دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • اجتماعی
دانلود فیلم دوزیست کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی دوزیست با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم دوزیست سینمایی کامل با حجم کم

دانلود فیلم دوزیست با لینک مستقیم Full HD کامل رایگان

کارگردان و نویسنده : برزو نیک نژاد | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1401

زمان : 92 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Dozist

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : دوزیست

دانلود فیلم دوزیست کامل رایگان

دوزیست دانلود فیلم دوزیست با لینک مستقیم Full HD کامل رایگان تماشای دانلود فیلم ایرانی دوزیست با کیفیت عالی 1080p دانلود رایگان فیلم دوزیست کامل دانلود فیلم سینمایی دوزیست با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم دوزیست درباره عطا «جواد عزتی» است که با پدرش زندگی میکند و آزاده «ستاره پسیانی» دختر کُلفت همسایه عاشق اوست و روزی از عطا میخواهد که دخترخاله خود «الهام اخوان» را در خانه نگاه دارد که سرآغاز ماجراهایی میشود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم میزند.

بازیگران : جواد عزتی, پژمان جمشیدی, مانی حقیقی, ستاره پسیانی, الهام اخوان, هادی حجازی فر و سعید پورصمیمی از بازیگران فیلم دوزیست برزو نیک نژاد هستند.

دانلود رایگان فیلم ایرانی دوزیست کامل کم حجم

دانلود فیلم دوزیست با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 4.2 گیگابایت – 20.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.4 گیگابایت – 18.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.8 گیگابایت – 15.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 924 مگابایت – 13.000 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 650 مگابایت – 12.000 تومان

دانلود فیلم دوزیست با لینک مستقیم Full HD کامل رایگان

درباره فیلم دوزیست :
دانلود فیلم دوزیست به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک نژاد با تهیه کنندگی سعید خانی محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1398 است. داستان فیلم دوزیست موضوع درام اجتماعی دارد که درباره عطا «جواد عزتی» است که با پدرش زندگی میکند و دختر کُلفت همسایه عاشق اوست و روزی از عطا میخواهد که دختری غریبه را در خانه نگاه دارد که سرآغاز ماجراهایی میشود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم میزند. فیلمبرداری فیلم سینمایی دوزیست در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت چهار ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی برزو نیک نژاد موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران فیلم دوزیست برزو نیک نژاد از هنرمندان برجسته ازجمله جواد عزتی و پژمان جمشیدی و هادی حجازی فر تشکیل شده که البته حجازی اخیرا در « دانلود سریال پوست شیر » نیز حضور داشت. زمان پخش فیلم دوزیست در شبکه نمایش خانگی از اواخر بهمن اعلام شده و می‌توانید این فیلم را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. فیلم ایرانی دوزیست باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از فیلم‌های موفق جدید در سال 1401 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای فیلم دوزیست به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش فیلم دوزیست برزو نیک نژاد از 26 بهمن تایید می‌شود و دانلود فیلم دوزیست با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان فیلم دوزیست کامل

برزو نیک نژاد چهارمین فیلم خود را بنام فیلم دوزیست برای سینمای ایران ساخت که جدیدترین ساخته اوست و اواخر بهمن دانلود فیلم دوزیست با کیفیت عالی کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. جواد عزتی در فیلم دوزیست ایفاگر نقش اصلی عطا است و اخیراً در «فیلم کت چرمی» نیز حضور داشت. پژمان جمشیدی در فیلم دوزیست بعد از «فیلم یادگار جنوب» بیست و هشتمین تجربه بازی در فیلم سینمایی را کسب می‌کند و بعد مدتها تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین دوزیست برزو نیک نژاد برود. هادی حجازی فر در فیلم دوزیست با نقش جدید حمید به نمایش خانگی می‌آید و اخیرا با فیلم‌های «موقعیت مهدی» و «فیلم بی همه چیز» توانست به اوج درخشش برسد. ستاره پسیانی در فیلم دوزیست با نقش آزاده تجربه جدیدی بدست می‌آورد و این بیست و نهمین تجربه بازی در یک فیلم سینمایی برای اوست. الهام اخوان در فیلم دوزیست ایفای نقش مریم دخترخاله آزاده را برعهده دارد و امسال در «سریال آفتاب پرست» مورد توجه قرار گرفت. نقد فیلم دوزیست بعد از پخش فیلم دوزیست با بررسی ابعاد مختلف این فیلم از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل این فیلم ایرانی را بخوانید. تماشای فیلم دوزیست بصورت اینترنتی از 26 بهمن 1401 شروع می‌گردد و دانلود فیلم دوزیست کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد. دوزیست اولین مرتبه در جشنواره فیلم فجر 1398 رونمایی شد و مرداد 1401 وارد سینما شد که با رقمی معادل 20 میلیارد به اکران خود پایان داد و در بهمن 1401 وارد نمایش خانگی گردید.

دانلود رایگان فیلم دوزیست کامل حجم کم

2 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. لاله
    50
    فوریه 12, 2020

    فیلم جالبیه حتما ببینیدش

  2. احمد بهمنی
    45
    فوریه 10, 2020

    دوزیست فیلم خوبیه بنظرم و جواد عزتی واقعا تو نقش های جدی هم عالی بازی میکنه. ولی قصه عطا و ازاده رو درست میگین.منم نفهمیدم واقعا این دوتا چی شدن اما اجراشون عالی بود.

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *