دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال هم گناه
دانلود سریال هم گناه قسمت 15 پانزدهم با کیفیت عالی

دانلود سریال هم گناه فصل دوم قسمت سوم با لینک مستقیم حجم کم

دانلود رایگان سریال هم گناه قسمت 15 پانزدهم فصل 2 قسمت 3 کامل

کارگردان : مصطفی کیایی | نویسنده : محسن کیایی | ژانر : عاشقانه اجتماعی | انتشار : 1399

قسمت‌ها : 24 | زمان : 51 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Hamgonah Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال هم گناه

دانلود قسمت 15 پانزدهم سریال هم گناه فصل دوم

دانلود سریال هم گناه قسمت 15 پانزدهم فصل دوم قسمت سوم 3 با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی کامل حجم کم 1080p HD بالا

داستان : قسمت 15 فصل دوم هم گناه درباره پیمان ( پدرام شریفی ) بوده که پدرش فریبرز ( پرویز پرستویی ) را پیدا کرد و وارد خانواده صبوری شد. آرمان ( محسن کیایی ) عاشق زیبا ( هدیه تهرانی ) شده اما همسر سابق زیبا باخبر شده و قصد جلوگیری از رسیدن آنان به یکدیگر دارد. فرهاد ( مهدی پاکدل ) به شکل سوری با هدیه ( ساقی حاجی‌پور ) ازدواج می‌کند که این عروسی عواقبی برایشان درپی خواهد داشت.

بازیگران : پرویز پرستویی, هدیه تهرانی, محسن کیایی, رویا تیموریان, مهدی پاکدل, ساقی حاجی‌پور, پدرام شریفی و سوگل خلیق

سریال هم گناه قسمت 15 پانزدهم با کیفیت بالا حجم کم رایگان

دانلود سریال هم گناه قسمت 15 با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.3 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 751 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 363 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 196 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید قسمت 15 هم گناه

noswpcrzwarajgfpwp

دانلود سریال هم گناه قسمت 15 پانزدهم فصل دوم قسمت سوم 3 با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی کامل حجم کم

درباره سریال هم گناه :
فصل دوم سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی با تهیه‌کنندگی او و نویسندگی محسن کیایی محصول ایرانی سال 1398 است. داستان سریال هم گناه اجتماعی با مضمونی معمایی عاشقانه بوده و قصه خانواده‌ای پرنفوذ را روایت می‌کند که ثروتمند و متمول هستند، اما ورود شخصی جدید به خانواده باعث بروز اتفاقاتی می‌شود که سرنوشت همگی را تغییر می‌دهد. سریال هم گناه در تهران فیلم‌برداری شده که فصل اول هم‌گناه با 12 قسمت پایان یافت و پخش فصل دوم سریال هم گناه به تازگی آغاز شد که مجموعاً 24 قسمت می‌باشد و مثل آثار پیشین مصطفی کیایی موضوع آن برپایه دغدغه‌های جوانان به سبکی لاکچری است. بازیگران سریال هم گناه از گروه حرفه‌ای شامل پرویز پرستویی و هدیه تهرانی تشکیل شده که البته پرستویی اخیراً در فیلم مطرب با برادران کیایی همکار بود و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران لقب گرفت. سریال جدید مصطفی کیایی با وجود داشتن داستان پرطرفدار و بازیگران برجسته قطعاً می‌تواند در جایگاه پرفروش‌ترین سریالهای سال 1399 ایران جای گیرد و مخاطبان کثیری را به تماشای سریال جدیدش هم گناه بنشاند. پخش نمایش خانگی تایید شده و دانلود سریال هم گناه قسمت 15 پانزدهم یا فصل دوم قسمت سوم با لینک مستقیم حجم کم و کیفیت عالی کامل با اینترنت نیم‌بها رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر گردید.

قسمت 15 سریال هم گناه فصل دوم

نقد سریال هم گناه مصطفی کیایی فصل دوم قسمت‌های ابتدایی

درباب نقد سریال هم گناه باید گفت مصطفی کیایی با ساخت فیلم مطرب به موفقیت بزرگی رسید و بعداز آشنایی با پرویز پرستویی تصمیم گرفت به کمک برادرش محسن کیایی وارد سریال سازی در حوزه نمایش خانگی شود. از طرفی کارنامه او نشان داده که کیایی سلیقه مخاطب ایرانی را می‌شناسد و تلاش کرده سریالی قصه‌گو با موضوعات داغ اجتماعی روزمره بسازد. نویسنده سریال محسن کیایی بخوبی توانسته معضلات جامعه را به قصه‌ای حقیقی تبدیل کند و برای هریک از نقش‌های سریال، یک خرده روایت مطلوب با سرانجام منطقی بنویسد و کارگردان مصطفی کیایی باتجربه‌ای که کسب نموده به درستی آنها را به تصویر کشید. شروع فصل دوم سریال هم گناه با پایان فصل اول آن هماهنگی قصه‌ای نداشت و از قسمت دوازدهم تا سیزدهم دچار جهش ناگهانی شد و این دو قسمت به نوعی سرهم‌بندی گردید. وضعیت سریال‌سازی در نمایش خانگی ایران بسیار ملتهب هست و حقیقتاً سازنده نیاز به پشتوانه‌ای محکم دارد که کیایی با سابقه‌ای که در تهیه‌کنندگی داشت، توانست از پشتیبانی خوبی برخوردار شود و البته پاداشش را با فروش موفق سریالش گرفت. درباره نقد فصل دوم سریال هم گناه قسمت سوم نمی‌توان ایراد خاصی از داستان و بازیگران یا حتی کارگردانی گرفت؛ زیرا تمامی این موارد به بهترین طریق انجام شده و مسلماً بهترین سریال مصطفی کیایی در سالهای اخیر خواهد بود.

دانلود رایگان قسمت پانزدهم سریال هم گناه فصل دوم

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *