دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • اجتماعی
دانلود فیلم مرد بازنده کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی مرد بازنده با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم مرد بازنده سینمایی کامل تماشای حجم کم

دانلود فیلم مرد بازنده با لینک مستقیم کامل رایگان

کارگردان : محمدحسین مهدویان | نویسنده : حسین حسنی | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1401

مدت زمان : 128 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Marde Bazandeh

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : مرد بازنده

دانلود فیلم مرد بازنده کامل رایگان

مردبازنده دانلود فیلم مرد بازنده با لینک مستقیم کامل رایگان Full HD تماشای آنلاین دانلود فیلم ایرانی مرد بازنده محمدحسین مهدویان با کیفیت عالی 1080p دانلود رایگان فیلم مرد بازنده سینمایی بدون سانسور با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم مرد بازنده موضوع اجتماعی دارد و داستان احمد خسروی است که درگیر زندگی شخصی خود بود تا اینکه مسئول رسیدگی به پرونده رازآلود میشود و پرونده مهمی که روند کشف آن با شک و نگرانی‌های احمد درمی‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار میدهد.

بازیگران : جواد عزتی, رعنا آزادی‌ور, آناهیتا درگاهی, بابک کریمی, امیر دژاکام و مهدی زمین پرداز ازجمله بازیگران فیلم مرد بازنده محمدحسین مهدویان هستند.

دانلود فیلم سینمایی مرد بازنده رایگان کامل ایرانی کم حجم

دانلود فیلم مرد بازنده

دانلود کیفیت BluRay با حجم 4.1 گیگابایت – 10.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.7 گیگابایت – 9.500 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.2 گیگابایت – 9.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 767 مگابایت – 8.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 461 مگابایت – 8.000 تومان

دانلود فیلم مرد بازنده با لینک مستقیم کامل رایگان

درباره فیلم بازنده :
دانلود فیلم مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان و نویسندگی حسین حسنی محصول سینمایی ایرانی سال 1400 است. داستان فیلم مرد بازنده موضوع اجتماعی دارد و داستان احمد خسروی است که درگیر زندگی شخصی خود بود تا اینکه مسئول رسیدگی به پرونده رازآلود میشود و پرونده مهمی که روند کشف آن با شک و نگرانی‌های احمد درمی‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار میدهد. فیلمبرداری فیلم مرد بازنده در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال بوده که بمدت چهارماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی محمدحسین مهدویان موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران فیلم مرد بازنده محمدحسین مهدویان از هنرمندان برجسته ازجمله جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور و آناهیتا درگاهی تشکیل شده که البته آزادی‌ور اخیرا در « دانلود سریال جیران » نیز حضور داشت. زمان پخش فیلم مرد بازنده در شبکه نمایش خانگی از اواخر تابستان اعلام شده و می‌توانید این فیلم سینمایی را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. فیلم مرد بازنده باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از فیلم‌های موفق جدید در سال 1401 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای فیلم مرد بازنده به سینما بیاورد. پخش فیلم سینمایی مرد بازنده از 11 تیر تایید می‌شود و دانلود فیلم مرد بازنده با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان فیلم مرد بازنده کامل

محمدحسین مهدویان هفتمین فیلم سینمایی بلند خود را بنام فیلم مرد بازنده برای سینما ساخت که بزرگترین ساخته اوست و 11 تیرماه دانلود فیلم سینمایی مرد بازنده کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. جواد عزتی در فیلم مرد بازنده ایفاگر نقش اصلی سرهنگ احمد خسروی است و قبلاً در «فیلم مغز استخوان» حضور داشت که اکنون نقشی کاملاً متفاوت از جواد عزتی خواهیم دید. رعنا آزادی‌ور در فیلم مرد بازنده با نقش سمیه تجربه جدیدی را کسب می‌کند و پیش‌تر در «سریال زخم کاری» به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین مرد بازنده محمدحسین مهدویان برود. بابک کریمی در فیلم مرد بازنده با نقش رسول به سینما می‌آید و اخیرا با « دانلود فیلم بی همه چیز » توانست به اوج درخشش برسد. آناهیتا درگاهی دیگر بازیگر فیلم مرد بازنده است که بعد مدتها به سینما می‌آید و اخیراً در « دانلود فیلم جوجه تیغی » به خوبی درخشید. مرد بازنده با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران جشنواره فیلم فجر روبرو شد و با قصه جذاب در ابتدای کارش توانست به محبوبیت بالایی دست یابد. نقد فیلم مرد بازنده بعد از پخش با بررسی ابعاد مختلف این فیلم از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل فیلم مرد بازنده را بخوانید. تماشای فیلم مرد بازنده بصورت اینترنتی از اول تابستان شروع می‌گردد و دانلود فیلم مرد بازنده با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد.

دانلود رایگان فیلم مرد بازنده ایرانی کامل با لینک مستقیم حجم کم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *