دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • اجتماعی
دانلود فیلم صداهای خاموش

دانلود فیلم ایرانی صداهای خاموش به کارگردانی سهی‌بانو ذوالقدر

دانلود رایگان فیلم صداهای خاموش

دانلود فیلم صداهای خاموش, دانلود رایگان فیلم ایرانی صداهای خاموش

کارگردان : سهی‌بانو ذوالقدر | نویسنده : سهی‌بانو ذوالقدر | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1398

مدت‌زمان : 80 دقیقه | نوع : سینمایی | مخاطب : PG-13 | کیفیت : BluRay

فرمت : MP4 | منتشر کننده فایل : Film2irani | تهیه‌کننده : جواد نوروز بیگی

دانلود فیلم ایرانی صداهای خاموش

خلاصه داستان : دانلود فیلم صدا‌های خاموش درباره زنان سرپرست خانواده، اقامت نداشتن پناهنده‌های افغان و مصرف شیشه و مواد صنعتی در سطح شهر است. مهدی پسر دوازده ساله‌ای است که مادرش سرویس‌های بهداشتی پارک را تمیز می‌کند. او در همان پارک با پسری آشنا می‌شود که سرآغاز شروع اتفاقاتی برای خانواده‌شان می‌شود. فیلم تو ایرانی شما را به دانلود فیلم صداهای خاموش با نسخه‌های اصلی و اینترنت نیم‌بهاء رایگان و تماشای آن دعوت می‌نماید.

بازیگران : فریبا کوثری, بیتا سحرخیز, مجید صالحی, فلور نظری, بهاره افشاری, نیما شاهرخ‌شاهی, عمار تفتی, نیلوفر خوش‌خلق و سعید داخ.

دانلود رایگان فیلم صداهای خاموش

دانلود فیلم صداهای خاموش با اینترنت نیم‌بهاء

دانلود پکیج همه کیفیت ها بصورت یکجا – 10.000 تومان

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.9 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.95 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.42 گیگابایت – 5.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 799 مگابایت – 4.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 512 مگابایت – 4.000 تومان

رمز نسخه پیش‌فروش فیلم صداهای خاموش

LKA23KET29UPC5FG

دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید صداهای خاموش

جزئیات بیشتر فیلم صداهای خاموش

درباره فیلم ایرانی صداهای خاموش :
دانلود فیلم صدا‌های خاموش یا به انگلیسی (Seda Haye Khamoosh) نام جدیدترین فیلم ایرانی ویژه شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و قلم سهی‌بانو ذوالقدر و تهیه‌کنندگی جواد نوروز بیگی است. صداهای خاموش در ژانر اجتماعی با چاشنی درام و محصول سال 1394 ایران می‌باشد. این اولین فیلم ذوالقدر در مقام کارگردان است و او پیش‌از این، فقط به عنوان بازیگر در شانزده فیلم و سریال ایرانی، بازی کرده بود. هنرمندان بسیاری در این فیلم ایرانی حضور دارند که برجسته‌ترین آنان، مجید صالحی و فریبا کوثری و بهاره افشاری هستند. این فیلم سینمایی در سینماهای ایران بخاطر موضوع حساس‌ش، هیچوقت مجوز اکران عمومی را دریافت نکرد. سهی‌بانو ذوالقدر درباره ندادن مجوز اکران برای فیلمش می‌گوید: فیلم من درباره زنان سرپرست خانواده، اقامت نداشتن پناهنده‌های افغان و مصرف شیشه و مواد صنعتی در سطح شهر است. در نهایت می‌گویم اگر به‌هم توجه کنیم، می‌توانیم جامعه بهتری داشته باشیم و امیدارانه تمامش می‌کنم. او همچنین ادامه داد: فیلم متری شیش و نیم صحنه‌هایی دارد که سیاه نمایی در آن به وضوح و کامل دیده می‌شود، آن‌هم به موضوع مواد صنعتی می‌پردازد و فلاکت آدم‌ها را نشان می‌دهد. امیدوارانه هم تمام نمی‌شود اما اکران خوب و جوایز متعدد می‌گیرد. به شدت حمایت می‌شود ولی فیلم صداهای خاموش که بسیار کمتر از این اثر آن‌هم نه اینقدر زیاد، همین موضوعات را روایت می‌کند و متهم به سیاه نمایی شده و پس از چهار سال اکران نمی‌گیرد. دانلود فیلم صدا‌های خاموش در هفته چهارم آبان‌ماه به نمایش خانگی می‌آید. شما عزیزان می‌توانید از وبسایت فیلم تو ایرانی به دانلود فیلم ایرانی جدید صدا‌های خاموش نسخه اصلی، اورجینال با کیفیت عالی و اینترنت‌نیم‌بهاء رایگان با لینک مستقیم دسترسی داشته و از تماشای آن لذت ببرید.

دانلود فیلم صداهای خاموش با کیفیت 1080p BluRay

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *