچین با حجم کم

داستان : قسمت چهارم موچین درباره فرزاد ( علی صادقی ) بوده که عاشق سیما گلی ( آشا محرابی ) می‌شود، اما آقاگلی ( حمید لولایی ) پدر سیما راضی به وصلت آنها نیست و میگه اول مینا ( زهرا جهرمی ) باید ازدواج کند که خواستگاری ندارد. سیما در مرکز حل اختلاف خانواده کار میکند که فرزاد و برادرش فرزین ( امیر نوری ) به بهانه‌ای وارد آنجا میشوند که لحظات خنده‌دار کمدی را رقم میزند.

بازیگران : علی صادقی, مرجانه گلچین, آشا محرابی, حمید لولایی, زهرا جهرمی, امیر نوری, شهره لرستانی و رابعه اسکویی.

دانلود رایگان قسمت چهارم 4 موچین با تماشای آنلاین کامل

دانلود سریال موچین قسمت 4 چهارم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 4.09 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.08 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 904 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 559 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 313 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید قسمت چهارم موچین

RCNDWZUGLTEMYSJQ

دانلود سریال موچین قسمت 4 چهارم | دانلود قسمت چهارم 4 موچین

« دانلود سریال موچین قسمت 3 سوم »

« دانلود سریال موچین قسمت 2 دوم »

« دانلود سریال موچین قسمت 1 اول »

درباره سریال موچین :
موچین ‹ Moochin Series › جدیدترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی و نویسندگی حسین تبریزی با تهیه‌کنندگی میثم آهنگری محصول کمدی ایرانی سال 1398 است. سریال موچین در یک فصل 18 قسمتی ساخته شده که پخش قسمت اول آن از چهارم تیرماه آغاز شد و بصورت هفتگی چهارشنبه‌ها از سایت فیلم تو ایرانی پخش می‌شود. آهنگ تیتراژ سریال موچین بنام دلمو دزدید باصدای گروه موسیقی ماکان‌بند خوانده شده که موسیقی متن آن توسط رضا خسروی تنظیم گردید. بازیگران سریال موچین از هنرمندان مشهور کمدی سینما شامل مرجانه گلچین و علی صادقی برگزیده شدند که از ستارگان کمدی ایران هستند. حسین تبریزی سریال کمدی موچین را در مدت‌زمان شش‌ماه فیلمبرداری کرده و قبلاً هفت مجموعه تلویزیونی را کارگردانی کرده بود. داستان سریال موچین براساس فیلمنامه‌ای از تبریزی با محوریت کمدی اجتماعی نوشته شده که روایت آن برپایه دغدغه خانواده‌های ایرانی و مشکلات مالی آنان با زبانی طنز میباشد. چهارمین قسمت روز 1 مردادماه پخش میشود و دانلود سریال موچین قسمت 4 چهارم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی نسخه اصلی کم حجم بهمراه تماشای آنلاین با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر خواهد شد.

تیزر قسمت چهارم 4 سریال موچین

موچین تنهاترین سریال کمدی نمایش خانگی

تنهاترین سریال کمدی در نمایش خانگی حال حاضر ایران موچین است که تابحال 3 قسمت آن از فیلم تو ایرانی پخش شده و با استقبال عالی تماشاگران مواجه گردید. سریال کمدی همیشه برای مخاطبان طنز دوست پرطرفدار بوده، بطوری که در مقطعی سریال کمدی هیولا توانست رکوردشکنی کند و به بهترین سریال زمان خودش تبدیل شود که هزاران تماشاگر را به دانلود و تماشای آنلاین ترغیب کند. سازندگان سریال موچین تلاش کردند درکنار بازیگران طنزپرداز از قصه‌ای پرجنب و جوش استفاده کنند با دیالوگ‌های داغ روز که خنده را روی لب مخاطبان جاری سازند.

چرا دانلود و تماشای سریال موچین خوبه؟

اولین پاسخ به سوال چرا دانلود و تماشای سریال موچین خوبه؟ میتوان گفت مخاطب با دیدن این سریال کمدی حس نشاط را میتواند تجربه کند و برای دقایقی از غم و غصه آزاد شود. تماشای موچین برای بیننده راحت هست، چرا که پیچ تاب قصه‌ای ندارد و درگیری فکری ایجاد نمیکند مثل سریال دل که مدام درحال پیچ خوردن قصه است. شرایط اینروزای جامعه طوری پیش رفته که آدم احتیاج ضروری به خنده و شادی دارد، حتی برای لحظات کوتاه از اون همه خبرهای بد و گرفتاری اقتصادی بواسطه دانلود و تماشای سریال موچین رها شود. خلاصه کلام اگر هنوز موفق به تماشای سریال موچین نشدید، میتوانید دانلود قانونی موچین را از فیلم تو ایرانی بصورت کامل دریافت کنید.

آهنگ تیتراژ سریال موچین بنام دلمو دزدید از ماکان بند

نقد کوتاه سریال موچین

سریال کمدی موچین مدتیه که از فیلم تو ایرانی درحال پخش است و با نقد کوتاه آن میخواهیم بررسی کوتاهی داشته باشیم. نقش‌های بازیگران بخوبی انتخاب شدند و با هدایت عالی حسین تبریزی، بازیگران در کاراکتر خود درخشیدند که گاهاً تماشاگر موچین میتواند با آنان همزادپنداری کند. سکانس‌ها در قسمت اول سریال موچین کم بودند، اما با جزییات کاملی به آنها پرداخته شده بود که میشود برای طراحی صحنه امتیاز قبولی داده شود. حسین تبریزی کوله‌باری از تجربه سریال سازی دارد و هدایت بازیگران را با کمترین امکانات به شکل مطلوبی انجام داده و از زبان بدن در موچین بخوبی استفاده کرده است. نقد کوتاه سریال موچین بعنوان مقدمه‌ای برای نقد کامل سریال موچین میباشد که با انتشار قسمت‌های بعدی بصورت اختصاصی از فیلم تو ایرانی در دسترس عموم قرار میگیرد.

دانلود موچین قسمت 4 چهارم رایگان کم حجم

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *