دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال هم گناه
دانلود سریال هم گناه قسمت 1 با کیفیت عالی

دانلود سریال هم گناه قسمت اول با لینک مستقیم

دانلود رایگان سریال هم گناه قسمت 1 اول کامل

کارگردان : مصطفی کیایی | نویسندگان : محسن کیایی و علی کوچکی | ژانر : درام | انتشار : 1398

قسمت ها : 24 | زمان : 60 دقیقه | نوع : سریال | مخاطب : 13+ | کیفیت : BluRay

فرمت : MP4 | منتشر کننده فایل : Film2irani | تهیه کننده : مصطفی کیایی

داستان : سریال هم گناه پربازیگر ترین سریال حال حاضر نمایش خانگی در ژانر درام و خانوادگی است و تاکنون خبری از داستان و فیلمنامه آن منتشر نشده است. بزودی با انتشار جزئیات بیشتر و کامل،این پست تکمیل می گردد. فیلم تو ایرانی شما را به دانلود سریال هم گناه قسمت 1 دعوت می کند.

بازیگران : پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، حبیب رضایی، مهدی پاکدل، ژاله صامتی، بهروز پرستویی، شاهرخ فروتنیان، احسان کرمی، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی، روشنک گرامی و ..

دانلود سریال هم گناه قسمت 1 با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.66 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.92 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 944 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 696 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 398 مگابایت – 5.100 تومان

[دانلود قسمت قبل سریال هم گناه]
دانلود سریال ایرانی هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی

دانلود سریال هم گناه قسمت 1 اول رایگان با کیفیت عالی کامل لینک مستقیم حجم کم

رمز نسخه پیشفروش قسمت 1 سریال هم گناه

vsgifeaiqawijmckxy

جزئیات بیشتر سریال هم گناه

درباره سریال ایرانی هم گناه :
سریال هم گناه (Ham Gonah Series) یک سریال ویژه شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی است که فیلم‌هایی همچون چهارراه استانبول، بارکد، خط ویژه، عصر یخبندان، ضدگلوله را در کارنامه خود دارد. این سریال در 24 قسمت به قلم محسن کیایی و علی کوچکی نوشته شده و از اسفند سال 1398 فصل اول آن منتشر می‌شود. سریال هم گناه اولین اثر داستانی مصطفی کیایی در شبکه نمایش ‌خانگی است که لقب پربازیگر ترین سریال را از آن خود کرد. سریالی که توانسته ستاره هایی چون هدیه تهرانی و پرویز پرستویی را به شبکه نمایش خانگی بیاورد. مصطفی کیایی با آثار خوب توانسته نظر منتقدین و تماشاگران را به خود جلب کند و از چندین جشنواره داخلی و خارجی جایزه دریافت کند. مطمئناً بعد از سریال شهرزاد، هم گناه بزرگترین و پرهزینه‌ترین پروژه نمایش خانگی خواهد بود. دانلود سریال هم گناه قسمت 1 نسخه اورجینال و کامل این سریال زیبا که ستارگان محبوبی در آن ایفای نقش می کنند را میتوانید با مصرف اینترنت نیم بهاء و کیفیت عالی و لینک مستقیم دانلود کنید. وبسایت فیلم تو ایرانی شما را به دانلود قانونی و تماشای این سریال فوق العاده جذاب دعوت می نماید.

دانلود سریال هم گناه قسمت اول با لینک مستقیم

برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *