دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • عاشقانه
دانلود فیلم بنفشه افریقایی با کیفیت عالی 1080p BluRay

دانلود فیلم سینمایی بنفشه افریقایی با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم بنفشه افریقایی کامل با نقد

دانلود فیلم بنفشه افریقایی با کیفیت عالی و لینک مستقیم + نقد کامل

کارگردان : مونا زندی حقیقی | نویسنده : حمیدرضا بابابیگی | ژانر : عاشقانه | انتشار : 1399

زمان : 100 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Banafsheh Afrighaei

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : بنفشه افریقایی

دانلود فیلم بنفشه افریقایی با کیفیت عالی

دانلود فیلم بنفشه افریقایی و فیلم سینمایی بنفشه افریقایی کامل رایگان با کیفیت عالی 1080p منتشر شد.

داستان : فیلم بنفشه افریقایی Banafsheh Afrighaei داستان عاشقانه میان شکوه (فاطمه معتمداریا) بهمراه همسر دومش رضا (سعید اقاخانی) که تصمیم می‌گیرند تا همسر اولش فریدون (رضا بابک) که توسط فرزندانشان به خانه سالمندان واگذار شده را به خانه‌شان آورند. وقتی شکوه تصمیمش را عملی می‌کند ناخواسته وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات تلخ و شیرینی رخ میدهد و لحظاتی احساسی برایشان رقم میزند. فیلم تو ایرانی شما را به تماشای فیلم سینمایی بنفشه افریقایی کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم بهمراه اینترنت نیم‌بهاء رایگان دعوت می‌نماید.

بازیگران : فاطمه معتمداریا ، رضا بابک و سعید اقاخانی

دانلود رایگان فیلم بنفشه افریقایی

دانلود فیلم بنفشه افریقایی با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 6.9 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.6 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.6 گیگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 785 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 460 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید بنفشه آفریقایی – zigqwkvvbpsufcbe

دانلود رایگان فیلم بنفشه افریقایی کامل

جزییات بیشتر بنفشه افریقایی

درباره فیلم بنفشه افریقایی :
فیلم بنفشه افریقایی «Banafsheh Afrighaei» فیلمی به کارگردانی مونا زندی حقیقی، نویسندگی حمیدرضا بابابیگی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع‌نوری محصول سال 1396 ایران است. بنفشه افریقایی ابتداً در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و در خردادماه 99 بصورت عمومی اکران انلاین شد که با نظر مثبت تماشاگران و منتقدین سینما روبرو شد. فیلم بنفشه افریقایی از بازیگران مشهوری همچون سعید اقاخانی و فاطمه معتمداریا که پیشتر در «فیلم جان دار» حضور داشت و مدتی ممنوع‌التصویر بود، بعنوان نقش‌اول استفاده کرده که کاملاً در کاراکتر خود درخشیدند. فیلم بنفشه افریقایی در محلات قدیمی شهرستان آمل فیلمبرداری شده و داستان آن براساس طرحی واقعی نوشته شده‌است. دانلود فیلم بنفشه افریقایی با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل بهمراه اینترنت نیم‌بهاء رایگان در وبسایت فیلم تو ایرانی قرار خواهد گرفت.

دانلود فیلم سینمایی بنفشه افریقایی رایگان کامل

تماشای رایگان فیلم بنفشه افریقایی فاطمه معتمداریا با لینک مستقیم و دانلود فیلم سینمایی بنفشه افریقایی با کیفیت Full HD کامل.

نقد فیلم بنفشه افریقایی

بنفشه افریقایی بنظرم یکی از بهترین فیلمهای جشنواره فجر امسال بود که در حقش جفا شد و حالا با «فیلم تو ایرانی» همراه باشید تا این فیلم را نقد و بررسی کنیم که دلایل آن را بدانیم. سینمایی بنفشه آفریقایی همونطور که از نامش برمیاد، یک عاشقانه رمانتیکِ که عطر خوش (فیلم خوب) از آن به مشام میرسد و زندگی یک زن (فاطمه معتمداریا) عاشق بنام شکوه را به تصویر می‌کشد که شوهر اولش فریدون (رضا بابک) طلاق گرفته و با همسر دومش رضا (سعید اقاخانی) زندگی می‌کند. اولین فیلم مونا زندی حقیقی (عصر جمعه) بود که اثری متعادل حساب میشد اما جدیدترین و دومین فیلم او کاملاً عالی کارگردانی شده به گونه‌ای که بعنوان منتقد نمیشه نقد زیادی به آن وارد کرد.

دانلود فیلم سینمایی بنفشه افریقایی کامل رایگان

فیلم بنفشه افریقایی

فیلم سینمایی بنفشه افریقایی داستان جذابی دارد و اجرای بازیگرانش بخصوص فاطمه معتمداریا و سعید اقاخانی از سطح کیفیت بالا برخوردار است. برخلاف تعداد کثیری از فیلمهای امروزه ما در فیلم جدید مونا زندی حقیقی شاهد روایتی تازه و بامحتوا هستیم، زیرا «بنفشه افریقایی» کارگردانی کاربلد، بازیگرانی باتجربه و قصه‌ای پرمعنا دارد که درکنار فیلمبردار و سایر عواملش توانسته فیلمی موفق و پرافتخار باشد و در جشنواره‌های داخلی و خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد. اکثر فیلمهای سینمایی ایرانی فقط رنگ لعاب زیبا و اصطلاحاً بازیگرانی ستاره دارند که در محتوا و فرم واقعاً هیچ نکته مثبتی برای بیننده ندارند و صرفاً تبلیغاتی و گیشه‌ای هستند، خوشبختانه بنفشه افریقایی از اون دسته فیلمها نیست و فیلمی سراسر جذابیت است که پتانسیل لحظات عاطفی آن قطعاً احساس مخاطب را برمی‌انگیزد و در پایان فیلم تماشاگر با رضایت کامل از سالن بیرون میرود.

منبع

  • دانلود فیلم بنفشه افریقایی با کیفیت عالی و لینک مستقیم + نقد کامل

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *