دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • فیلم و سریال خارجی
دانلود فیلم قندهار Kandahar 2023 با دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم Kandahar 2023 قندهار با زیرنویس چسبیده فارسی

دانلود دوبله فارسی فیلم قندهار 2023 Kandahar بدون سانسور کامل رایگان

دانلود فیلم قندهار Kandahar 2023 با دوبله فارسی زیرنویس چسبیده

کارگردان : ریک رومن | ژانر : اکشن مهیج | انتشار : 2023

مدت زمان : 120 دقیقه | زبان : انگلیسی | کیفیت : WEB-DL | انگلیسی : Kandahar

نسخه : زیرنویس چسبیده | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : قندهار

دانلود فیلم قندهار Kandahar رایگان

قندهار دانلود فیلم Kandahar 2023 قندهار با دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده رایگان دانلود فیلم قندهار Kandahar 2023 دوبله فارسی بدون سانسور با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی فیلم سینمایی قندهار کامل حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم قندهار Kandahar درباره یک مامور مخفی سیا است که در افغانستان گیر افتاده و باید در کنار مترجم افغان خود به نقطه استخراج در قندهار برسند و از دست نیروهای ویژه که دنبال شکار آنها هستند فرار کنند.

بازیگران : جرارد باتلر, نوید نگهبان, الناز نوروزی, علی فضل, بهادر فولادی و تراویس فیمل بعنوان بازیگران فیلم Kandahar قندهار حضور دارند.

دانلود دوبله فارسی فیلم قندهار Kandahar با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور کامل

دانلود فیلم Kandahar 2023 قندهار

نسخه زیرنویس چسبیده فیلم Kandahar از 19 خرداد اضافه میشود

دانلود فیلم قندهار Kandahar 2023 با دوبله فارسی زیرنویس چسبیده

درباره فیلم Kandahar قندهار :
دانلود فیلم قندهار « Kandahar 2023 » یک فیلم انگلیسی در ژانر اکشن مهیج است که در سال 2023 منتشر شد. فیلم قندهار به کارگردانی ریک رومن از فیلم‌نامه‌ای نوشته میچل لافورچون برپایه طرحی از رومن محصول مشترک آمریکا و عربستان است. قندهار درباره یک مامور مخفی سیا است که در افغانستان گیر افتاده و باید در کنار مترجم افغان خود به نقطه استخراج در قندهار برسند و از دست نیروهای ویژه که دنبال شکار آنها هستند فرار کنند. فیلم سینمایی قندهار Kandahar در 26 می 2023 توسط استودیو اوپن رود فیلمز در انگلیس و ایالات متحده آمریکا به صورت سینمایی در فرمت‌های RealD 3D، آی‌مکس و دالبی سینما پخش گردید. این فیلم طی چهار روز بیش از 5 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته و به‌طور کلی نقدهای مثبتی از سوی منتقدان را دریافت کرد. فیلم Kandahar قندهار نقدهای ضد و نقیضی از سوی منتقدان دریافت کرده و کارگردانی جلوه‌های بصری فیلم و نقش‌آفرینی بازیگران با ستایش منتقدان همراه بود، اما روند سرعت فیلم مورد انتقاد قرار گرفت. فیلم قندهار Kandahar دومین فیلم با این موضوع است که امسال ساخته شده و پیشتر « دانلود فیلم The Covenant 2023 پیمان » مورد توجه مخاطبان قرار گرفت که براساس یک داستان واقعی ساخته شده بود. موسیقی متن فیلم قندهار توسط هنری جکمن ساخته شده و امتیاز فیلم Kandahar در IMDB به رتبه بالای 6 رسید. پخش تماشای آنلاین فیلم قندهار Kandahar با زیرنویس فارسی چسبیده از قسمت « دانلود فیلم – فیلم تو ایرانی » آغاز شد و دانلود فیلم Kandahar 2023 قندهار با دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی کامل با حجم کم از سایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان فیلم Kandahar 2023 قندهار دوبله فارسی زیرنویس چسبیده بدون سانسور کامل

1 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. محمد
    18
    جولای 4, 2023

    دمتون گرم

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *