دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • اجتماعی
دانلود فیلم قصر شیرین با کیفیت عالی

دانلود فیلم قصر شیرین با لینک مستقیم به کارگردانی رضا میرکریمی

دانلود فیلم سینمایی قصر شیرین

دانلود فیلم سینمایی قصر شیرین با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان کامل

کارگردان : رضا میرکریمی | نویسنده : محسن قرایی | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1398

مدت‌زمان : 86 دقیقه | نوع : سینمایی | مخاطب : PG-13 | کیفیت : BluRay

فرمت : MP4 | منتشر کننده فایل : فیلم تو ایرانی | تهیه‌کننده : رضا میرکریمی

دانلود فیلم قصر شیرین

خلاصه داستان : دانلود فیلم قصر شیرین درباره جلال مرادی 42 ساله است که طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند. تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود. پس از دو سال به شهرش بازمی‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده‌است. فیلم تو ایرانی شما را به دانلود فیلم سینمایی قصر شیرین با کیفیت عالی و لینک مستقیم با نسخه اصلی کامل و اینترنت نیم‌بهاء رایگان و تماشای آن دعوت می‌نماید.

بازیگران : حامد بهداد, محمد عسگری, ژیلا شاهی, اکبر آئین, آزاده نوبهار, محمد اشکان فر, یونا تدین, نیوشا علیپور, بابک لطفی و خواجه پاشا.

دانلود فیلم قصر شیرین با کیفیت عالی

دانلود پکیج همه کیفیت ها بصورت یکجا – 10.000 تومان

دانلود کیفیت BluRay با حجم 5.72 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.9 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.22 گیگابایت – 5.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 776 مگابایت – 4.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 493 مگابایت – 4.000 تومان

رمز نسخه پیش‌فروش قصر شیرین

TKANDYSFCEQJBWLU

دانلود فیلم قصر شیرین با کیفیت عالی و لینک مستقیم

جزئیات بیشتر قصر شیرین

درباره فیلم قصر شیرین :
دانلود فیلم قصر شیرین با نام انگلیسی (Ghasre Shirin) فیلم ایرانی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی و نویسندگی محسن قرایی و محمد داوودی است. ژانر این فیلم اجتماعی و داستانی درام دارد که ساخته سال 1397 ایران است. برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شد و با نامزدی در هشت رشته، برنده دو سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن شد. درخشش اصلی فیلم در بیست و دومین جشنواره فیلم شانگهای رقم خورد که با حضور در بخش مسابقه اصلی، برنده 3 جام طلایی بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد از این فستیوال شد. این فیلم علاوه بر تحسین مخاطبان در جشنواره فیلم فجر، به عنوان فیلم محبوب منتقدان در مجله فیلم انتخاب شده‌است. فیلم قصر شیرین در روز پنجشنبه 14 آذر‌ماه 1398 به نمایش خانگی می‌آید. کاربران عزیز می‌توانید از وبسایت فیلم تو ایرانی به دانلود فیلم سینمایی قصر شیرین کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم. نسخه اصلی و اورجینال با اینترنت‌نیم‌بهاء رایگان دسترسی داشته و از تماشای آن لذت ببرید.

دانلود فیلم سینمایی قصر شیرین با کیفیت عالی و لینک مستقیم

داستان کامل و نقد فیلم قصر شیرین

داستان کامل فیلم قصر شیرین درمورد مردی است که برای برداشتن یک خودروی پاترول به خانه‌ای می‌رود. حامد بهداد که در این نقش هم همان هیبت مرد اخموی بداخلاق را دارد. با اصرار زنی که متوجه می‌شویم خواهر زن سابقش است و با فشار باجناق سابقش، دو فرزندش را به اکراه با خود همراه می‌سازد. او که هنوز شوهر قانونی همسر سابقش است. صبح درخواست جدا کردن زن از دستگاه را داده که چندی است دچار مرگ مغزی شده. منتقدین سینما در نقد فیلم قصر شیرین گفته‌اند کسب جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره معتبر شانگهای. نشان داد که این فیلم توانسته علارغم بهره گرفتن از اِلِمان‌های بومی، به خوبی با مخاطب غیر ایرانی نیز ارتباط برقرار کند. اوج گرفتن میرکریمی با این فیلم را به فال نیک می‌گیریم.

جوایز قصر شیرین

بیست و دومین دوره جشنواره فیلم شانگهای

  • برنده بهترین بازیگر مرد حامد بهداد
  • برنده بهترین فیلم و بهترین کارگردانی رضا میرکریمی
  • برنده بهترین فیلمنامه محسن قرائی و محمد داودی
  • برنده بهترین موسیقی متن امین هنرمند

سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر

  • نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد حامد بهداد
  • نامزد بهترین فیلم و بهترین کارگردانی رضا میرکریمی
  • بهترین بازیگر نقش مکمل زن ژیلا شاهی و نیوشا علیپور
  • بهترین بازیگر نقش مکمل مرد یونا تدین
سایر عوامل فیلم

فیلمنامه نویس: محسن قرایی و محمد داوودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، صدابردار: سعید بجنوردی، چهره‌پرداز: محمود دهقانی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، تدوین: رضا میرکریمی، صداگذاری: آرش قاسمی، موسیقی: امین هنرمند

منبع : ویکی پدیا و فیلم تو ایرانی .

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *