دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • جدید
دانلود فیلم ایرانی عامه پسند با کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی عامه پسند با لینک مستقیم حجم کم

دانلود رایگان فیلم جدید عامه پسند کامل

دانلود فیلم عامه پسند با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی حجم کم فیلم سینمایی ایرانی جدید عامه پسند با نقد سینمایی کامل

کارگردان و نویسنده : سهیل بیرقی | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1399

زمان : 98 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Ame Pasand Movie

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : فیلم عامه پسند

دانلود فیلم عامه پسند رایگان

دانلود فیلم عامه پسند با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی حجم کم + فیلم ایرانی جدید عامه پسند با نقد سینمایی کامل کیفیت 1080p HD بالا

داستان : فیلم عامه پسند داستان زنی بنام فهیمه ( فاطمه معتمداریا ) بوده که سن 57 سالگی تصمیم می‌گیرد همرنگ جماعت شود و دست به کارهایی مثل بوتاکس، پوشیدن مانتو صورتی میزند تا حس جوانی کند و مورد پسند خانواده‌اش قرار گیرد. دخترش افسانه ( باران کوثری ) دختری سربه‌هوا بوده که بهمراه میلاد ( هوتن شکیبا ) سعی دارند کمک فهیمه کنند اما ناخواسته وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات تلخ و شیرینی را برایشان رقم میزند.

بازیگران : باران کوثری , هوتن شکیبا و فاطمه معتمداریا

فیلم ایرانی عامه پسند با کیفیت بالا حجم کم رایگان

دانلود فیلم عامه پسند با لینک مستقیم

دانلود عامه پسند بزودی

رمز نسخه پیش خرید عامه پسند

بزودی

دانلود فیلم عامه پسند با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی حجم کم فیلم سینمایی ایرانی جدید عامه پسند با نقد سینمایی کامل

درباره فیلم عامه پسند :
دانلود فیلم عامه پسند به کارگردانی سهیل بیرقی و نویسندگی با تهیه‌کنندگی او محصول ایرانی سال 1398 است. داستان فیلم عامه پسند کاملاً اجتماعی با مضمونی جامعه شناسی بوده که داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که هریک از اعضای خانواده، سبک خاصی از زندگی را می‌پسندد. فیلم سینمایی عامه پسند در شهرضا فیلم‌برداری شده و بخش پایانی آن در تهران بوده که بمدت سه ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی سهیل بیرقی موضوع آن برپایه دغدغه‌های زنان جامعه است. بازیگران فیلم عامه پسند سهیل بیرقی از گروهی باتجربه شامل فاطمه معتمداریا و هوتن شکیبا و باران کوثری تشکیل شده که البته کوثری در جشنواره فجر 98 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن گردید. پخش نمایش خانگی بزودی تایید می‌شود و دانلود فیلم عامه پسند با کیفیت عالی کامل و لینک مستقیم حجم کم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر می‌گردد.

فیلم سینمایی جدید عامه پسند رایگان

نقد فیلم عامه پسند سهیل بیرقی

درباب نقد فیلم عامه پسند باید گفت بهترین هنرنمایی این اثر بازی عالی باران کوثری است که در نقش دختری حسود، پول‌دوست و خودنمای شهرضایی می‌باشد؛ دختری که هم رفیق دزد بوده هم شریک قافله است. فیلم جدید عامه پسند می‌خواهد مرثیه‌ای باشد برای تمام مادرانی که سالها به آنان بی‌مهری شده؛ درواقع این فیلم تکمیل کننده سه‌گانه سهیل بیرقی با محوریت جامعه زنان و دغدغه‌های آنان بوده که بنظرم بخوبی این کارگردان توانسته هدفش را با عامه پسند عملی کند. نکته‌ای جالب که در سایر آثار قبلی بیرقی وجود نداشت، در عامه پسند هست به‌گونه‌ای که انرژی و پتانسیل بالای برخی صحنه‌های فیلم تماشاگر را مشتاقانه به تماشای فیلم ترغیب کرده و به هیجان می‌آورد. ترکیب فهیمه با میلاد برای انجام کارهایی غیر عامه پسند نکته اصلی فیلم بوده که سهیل بیرقی تلاش کرده با استفاده از دو ستاره سینمایی ایران از سالهای متفاوت این کار را به بهترین طریق ممکن انجام بدهد که کاملاً موفق شده است. درباره نقد فیلم عامه پسند نمی‌توان ایراد خاصی از داستان و بازیگران یا حتی کارگردانی گرفت؛ زیرا تمامی این موارد به بهترین شکل ممکن انجام شده و مسلماً بهترین فیلم سینمایی سهیل بیرقی در سالهای اخیر خواهد بود.

دانلود رایگان فیلم ایرانی عامه پسند کامل

دانلود فیلم مطرب

دانلود فیلم رحمان 1400

دانلود فیلم زهرمار

دانلود سریال دل

دانلود سریال کرگدن

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *