دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • اجتماعی
دانلود فیلم پریناز با کیفیت عالی 1080p BluRay

دانلود فیلم ایرانی پریناز به کارگردانی بهرام بهرامیان

Parinaz 2013 Full Movie

دانلود فیلم پریناز با کیفیت عالی 1080p BluRay

کارگردان : بهرام بهرامیان | نویسنده : بابک کایدان | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1398

مدت زمان : 88 دقیقه | نوع : سینمایی | مخاطب : 16+ | کیفیت : BluRay

فرمت : MP4 | منتشر کننده فایل : Film2irani | تهیه کننده : محمد نجیبی

خلاصه داستان : دانلود فیلم پریناز قصه زنی است که بعداز مرگ مادرش به سراغ خاله‌اش میرود که تنها خانواده و پناه اوست. خاله از پذیرش پریناز امتناع می‌کند، اما در نهایت با ماجراهایی که پیش میاد، مجبور به پذیرفتن پریناز می‌شود و به‌اجبار باهم زندگی می‌کنند و این سرآغاز اتفاقاتی می‌شود. فیلم تو ایرانی شما را به دانلود فیلم پریناز نسخه اصلی و تماشای آن دعوت می‌کند.

بازیگران : فاطمه معتمدآریا،طناز طباطبایی،مصطفی زمانی،حمید فرخ نژاد،فرهاد آییش،امیرحسین فتحی،مژگان بیات و فرخ نعمتی بازیگران فیلم پریناز هستند.

دانلود فیلم پریناز با اینترنت نیم بهاء

دانلود پکیج همه کیفیت ها بصورت یکجا – 10.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.3 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.5 گیگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 879 مگابایت – 5.000 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 541 مگابایت – 5.000 تومان

رمز نسخه پیش‌فروش فیلم پریناز

wavvyqcaqbqncgrv

دانلود فیلم پریناز به کارگردانی بهرام بهرامیان

دانلود فیلم پریناز, دانلود فیلم ایرانی پریناز, دانلود رایگان فیلم پریناز, فیلم پریناز فاطمه معتمداریا

جزئیات بیشتر فیلم پریناز

درباره فیلم ایرانی پریناز :
فیلم پریناز یا (Parinaz Movie) عنوان فیلمی ایرانی به کارگردانی بهرام بهرامیان، تهیه‌کنندگی محمد نجیبی و قلم نویسنده مشهور بابک کایدان است. فیلم پریناز در ژانر اجتماعی با داستانی درام و محصول سال 1389 ایران می‌باشد. فیلم ایرانی پریناز به مدت هفت سال توقیف بود که دلیل آن هم، نقش اول فیلم با بازی فاطمه معتمدآریا ذکر شده که از نظر شورای نمایش دولت دهم، در فیلم پریناز چهره زن مومن و متدین جامعه به‌گونه‌ای سیاه نمایی شده و زنی را با اختلالات شخصیتی و وسواس فکری بعنوان بانوی مومن نمایش می‌دهند. شورای نمایش به مدت هفت سال از اکران فیلم پریناز جلوگیری کرد تا سرانجام در سال 1396 بهرامیان موفق به دریافت مجوز اکران اما بطور خیلی محدود، با حذف برخی از سکانس‌های جنجالی در سینماهای هنر و تجربه گردید. بهرامیان آثار موفق بسیاری همچون سریال سقوط یک فرشته و سه‌در‌چهار و از یاد رفته و بیش‌از هفت عنوان دیگر را برای سینما و تلویزیون ایران ساخته است. نویسنده فیلم پریناز (بابک کایدان) از بزرگترین فیلمنامه نویسان ایرانی است که آثار ارزشمند بسیاری ازجمله سریال مانکن و سریال دل، فیلم آینه بغل و تگزاس و رحمان 1400 و بیش‌از بیست فیلم و سریال دیگر را به نگارش درآورده است. دانلود فیلم پریناز در هفته آخر مهرماه به نمایش خانگی می‌آید که پخش اینترنتی آن توسط فیلم تو ایرانی انجام می‌شود. کاربران عزیز اکنون می‌توانید از وبسایت فیلم تو ایرانی به دانلود فیلم پریناز با کیفیت عالی، اورجینال و اینترنت نیم بهاء بطور مستقیم دسترسی داشته و از آن لذت ببرید.

دانلود فیلم پریناز با کیفیت عالی

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *