دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • جدید
دانلود فیلم آتابای با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی آتابای نیکی کریمی با حجم کم

دانلود رایگان فیلم آتابای سینمایی کامل

دانلود فیلم آتابای با لینک مستقیم رایگان کامل

کارگردان : نیکی کریمی | نویسنده : هادی حجازی‌فر | ژانر : درام عاشقانه | انتشار : 1400

مدت زمان : 92 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Atabai

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : آتابای

دانلود فیلم آتابای ایرانی

اتابای دانلود فیلم آتابای با لینک مستقیم رایگان کامل Full HD دانلود فیلم سینمایی آتابای ایرانی کیفیت عالی 1080p دانلود رایگان فیلم آتابای کامل نیکی کریمی با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم آتابای درباره کاظم «هادی حجازی‌فر» بوده که از دانشگاه انصراف میدهد تا فرزند خواهرش که خودسوزی کرده را سرپرستی کند. کاظم با دوستش یحیی «جواد عزتی» وارد چالش شده و از سویی دیگر عاشق سیما «سحر دولتشاهی» گردیده که سرنوشت مسیری متفاوت رقم میزند.

بازیگران : هادی حجازی‌فر, جواد عزتی و سحر دولتشاهی از بازیگران فیلم آتابای هستند.

دانلود رایگان فیلم ایرانی آتابای کامل بدون سانسور کم حجم

دانلود فیلم آتابای

دانلود کیفیت BluRay با حجم 4.3 گیگابایت – 10.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.8 گیگابایت – 9.500 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.1 گیگابایت – 9.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 557 مگابایت – 8.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 341 مگابایت – 8.000 تومان

دانلود فیلم آتابای با لینک مستقیم رایگان کامل

درباره فیلم آتابای :
دانلود فیلم آتابای به کارگردانی نیکی کریمی و نویسندگی هادی حجازی‌فر محصول سینمایی ایرانی سال 1400 است. داستان فیلم آتابای موضوع درام عاشقانه دارد که داستان مردی را روایت میکند که از دانشگاه انصراف داده و عاشق دختری شده که سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم میزند. فیلمبرداری فیلم ایرانی آتابای در ارومیه انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در تهران بوده که بمدت دوماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی نیکی کریمی «فیلم سوت پایان» موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران فیلم آتابای نیکی کریمی از هنرمندان برجسته ازجمله جواد عزتی و سحر دولتشاهی و هادی حجازی‌فر تشکیل شده که البته دولتشاهی اخیرا در «دانلود سریال ساخت ایران 3 فصل سوم» نیز حضور داشت. زمان پخش فیلم آتابای در شبکه نمایش خانگی از اوایل بهمن اعلام شده و بزودی می‌توانید این فیلم سینمایی را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. فیلم آتابای باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از فیلم‌های موفق جدید در سال 1401 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای فیلم آتابای به سینما بیاورد. پخش فیلم سینمایی آتابای از 4 شهریور تایید می‌شود و دانلود فیلم آتابای با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان فیلم آتابای کامل

نیکی کریمی پنجمین فیلم سینمایی خود را بنام فیلم آتابای برای سینما ساخت که بزرگترین ساخته اوست و شهریور ماه دانلود فیلم سینمایی آتابای کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. جواد عزتی در فیلم آتابای ایفاگر نقش یحیی است و قبلاً در فیلمهای «شنای پروانه» و «خورشید» حضور داشت که اکنون نقشی کاملاً متفاوت از عزتی خواهیم دید. سحر دولتشاهی در فیلم آتابای تجربه جدیدی را کسب می‌کند و پیش‌تر در «دانلود فیلم خط فرضی» به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین آتابای نیکی کریمی برود. هادی حجازی‌فر در فیلم ایرانی آتابای با نقش جدید به سینما می‌آید و اخیرا با فیلم‌های «دوزیست» و «دانلود فیلم بی همه چیز» توانست به اوج درخشش برسد. آتابای در اوایل آذرماه حین اکران سینمایی با واکنش مثبت منتقدان همراه شد و با فروش 2 میلیاردی در ابتدای اکرانش توانست به اکران فیلم ادامه دهد. نقد فیلم آتابای بعد از پخش با بررسی ابعاد مختلف این فیلم از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل آتابای را بخوانید. تماشای فیلم آتابای بصورت اینترنتی از شهریورماه شروع می‌گردد و دانلود فیلم آتابای با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد.

دانلود رایگان فیلم سینمایی آتابای نیکی کریمی کامل با لینک مستقیم کیفیت عالی

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *