دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • اجتماعی
دانلود فیلم لس آنجلس تهران با لینک مستقیم رایگان

دانلود فیلم لس آنجلس تهران با کیفیت عالی 1080p BluRay کامل

دانلود رایگان فیلم لس آنجلس تهران Full HD کامل

دانلود فیلم لس آنجلس تهران با لینک مستقیم 1080p BluRay کامل رایگان

کارگردان : تینا پاکروان | نویسنده : آنالی اکبری | ژانر : اجتماعی کمدی | انتشار : 1402

مدت زمان : 90 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Los Angeles Tehran

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : لس آنجلس تهران

دانلود فیلم لس آنجلس تهران کامل رایگان

لس آنجلس تهران دانلود فیلم لس آنجلس تهران با لینک مستقیم Full HD کامل رایگان تماشای دانلود فیلم ایرانی لس آنجلس تهران با کیفیت عالی 1080p BluRay دانلود رایگان فیلم لس آنجلس تهران کامل دانلود فیلم سینمایی لس آنجلس تهران با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم لس آنجلس تهران موضوع اجتماعی کمدی دارد که درباره بهروز ژیان بوده که وضعیت اقتصادی خوبی ندارد و خود را جای وارث یک خانواده میگذارد تا ارثیه آن خاندان را بدست بیاورد اما در این راه با مشکلاتی روبرو شد و مسیرش به سوی عاشقی رفت.

بازیگران : پرویز پرستویی, مهناز افشار, ماهایا پطروسیان, گوهر خیراندیش, بانیپال شومون و شیرین یزدان بخش از بازیگران فیلم لس آنجلس تهران تینا پاکروان هستند.

دانلود رایگان فیلم ایرانی لس آنجلس تهران کامل کم حجم

دانلود فیلم لس آنجلس تهران

دانلود کیفیت BluRay با حجم 4.8 گیگابایت رایگان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.3 گیگابایت رایگان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.4 گیگابایت رایگان

دانلود کیفیت 720p با حجم 725 مگابایت رایگان

دانلود کیفیت 480p با حجم 435 مگابایت رایگان

فیلم لس آنجلس تهران استثناً رایگان اضافه شد

دانلود فیلم لس آنجلس تهران با لینک مستقیم 1080p BluRay کامل رایگان

درباره فیلم لس آنجلس تهران :
دانلود فیلم لس آنجلس تهران به کارگردانی تینا پاکروان با نویسندگی آنالی اکبری و تهیه کنندگی تینا پاکروان محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1397 است. داستان فیلم لس آنجلس تهران موضوع اجتماعی کمدی دارد که درباره بهروز ژیان بوده که وضعیت اقتصادی خوبی ندارد و خود را جای وارث یک خانواده میگذارد تا ارثیه آن خاندان را بدست بیاورد اما در این راه با مشکلاتی روبرو شد و مسیرش به سوی عاشقی رفت. فیلمبرداری فیلم سینمایی لس آنجلس تهران در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شهر لس آنجلس آمریکا بوده که بمدت دوماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی تینا پاکروان موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی متفاوت خواهد بود. بازیگران فیلم لس آنجلس تهران تینا پاکروان از هنرمندان برجسته ازجمله پرویز پرستویی و مهناز افشار و ماهایا پطروسیان تشکیل شده که البته پرستویی اخیرا در « دانلود فیلم بی همه چیز » نیز حضور داشت. زمان پخش فیلم لس آنجلس تهران در شبکه نمایش خانگی از مهر 1397 اعلام شده و می‌توانید این فیلم را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. فیلم ایرانی لس آنجلس تهران باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از فیلم‌های موفق جدید در سال 1402 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای فیلم لس آنجلس تهران به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش فیلم لس آنجلس تهران تینا پاکروان از 1 مرداد آغاز می‌شود و دانلود فیلم لس آنجلس تهران با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان فیلم لس آنجلس تهران کامل

تینا پاکروان سومین فیلم خود را بنام فیلم لس آنجلس تهران برای سینمای ایران ساخت که جدیدترین ساخته اوست و دانلود فیلم لس آنجلس تهران با کیفیت عالی کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. پرویز پرستویی در فیلم لس آنجلس تهران ایفاگر نقش اصلی است و اخیراً در «فیلم بی همه چیز» نیز حضور داشت. مهناز افشار در فیلم لس آنجلس تهران بعد از «فیلم قسم» و «فیلم ناگهان درخت» پنجاه و چهارمین تجربه بازی در فیلم سینمایی را کسب می‌کند و بعد مدتها تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین لس آنجلس تهران تینا پاکروان برود. گوهر خیراندیش در فیلم لس آنجلس تهران با نقش جدید به سینما می‌آید و اخیرا با فیلم‌های «فیلم خوب بد جلف» و «فیلم گورکن» توانست به اوج درخشش برسد. ماهایا پطروسیان در فیلم لس آنجلس تهران با نقش متفاوتی تجربه جدیدی بدست می‌آورد و این بیست و هفتمین تجربه بازی در یک فیلم سینمایی برای اوست. بانیپال شومون در فیلم لس آنجلس تهران ایفای نقش جدیدی را برعهده دارد و اخیراً در «فیلم گلهای باوارده» مورد توجه قرار گرفت. نقد فیلم لس آنجلس تهران بعد از پخش فیلم لس آنجلس تهران با بررسی ابعاد مختلف این فیلم از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل این فیلم ایرانی را بخوانید. تماشای فیلم لس آنجلس تهران بصورت اینترنتی از 1 مرداد 1402 شروع می‌گردد و دانلود فیلم لس آنجلس تهران کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد. لس آنجلس تهران اولین مرتبه در 28 خرداد 1397 برای اکران راهی پرده سینما شد که با استقبال خوبی روبرو شد و در آخر یکم مردادماه 1402 وارد نمایش خانگی گردید.

دانلود رایگان فیلم لس آنجلس تهران کامل حجم کم

برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *