دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • فیلم ایرانی
دانلود فیلم اژدر با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی اژدر به کارگردانی رضا سبحانی با حجم کم

دانلود رایگان فیلم اژدر ایرانی با نقد کامل

دانلود فیلم اژدر با کیفیت عالی 1080p Full HD لینک مستقیم رایگان

کارگردان : رضا سبحانی | نویسنده : جاوید سبحانی | ژانر : کمدی | انتشار : 1399

زمان : 86 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Azhdar Movie

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : فیلم اژدر

دانلود فیلم اژدر با کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی اژدر کامل با لینک مستقیم دانلود فیلم اژدر با کیفیت عالی رایگان و حجم کم از فیلم تو ایرانی.

داستان : فیلم اژدر روایت مردی فقیر و تنگدست است که زندگی مشقت‌باری دارد اما به یکباره قدرت و توانمندی منحصر به فردی پیدا می‌کند که او را وارد فاز جدیدی می‌کند.

بازیگران : بهاره رهنما، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، نعیمه نظام‌دوست، شهره لرستانی، لوون هفتوان، نادر سلیمانی، نصرالله رادش.

دانلود رایگان سینمایی اژدر کامل

دانلود فیلم اژدر با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.8 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.8 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.5 گیگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 764 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 435 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید اژدر

dqawhjivcpwefgvt

دانلود رایگان فیلم سینمایی اژدر با لینک مستقیم و کیفیت عالی کامل

درباره فیلم اژدر :
دانلود فیلم اژدر به کارگردانی رضا سبحانی و نویسندگی جاوید سبحانی محصول ایرانی سال 1397 است. داستان فیلم اژدر کاملاً کمدی با مضمونی طنز بوده که داستان آدمی فقیری را روایت میکند که یکباره صاحب قدرتی شگفت‌انگیز می‌شود. فیلم سینمایی اژدر در تهران فیلم‌برداری شده و بخش پایانی تصویربرداری آن در اواخر سال 96 پایان یافت که بمدت دوماه به طول انجامید و برخلاف آثار قبلی رضا سبحانی موضوع آن برپایه داستانی کمدی فانتزی است. بازیگران فیلم اژدر رضا سبحانی از سلبریتی‌های پرحاشیه همچون بهاره رهنما تشکیل شده که البته بازیگران برجسته‌ای نظیر نادر سلیمانی هم در فیلم حضور دارند. پخش نمایش خانگی از سه‌شنبه 7 مرداد آغاز می‌شود و دانلود فیلم اژدر با کیفیت عالی کامل و لینک مستقیم حجم کم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر گردید.

دانلود فیلم سینمایی اژدر رایگان کامل

دانلود رایگان فیلم اژدر با لینک مستقیم و دانلود فیلم سینمایی اژدر با کیفیت Full HD کامل.

نقد فیلم اژدر

فیلم اژدر به کارگردانی رضا سبحانی و نویسندگی جاوید سبحانی در ژانر کمدی طنز ساخته شده اما در حقیقت بسیار عقب‌تر از لودگی بوده که توانسته مرز‌های بی‌هویتی را جابجا کند. اگر به عکس پوستر فیلم اژدر دقت کنید متوجه حضور شلوغی از بازیگران کمدی سینمای ایران از جمله میرطاهر مظلومی، لوون هفتوان، بهاره رهنما، علی انصاریان، نعیمه نظام دوست، شهره لرستانی، نادر سلیمانی، نصرالله رادش، محمد شیری، یوسف صیادی (در نقش مرتاض هندی)، رضا پرستش، آذین رئوف خواهید بود، شاید از همین پوستر به راحتی بتوان حدس زد که احتمالا با یک کمدی کلیشه‌ای روبرو خواهیم شد که در ادامه برای بررسی نقد فیلم اژدر با فیلم تو ایرانی همراه باشید.

فیلم اژدر

درون فیلم اژدر درواقع فیلمساز تصور می‌کند که با مخاطب پنج الی شش ساله طرف است، البته چه بسا به دلیل وجود شوخی‌های متعدد جنسی در فیلم، حتی اژدر را نمی‌توان مناسب برای چنین رده سنی دانست.
فیلم با یک موضوع (که من نمیتوانم اسم آن را فیلمنامه بگذارم) کار خود را شروع میکند، شخصیت اصلی داستان یعنی اژدر با بازی میرطاهر مظلومی پس از اتفاقی که در محل کار برای او رخ می‌دهد، ناگهان متوجه می‌شود که قدرت و توانایی منحصر به فردی در او به وجود آمده است که می‌تواند به واسطه این قابلیت جدید، در خواب و رویاهایش به هر کجا که دلش بخواهد سرک کشیده و از هر کسی که دلش میخواهد انتقام گرفته و یا او را به قتل برساند و در نهایت پس از بیدار شدن از خواب، شاهد به وقوع پیوستن آن باشد.

فیلم سینمایی اژدر

اما متاسفانه حسی که در حین تماشای فیلم تجربه خواهیم کرد بسیار بدتر از چیزی است که فکرش را می‌کنید، تماشاگر نه تنها در پس فضای پر رفت و آمد و حضور بی‌دلیل و بی کاربرد کاراکترها، نمی‌تواند کوچک‌ترین لبخندی را تجربه کند بلکه تحمل بی‌محتوایی و لودگی فیلم تا انتها برای او بسیار سخت می‌شود.
اثر آنقدر ناچیز و بی‌مایع است که محال است بتوان چند کلمه در مورد تکنیک آن چیزی نوشت. در حقیقت چیزی که ندارد، همان تکنیک است. اما تا دلتان بخواهد، فیلمنامه‌ی بد، بازی‌های بدتر، دکوپاژ سرهم‌بندی شده تلویزیونی و جلوه‌های ویژه‌ی مضحک و خنده داری به چشم می‌خورد که به جرات می‌توان گفت صد رحمت به فیلمفارسی. شاید تنها نکته مثبت و قابل احترام فیلم مربوط می‌شود به آخرین حضور سینمایی زنده یاد لوون هفتوان عزیز که سالها در عرصه سینما و تئاتر ایران درخشید.

فیلم کمدی اژدر

میشود گفت فیلم سینمایی اژدر یک آش شله‌قلمکار به تمام معناست، فیلم در یک سکانس تماشاگر را به گاوداری می‌برد و در لابه لای کثافت و فضولات، لودگی را سخیفانه حقنه میکند و در سکانس دیگر گاوداری را به کل رها کرده و لوکیشن خانه و البته فضای خانواده را به بدترین شکل ممکن در قاب خود جای می‌دهد و در سکانس دیگری رضا پرستش را وارد میکند و به زور چند جمله لاتین در دهانش می‌گذارد، جلب‌تر اینکه مدعی می‌شود که او همان مسی واقعی است تا شاید ارجاعی مذبوحانه به شوخی‌های کمدی فضای مجازی این شخصیت زده باشد و در سکانس دیگری مجددا همه را در طویله گاوها جمع میکند موزیک و رقص ناچسب خود را آنهم با هنرنمایی دی جی فسنقری و البته با آن کت و شلوار براق‌اش به خوردمان می‌دهد و در آخر در عین ناباوری شخصیت اصلی خود یعنی اژدر را به یکباره غیب میکند.

اژدر را ببینیم یا نه؟

البته که همه چیز بدتر از چیزی است که فکرش را بکنید اما غیب شدن اژدر در این ملغمه به عنوان پایان‌بندی، حتما ریشه در نشناختن کارگردان با نویسنده یا بهتر بگویم خالقان اثر از سینمای روز و سطح توقع مخاطب آن دارد. کارگردان شاید هنوز هم فکر میکند برای پایان فیلمش یک غافلگیری بزرگ را ترتیب داده است. او کاراکتر اصلی فیلم را بی‌دلیل و با چند عکس و پوستر و انیمیشن به هند صادر میکند در مضحک‌ترین شکل ممکن تیتراژ پایانی را روی لاطائلاتش به تصویر میکشد ببینیم و پایان آن را اعلام میدارد. مخاطب هم مبهوت از این همه هزل، ابتذال، فرومایگی و از همه مهمتر توهین به شعورش به پرده نقره‌ای سینما خیره می‌ماند و با خود فکر می‌کند که واقعا چه شد و چرا به تماشای این فیلم نشسته است. امیدوارم اکنون به پاسخ این سوال که فیلم اژدر را ببینیم یا نه، رسیده باشید و در این نقد هم هدف فقط توصیف کامل این فیلم بود.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *