دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • اجتماعی
دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده با کیفیت عالی 1080p BluRay

دانلود فیلم ایرانی مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی

Maghzhaye Koochake Zang Zadeh 2018 Full Movie

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده,هومن سیدی,نوید محمدزاده,دانلود فیلم ایرانی مغزهای کوچک زنگ زده

کارگردان : هومن سیدی | نویسنده : هومن سیدی | ژانر : درام،جنایی،مهیج | انتشار : 1398

مدت زمان : 102 دقیقه | نوع : سینمایی | مخاطب : 15+ | کیفیت : BluRay

فرمت : MP4 | منتشر کننده فایل : Film2irani | تهیه کننده : سعید سعدی

خلاصه داستان : مغزهای کوچک زنگ زده داستان شاهین، شکور و شهروز سه برادر هست که در یک حلبی آباد زندگی میکنند. شکور برادر بزرگتر است و سردسته باند مواد مخدر می‌باشد. این باند علاوه بر تولید مواد مخدر با دادن جای زندگی برای کودکان بی سرپرست آنها را برای عضویت در این باند آماده می‌کند. پلیس ها به مخفیگاه این گروه حمله کرده و شکور را دستگیر می‌کنند و این موقعیت مناسبی برای شاهین می‌باشد که سرپرست جدید این باند مواد مخدر باشد. فیلم تو ایرانی شما را به دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده دعوت می‌نماید.

بازیگران : نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی، نازنین بیاتی، نوید پورفرج، مرجان اتفاقیان، هامون سیدی، فرید سجادی حسینی

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده با اینترنت نیم بهاء

دانلود پکیج همه کیفیت ها بصورت یکجا – 10.000 تومان

دانلود کیفیت BluRay با حجم 8.94 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 3.72 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.69 گیگابایت – 5.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 1 گیگابایت – 5.000 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 652 مگابایت – 5.000 تومان

رمز نسخه پیشفروش فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

HFMUZGDWEXJPVBNT

دانلود فیلم ایرانی مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی

فیلم ایرانی مغزهای کوچک زنگ زده,هومن سیدی,مغزهای کوچک زنگ زده

جزئیات بیشتر فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

درباره فیلم ایرانی مغزهای کوچک زنگ زده :
فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده (Maghzhaye Koochake Zang Zadeh) فیلمی به کارگردانی و قلم هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی محصول سال 1396 است. این فیلم به سبک گانگستری درام در فضایی تلخ و اکشن می‌باشد. نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی در نقش دو برادر، شخصیت‌های اصلی این فیلم را برعهده دارند. تعدادی از بازیگران این فیلم از بین 15هزار ویدیوی ارسالی فراخوان بازیگری و شاگردان کلاس‌های ولی زاده انتخاب شده‌اند. دبورا یانگ منتقد آمریکایی نشریه هالیوود ریپورتر نیز پیش از این فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده ساخته هومن سیدی استعداد نوظهور سینمای ایران را مهیج‌ترین فیلم در بازار جشنواره فجر معرفی کرده بود که به خوبی می‌تواند در عرصه بین‌المللی نیز مخاطبان را جذب کند. این فیلم تاکنون توانسته به رقم فروش 000’350’765’12 تومان برسد.مغزهای کوچک زنگ زده کاندیدای یازده جایزه از جشنواره فیلم فجر و برنده چهار جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه شد. این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را هم به دست آورد. این فیلم نگاهی به زندگی گوشه ای از فقیرترین مردم ایران دارد. مردمی که در این فیلم به تصویر کشیده شده‌اند در پی فقر به بزهکاری خصوصاً مقوله تولید و پخش مواد مخدر روی آورده‌اند یا از خردسالی در این جامعه بزهکار بزرگ شده‌اند. همچنین موضوع نگاه‌های تعصبی به مقوله غیرت در این فیلم به چالش کشیده شده‌است. همچنین در تاریخ 8 شهریور 1398 در جشن سینمای ایران به نمایش درآمد و با نامزدی 14 تندیس شایستگی، برنده تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به فرهاد اصلانی اهدا شد. وبسایت فیلم تو ایرانی شما را دانلود و تماشای قانونی این فیلم دعوت می‌کند.

دانلود فیلم ایرانی مغزهای کوچک زنگ زده کامل

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *