دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال هم گناه
دانلود سریال هم گناه قسمت 21 بیست و یکم با کیفیت عالی 1080p Full HD لینک مستقیم

دانلود قسمت 9 نهم فصل 2 دوم سریال هم گناه کم حجم

دانلود رایگان سریال هم گناه قسمت 21 | دانلود قسمت نهم 9 فصل دوم 2 هم گناه رایگان

کارگردان : مصطفی کیایی | نویسنده : محسن کیایی | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1399

تعداد قسمت : 24 | زمان : 51 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Hamgonah Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال هم گناه

سریال هم گناه قسمت 21 بیست و یکم فصل دوم

دانلود سریال هم گناه قسمت 21 بیست و یکم رایگان با لینک مستقیم 1080p Full HD قسمت 9 نهم فصل 2 دوم سریال هم گناه با کیفیت عالی کم حجم.

داستان : قسمت 21 از فصل دوم هم گناه داستان پیمان ( پدرام شریفی ) بوده که توسط پدرش فریبرز ( پرویز پرستویی ) وارد خانواده صبوری شده و قصد دارد به کمک مادرش لیلا ( هنگامه قاضیانی ) حقشان را از خاندان صبوری بگیرند. فرهاد ( مهدی پاکدل ) مجبور میشود بعداز سه‌ماه زندگی از هدیه ( ساقی حاجی‌پور ) طلاق بگیرد که اتفاقات جالبی بوجود می‌آید و لحظات جذابی رقم میزند.

بازیگران : پرویز پرستویی, هدیه تهرانی, مهدی پاکدل, ساقی حاجی‌پور, هنگامه قاضیانی, احسان کرمی و سوگل خلیق.

دانلود قسمت 21 بیست و یکم هم گناه فصل دوم 2 قسمت نهم 9 رایگان

دانلود سریال هم گناه قسمت 21 – فصل 2 قسمت 9

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.3 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 788 مگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 529 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 282 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 181 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید قسمت 21 هم گناه

bekhuysoslhbkdccjg

دانلود سریال هم گناه قسمت 21 بیست و یکم | دانلود قسمت 9 نهم فصل 2 دوم هم گناه

« دانلود سریال هم گناه قسمت 20 بیستم »

« دانلود سریال هم گناه قسمت 19 نوزدهم »

« دانلود سریال هم گناه قسمت 18 هجدهم »

« دانلود سریال هم گناه قسمت 17 هفدهم »

« دانلود سریال هم گناه قسمت 16 شانزدهم »

« دانلود سریال هم گناه قسمت 15 پانزدهم »

« دانلود سریال هم گناه قسمت 14 چهاردهم »

« دانلود سریال هم گناه قسمت 13 سیزدهم »

« دانلود سریال هم گناه قسمت 12 دوازدهم »

درباره سریال هم گناه :
هم گناه ‹ Hamgonah Series › جدیدترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی با تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی و نویسندگی محسن کیایی محصول ایرانی سال 1398 با ژانر اجتماعی است. سریال همگناه در دو فصل 12 قسمتی ساخته شده که پخش قسمت اول آن از 6 اسفندماه آغاز شد و بصورت هفتگی دوشنبه‌ها از فیلم تو ایرانی پخش میگردد. آهنگ تیتراژ سریال هم گناه جدید بنام همگناه باصدای محسن چاووشی برای فصل دوم خوانده شده که موسیقی متن نیز توسط آرمان موسی‌پور نواخته شد. بازیگران سریال هم گناه از هنرمندان شاخص سینما شامل پرویز پرستویی و هدیه تهرانی انتخاب شدند که از ستارگان سینمای ایران هستند. داستان سریال هم گناه براساس فیلمنامه‌ای از محسن کیایی با موضوع عاشقانه و اجتماعی نگارش شده که روایت آن برپایه دغدغه خانواده‌های ایرانی و مشکلات روزمره جوانان با زبانی معترضانه میباشد. فصل 2 قسمت 9 روز دوشنبه 6 مردادماه پخش میشود و دانلود سریال هم گناه قسمت 21 بیست و یکم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی نسخه اصلی کم حجم بهمراه تماشای آنلاین با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر میشود.

تیزر قسمت 21 سریال هم گناه | فصل 2 قسمت 9 هم گناه

فصل اول سریال هم گناه درباره چی بود؟

اولین فصل سریال هم گناه نظر مثبت مخاطبان را همراه داشت، اما فصل اول سریال هم گناه درباره چی بود؟ بصورت خلاصه فصل اول سریال هم گناه درباره فریبرز صبوری با بازی پرویز پرستویی بود که توانست فرزند گمشده‌اش پیمان با بازی پدرام شریفی را پیدا کند و او را درون خانواده بیاورد. فرهاد با هنرنمایی مهدی پاکدل بخاطر عذاب وجدان برای تصادف با رهگذری که فوت شد، تصمیم گرفت با دختر آن رهگذر بنام هدیه با بازی ساقی حاجی‌پور بصورت سوری ازدواج کند تا ادای دین کند. محسن کیایی در نقش آرمان دربندی عاشق زنی بنام زیبا فخری با اجرای هدیه تهرانی میشود که وضعیت اقتصادی ضعیفی دارد، اما شیفته اوست و خانواده آرمان رضایت به ازدواج آنها نمی‌دهند. فصل اول هم گناه روایت‌های مختلف جذابی را داشت که برای کم نشدن لذت تماشای آن نمیشود قصه کامل را بازگو کرد و پیشنهاد میکنیم اگر تاکنون موفق به تماشای همگناه نشدید، الان شروع به دانلود و تماشای آنلاین فصل اول و دوم سریال هم گناه از فیلم تو ایرانی کنید.

چرا سریال هم گناه پرطرفدار شد؟

پرطرفدار بودن سریال هم گناه و محبوبیت آن نزد تماشاگران را میتوان بخاطر عامه‌پسند بودن داستان همگناه دانست، اما چرا سریال هم گناه پرطرفدار شد؟ دلایل بسیاری وجود دارد مثل حضور بخش بزرگی از بازیگران برجسته سینما که مهمترین دلیل پرطرفدار شدن این سریال شد. نویسنده سریال همگناه برای تمام شخصیت‌های سریال یک قصه‌ای مطرح کرده و در ادامه آن کارگردان با پشتوانه بالا فیلمسازی، این قصه‌ها را با بازیگرانی که در اختیار دارد بخوبی پرورش داده و برای مخاطب باورپذیرش کرده است. تماشاگران همگناه در حین تماشای سریال هم گناه میتوانند لحظات عاشقانه رمانتیک را تجربه کنند و هم لحظاتی پلیسی که تلفیق این موارد باهم میتواند دلیلی دیگر برای پرطرفدار شدن سریال همگناه باشد.

آهنگ تیتراژ سریال هم گناه بنام همگناه از محسن چاووشی

نظر مردم درباره سریال هم گناه چیست؟

هم گناه با ورودش به مدیوم خانگی توانست نظرات را بسوی شبکه نمایش خانگی سوق دهد و کاربران جدیدی را برای دانلود و تماشای آنلاین سریال هم گناه پیدا کند، اما نظر مردم درباره سریال هم گناه چیست؟ کاربران نمایش خانگی در یک نظرسنجی آنلاین که اخیراً انجام شد به سریال هم گناه رای 98 درصدی دادند که دلیل محکم برای اثبات نظر مثبت مردم درباره سریال هم گناه شد. خرید دانلود قانونی سریال هم گناه با ثبت رکورد بالای یک میلیون دانلود برای یک قسمت موفق به ثبت رکوردی جدید برای همگناه شد. تماشای آنلاین سریال هم گناه در پایان فصل اول به رکورد 12 میلیون دقیقه تماشا آنلاین در 24 ساعت رسید که جمع آمار دانلود قانونی و تماشای آنلاین میتواند رقمی بالاتر از انتظار سازندگان همگناه باشد که دلیل دیگری برای خوب دانستن نظر مردم درباره سریال هم گناه میباشد.

حقایق جالب درباره سریال هم گناه که نمی دانستید!

مجموعه نمایش خانگی هم گناه درحال پخش فصل دوم از فیلم تو ایرانی است که میخواهیم مرور میکنیم حقایق جالب درباره سریال هم گناه که نمی دانستید! اولین نکته جالب درمورد محسن کیایی نویسنده و بازیگر سریال هم گناه بوده که قرار بود نقش پیمان را بازی کند، ولی بعدها نقش آرمان را پذیرفت. دومین نکته جالب درباره سریال هم گناه که نمی دانستید! درباره حذف برخی شوخی‌های آرمان و سامان از فیلمنامه بود که بخاطر ممیزی شدید سانسور شد.

دانلود هم گناه قسمت 21 بیست و یکم فصل 2 دوم قسمت 9 نهم رایگان کم حجم

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *