دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • اجتماعی
دانلود فیلم آنها با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی آنها به کارگردانی احسان سلطانیان

دانلود رایگان فیلم سینمایی آنها کامل

دانلود فیلم سینمایی آنها با کیفیت عالی لینک مستقیم رایگان کامل

کارگردان و نویسنده : احسان سلطانیان | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1398

زمان : 109 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : They Movie

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : فیلم آنها

دانلود فیلم آنها رایگان با لینک مستقیم کامل و نقد سینمایی با کیفیت عالی 1080p ایرانی

داستان : درباره سه زن هست که در زندگی خود با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند. مادر خانواده (شبنم مقدمی) تحت فشارهای مالی بسیار به‌سر میبرد، از طرف دیگر خواستگار برای دخترش می‌آید و مستاصل و درمانده دست به اقداماتی میزند. آن‌ها می‌خواهند به گونه‌ای زندگی کنند که شبیه دیگران نباشند اما گاهی این تفاوت‌ها باعث بروز اتفاقاتی می‌شود.

بازیگران : شبنم مقدمی، هدی زین العابدین، امیرحسین آرمان، سمیرا حسن‌پور، سعید داخ، سیامک اطلسی، مائده طهماسبی، افسانه ناصری، جلال فاطمی، سعیده رودبارکی

دانلود رایگان فیلم آنها

دانلود فیلم آنها با لینک مستقیم

دانلود پکیج همه کیفیت‌ها بصورت یکجا – 10.000 تومان

دانلود کیفیت BluRay با حجم 6.17 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.55 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.85 گیگابایت – 5.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 1.02 گیگابایت – 4.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 668 مگابایت – 4.000 تومان

رمز نسخه پیش‌خرید آنها

S5HBUE5MSQX4CQKK

دانلود فیلم سینمایی آنها با کیفیت عالی لینک مستقیم رایگان کامل

درباره فیلم آنها :
فیلم سینمایی آنها (They) به کارگردانی و نویسندگی احسان سلطانیان و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان محصول سال 1395 ایران است. فیلم آنها نخستین روز در سی و چهارمین دوره جشنواره فجر رونمایی شد و سپس در گروه هنر و تجربه بصورت عمومی اکران گردید. بازیگران برجسته‌ای همچون شبنم مقدمی که پیش‌تر در (فیلم زهرمار) بازی کرده بود و هدی زین العابدین در این فیلم حضور دارند. ناصر چشم آذر موسیقی‌دان و آهنگساز بزرگ ایرانی کار موسیقی این فیلم را عهده‌دار بوده که از افتخارات فیلم آن‌ها می‌باشد. داستان فیلم آنها حول محور زنان جامعه ایران و مشکلات آنان می‌چرخد که با واکاوی عمیق، سعی در آگاه سازی جامعه نسبت به این مسائل دارد. مجوز پخش نمایش خانگی صادر شد و دانلود فیلم آنها با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل همراه با اینترنت رایگان روز یکشنبه 27 بهمن از فیلم تو ایرانی منتشر شد. منتقدین بسیاری موضوع این اثر را در قالب فمنیسم توصیف کردند که در ادامه به بررسی بیشتر آن می‌پردازیم.

دانلود فیلم سینمایی آنها با کیفیت عالی لینک مستقیم رایگان کامل

بیوگرافی احسان سلطانیان کارگردان

احسان سلطانیان کارگردان و نویسنده ایرانی متولد سال 1362 و اهل اسفرجان است. سلطانیان مدرس دانشگاه همچنین دانش آموخته کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی و کارشناسی کارگردانی فیلم و تلویزیون از دانشکده صدا سیما می‌باشد. وی تنها کارگردان ایرانی است که از سوی دانشگاه سوربن فرانسه برای تدریس سینما دعوت شده است. احسان سلطانیان در آذر سال 1398 بدلیل بروز تومور در قسمتی از ستون فقرات، تحت مداوا قرار گرفت و مجدداً سلامتی خود را بدست آورد. فیلم سینمایی آنها نخستین تجربه او بعنوان کارگردان و نویسنده همچنین مهمترین بخش بیوگرافی وی محسوب می‌شود.

نقد فیلم سینمایی آنها

اولین نقد وارد به فیلم سینمایی آنها درخصوص داستان است که روایتگری نمیکند، بلکه شعار میدهد از زبانی سنگین که به آرامی ساتع می‌شود. سه زن که هرکدام به نحوی برلبه‌تیغ احساسات و عقل‌گرایی راه میروند و در پایان احساسات خود را بر منطق ترجیح میدهند، شکل فناپذیری از یک تجربه سینمایی به مخاطب القا میکند. باید گفت فرم دوربین روی دست درست‌ترین انتخابی بود که مولف می‌توانست برای این فیلمنامه انتخاب کند، اما به اشتباه از حرکت‌های متعدد ترک و ریل بهرمند شده است. نماهای دوربین همگی بدرستی انتخاب شده اما این نماهای ثابت اثر را از ریتم و تمپو می‌اندازد و بهتر بود فیلم از فرم دوربین روی دست بهرمند میشد. احسان سلطانیان استعداد فیلمسازی دارد و این نبوغ نیازی به تایید ندارد، بلکه باید حمایت شود تا به استایل و داستانی یکپارچه دست یابد.

دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی آنها با کیفیت عالی و نقد کامل

اطلاعات بیشتر : Wiki و IMDB .

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *