دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال هم گناه
دانلود سریال هم گناه قسمت 17 هفدهم با کیفیت عالی

دانلود سریال هم گناه فصل 2 دوم قسمت 5 پنجم با لینک مستقیم

دانلود رایگان سریال هم گناه قسمت هفدهم 17 فصل دوم 2 قسمت پنجم 5 کامل

دانلود سریال هم گناه قسمت 17 هفدهم فصل دوم 2 قسمت پنجم 5 رایگان

کارگردان : مصطفی کیایی | نویسنده : محسن کیایی | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1399

تعداد قسمت : 24 | زمان : 55 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Ham Gonah Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال هم گناه

دانلود قسمت 17 هفدهم سریال هم گناه فصل دوم

دانلود سریال هم گناه قسمت 17 هفدهم فصل دوم 2 قسمت پنجم 5 با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی کامل حجم کم

داستان : قسمت هفدهم هم گناه از فصل دوم حکایت فریبرز صبوری ( پرویز پرستویی ) بوده که متوجه می‌شود فرزندش پیمان ( پدرام شریفی ) زنده است و حالا با ورود به خانواده صبوری حاصل زندگی‌اش بسوی فروپاشی رفت. آرمان ( محسن کیایی ) به زیبا ( هدیه تهرانی ) علاقه‌مند شده اما خانواده او مخالف ازدواج آنان هستند و اکنون اتفاقاتی رخ میدهد که لحظات عاشقانه زیبایی را روایت می‌کند.

بازیگران : پرویز پرستویی, هدیه تهرانی, محسن کیایی, رویا تیموریان, مهدی پاکدل, ساقی حاجی‌پور, پدرام شریفی, سوگل خلیق …

سریال ایرانی جدید هم گناه قسمت 17 فصل 2 قسمت 5 کامل

دانلود سریال هم گناه قسمت 17 با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.1 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 942 مگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 611 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 286 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 182 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید قسمت 17 هم گناه

sbgpoxzjgyhustphbn

دانلود سریال هم گناه قسمت 17 هفدهم فصل دوم 2 قسمت پنجم 5 رایگان با لینک مستقیم کامل کیفیت عالی حجم کم

درباره سریال هم گناه :
هم گناه Ham Gonah سریالی ویژه نمایش‌خانگی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی با نویسندگی محسن کیایی محصول ایرانی سال 1398 با ژانر اجتماعی عاشقانه است. سریال هم گناه در دو فصل 12 قسمتی ساخته شده که پخش قسمت اول آن از 6 اسفندماه آغاز شد و بصورت هفتگی دوشنبه‌ها از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش می‌شود. خواننده آهنگ تیتراژ سریال هم گناه باصدای علیرضا قربانی بنام شروع ناگهان خوانده شده و موسیقی متن توسط آرمان موسی‌پور نواخته گردید. بازیگران سریال هم گناه را میتوان تیمی ستاره نامید که شامل پرویز پرستویی و هدیه تهرانی و مهدی پاکدل است که از ستارگان اجتماعی ایران می‌باشند. مصطفی کیایی سریال جدید هم گناه را در مدت‌زمان پنج‌ماه فیلم‌برداری کرده و پیش‌از آن یک مجموعه‌تلویزیونی را نیز کارگردانی کرده بود. داستان سریال هم گناه براساس فیلم‌نامه‌ای از کیایی با موضوع عاشقانه و اجتماعی نوشته شده که روایت آن برپایه دغدغه خانواده‌های ایرانی و مشکلات روزمره جوانان با زبانی معترضانه می‌باشد. فصل 2 دوم قسمت 5 پنجم روز دوشنبه 9 تیرماه پخش می‌شود و دانلود سریال هم گناه قسمت 17 هفدهم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی نسخه اصلی کم حجم بهمراه تماشای آنلاین با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر گردید.

قسمت هفدهم سریال هم گناه فصل دوم

حواشی سریال هم گناه در فصل اول و دوم

سریال هم گناه سی و هفتمین مجموعه پخش شده در شبکه نمایش‌خانگی و دوازدهمین مجموعه عاشقانه اجتماعی می‌باشد که جهت دانلود قانونی ارائه شده است. هنرمندان نقش‌اول این مجموعه ازجمله پرویز پرستویی و هنگامه قاضیانی برای اولین مرتبه با هم گناه به مدیوم خانگی معرفی شدند که البته مصطفی کیایی نیز نخستین کارگردانی‌اش در شبکه خانگی با همین سریال جدید آغاز گردید. سکانسی حاشیه‌ساز مربوط به دوران جوانی فریبرز در فصل اول با بازی بهروز پرستویی نشان داده شد که بعدها حواشی فراوانی همراه داشت. زمان پخش سریال هم گناه فصل دوم دوهفته به تعویق انداخته شد که سرانجام از اول خردادماه 1399 شروع شد و از وبسایت فیلم تو ایرانی بصورت دانلود سریال هم گناه قانونی کامل با پخش آنلاین در دسترس عموم تماشاگران قرار گرفت.

دانلود رایگان سریال هم گناه قسمت هفدهم فصل دوم قسمت پنجم

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *