دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • فیلم ایرانی
دانلود فیلم پیشونی سفید 3 کامل با کیفیت عالی

دانلود فیلم پیشونی سفید 3 با لینک مستقیم به کارگردانی سید جواد هاشمی

دانلود فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 رایگان کامل

دانلود فیلم پیشونی سفید 3 کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم

کارگردان : سید جواد هاشمی | نویسنده : سیدجواد هاشمی | ژانر : ماجرایی,فانتزی | انتشار : 1398

مدت‌زمان : 88 دقیقه | نوع : سینمایی | مخاطب : PG | کیفیت : BluRay

فرمت : MP4 | منتشر کننده فایل : فیلم تو ایرانی | تهیه‌کننده : جواد هاشمی

دانلود فیلم پیشونی سفید 3

خلاصه داستان : دانلود فیلم پیشونی سفید 3 درباره اختاپوس از شخصیت‌های منفی داستان که از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او «بل بله» را به خدمت گرفته تا آهوها را به دام بیاندازد و عصاره تن آن‌ها را بنوشد. فیلم تو ایرانی شما را به دانلود فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم با نسخه اصلی و اینترنت نیم‌بهاء رایگان و تماشای آن دعوت می‌نماید.

بازیگران : پژمان بازغی, لیلا اوتادی, ارسلان قاسمی, ترلان پروانه, محمدرضا شریفی‌نیا, سیدجواد هاشمی, امیر غفارمنش, هومن حاجی عبداللهی, ساغر عزیزی, امیررضا احمدی و حسام نواب‌صفوی بازیگران پیشونی سفید 3 هستند.

دانلود فیلم پیشونی سفید 3 کامل با کیفیت عالی

دانلود فیلم پیشونی سفید 3 با لینک مستقیم

دانلود پکیج همه کیفیت ها بصورت یکجا – 10.000 تومان

دانلود کیفیت BluRay با حجم 7.06 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 3 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.26 گیگابایت – 5.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 807 مگابایت – 4.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 522 مگابایت – 4.000 تومان

رمز نسخه پیش‌فروش

XNDUBQKEHJAZMPWG

دانلود رایگان فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 کامل

پیشونی سفید 3 به کارگردانی سید جواد هاشمی

درباره فیلم پیشونی سفید 3 :
دانلود فیلم پیشونی سفید 3 به انگلیسی (White Forehead 3 2019) فیلم ایرانی به کارگردانی، قلم و تهیه‌کنندگی سید جواد هاشمی است. فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 در ژانر موزیکال و ماجراجویی با داستانی فانتزی و محصول سال 1397 ایران می‌باشد. این فیلم سومین قسمت از سه گانه اختاپوس و دنباله پیشونی سفید 2 است و در تاریخ 25 اسفند 1397 در سینماهای ایران اکران شده‌است. سید جواد هاشمی پیش‌تر به عنوان بازیگر در سینما و تلویزیون ایران حضور داشت. ازجمله آثارش به فیلم اخراجی‌ها و بیش‌از 100 اثر دیگر می‌توان اشاره نمود. او در مقام کارگردان و نویسنده، قسمت‌های یک و دو سینمایی «پیشونی سفید» رو هم ساخته بود. برای بازی در این فیلم، هنرپیشه‌های متعددی دعوت به‌کار شده‌اند. از همه ژانرها و با هر نوع معروفیتی. از صداپیشه‌های معروف و محبوب عروسکهای تلویزیونی گرفته تا هنرپیشگان آثار جدی و یا طنز. ترلان پروانه هنگام بازی در قسمت نخست این سه‌گانه، 13 سال داشت و بابت بازی‌اش در آن فیلم، از جشنواره فیلم کودک و نوجوان پروانه زرین دریافت کرد. برخی منتقدان سینما، این مجموعه را کپی‌برداری از فیلم خارجی «آلیس در سرزمین عجایب» دانستند. جواد هاشمی این نظریه را رد کرد و گفت این فیلم در محتوا و داستان، کاملاً متفاوت و اختصاصی است. میزان فروش این فیلم سینمایی در سینماها، بیش‌از 3 میلیارد تومان می‌باشد. فیلم پیشونی سفید 3 در روز سه‌شنبه 26 آذر‌ماه 1398 به نمایش خانگی می‌آید. کاربران عزیز می‌توانید از وبسایت فیلم تو ایرانی به دانلود فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم. نسخه اصلی و اورجینال با اینترنت‌نیم‌بهاء رایگان دسترسی داشته و از تماشای آن لذت ببرید.

دانلود فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 رایگان کامل

منابع : ویکی پدیا, IMDB, فیلم تو ایرانی .

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *