دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • درام
دانلود فیلم شاه کش با کیفیت عالی لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی شاه کش به کارگردانی وحید امیرخانی

دانلود رایگان فیلم سینمایی شاه کش کامل با نقد

دانلود فیلم سینمایی شاه کش رایگان کامل با کیفیت عالی لینک مستقیم

کارگردان و نویسنده : وحید امیرخانی | ژانر : درام | انتشار : 1398

زمان : 90 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Shah Kosh

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : شاه کش

دانلود فیلم شاه کش رایگان با لینک مستقیم و کیفیت عالی با نقد دانلود رایگان فیلم سینمایی شاه کش کامل

داستان : شاه کش قصه چندین نفره که در منطقه‌ای کوهستانی حین برف و کولاک گیر افتاده‌اند. آنان ناگزیر به هتلی در نزدیکی کوه پناه می‌برند که بعداز دقایقی با جسد زنی روبه‌رو می‌شوند که گرگها آن را تکه‌تکه کرده‌اند. همزمان مردی با ظاهری عجیب وارد هتل می‌شود که باعث وقوع ماجراهایی دردناک خواهد شد.

بازیگران : مهناز افشار، مجید صالحی، هادی حجازی‌فر، مهدی کوشکی، پیمان مقدمی، علی کمالی، فرید سجادی حسینی…

دانلود رایگان شاه کش کامل Film Shah Kosh Movie Full Download

دانلود فیلم شاه کش با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 5.7 گیگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.4 گیگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.5 گیگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 902 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 562 مگابایت – 5.500 تومان

رمز نسخه پیش خرید فیلم شاه کش

hprndoghsuhtpnqqesse

دانلود فیلم سینمایی شاه کش رایگان کامل با کیفیت عالی لینک مستقیم

درباره فیلم شاه کش :
فیلم شاه کش ( Shah Kosh ) به کارگردانی و نویسندگی وحید امیرخانی با تهیه‌کنندگی عباس نادران محصول ایرانی سال 1396 است. فیلم سینمایی شاه کش جزء آثار متقاضی ورود به سی و ششمین جشنواره فجر بود که بدلیل حواشی موجود نتوانست به جشنواره راه یابد. اکران عمومی فیلم از شهریور 98 آغاز شد و تاکنون به مبلغ یک میلیارد تومان در گیشه سینماها دست پیدا کرده که در مقایسه با دستمزد بازیگرانش کم است. داستان شاه کش درمورد مرگ مشکوک یک زن بوده که در ارتفاعات کوهستانی حین طوفان برف و کولاک اتفاق افتاده است. فیلمبرداری این سینمایی ایرانی درون سوله‌ای واقع در تهران انجام شده که دکور برف و طوفان را در آن طی یکماه با 14 تن نمک شبیه‌سازی کرده‌اند. بازیگران شاخصی مانند مهناز افشار که پیشتر در (فیلم سینمایی آشفته گی) و مجید صالحی که مدتی قبل در (فیلم زیرنظر) بودند در شاه کش حضور دارند. دانلود فیلم شاه کش با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل بهمراه نقد سینمایی در 6 اسفند از وبسایت فیلم تو ایرانی انتشار می‌یابد.

دانلود فیلم سینمایی شاه کش رایگان کامل با کیفیت عالی لینک مستقیم

بیوگرافی وحید امیرخانی کارگردان شاه کش

وحید امیرخانی کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی متولد سال 1360 اهل شهر تهران است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه هنر تهران است. امیرخانی نخستین فیلم بلند سینمایی خود را در سال 1393 با ژانر کمدی با عنوان (درمدت معلوم) کارگردانی کرد که بخاطر سوژه حاشیه ساز آن از جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شد. این فیلمش اما در گیشه سینماها با اقبال بسیار مخاطبان همراه شد. وحید سپس در سال 1396 بعداز موفقیت اولین فیلمش، تصمیم گرفت شاه کش را بسازد که البته به شهرت اثر اول او نرسید.

نقد فیلم شاه کش

امیرخانی فیلم شاه کش را با کمترین لوکیشن‌ و تنها در یک هتل کوهستانی بنام گوزن قرمز در ارتفاعات توچال ساخته است. وقتی فیلمی با اندک لوکیشن لازم و تعداد بازیگران محدود در یک فضای بسته ساخته می‌شود، مستلزم داشتن فیلمنامه‌ای داستانگو می‌باشد. جنایت، راز، برف و بوران و ایده همگی به نوع خود بسیار جذاب، گیرا و کنجکاوانه‌ است. اما متاسفانه فیلمنامه آنقدر دچار حفره شده که ایده آن بطور کامل هدر می‌رود و موجب نقد شدید منتقدین شده است. «وحید امیرخانی» نویسنده و کارگردان «شاه کش» آدمهای غیرمرتبط را کنار هم گذاشته و نتوانسته آنها را به هم مرتبط کند. فیلم علاوه بر نداشتن حتی یک کاراکتر مشخص و شخصیت پردازی شده، از قصه نیز تهی گشته است. ضمناً مشکلات ممیزی در محتوای فیلمنامه تا جایی پیش میرود که دیگر نه امیرخانی و نه عباس نادران در مقام تهیه‌کننده، هیچکدام «شاه‌کش» را فیلم و اثر خود نمی‌دانند.

دانلود فیلم سینمایی شاه کش رایگان کامل

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB .

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *