دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • اجتماعی
دانلود فیلم کوسه کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی کوسه علی عطشانی با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم کوسه سینمایی ایرانی کامل با حجم کم

دانلود فیلم کوسه با لینک مستقیم کامل رایگان

کارگردان : علی عطشانی | نویسنده : پیمان عباسی | ژانر : کمدی | انتشار : 1401

زمان : 100 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Kooseh Movie

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : فیلم کوسه

دانلود فیلم کوسه کامل رایگان

کوسه دانلود فیلم کوسه با لینک مستقیم کامل رایگان Full HD تماشای دانلود فیلم ایرانی کوسه علی عطشانی با کیفیت عالی 1080p دانلود رایگان فیلم کوسه سینمایی کامل پژمان جمشیدی با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم کوسه موضوع اجتماعی کمدی دارد و داستان مردی است که شوق خوانندگی دارد و تصمیم می‌گیرد با کمک دوستانش به آرزوی دیرینه برسد.

بازیگران : پژمان جمشیدی, مهدی هاشمی, ریحانه پارسا, بهناز جعفری, مهران احمدی, سیما تیرانداز, محمدجواد جعفرپور و مهران رجبی ازجمله بازیگران فیلم کوسه علی عطشانی هستند.

دانلود فیلم سینمایی کوسه رایگان کامل تماشای کم حجم

دانلود فیلم کوسه

پخش فیلم کوسه از تابستان

دانلود فیلم کوسه با لینک مستقیم کامل رایگان

درباره فیلم کوسه :
دانلود فیلم کوسه به کارگردانی علی عطشانی و نویسندگی پیمان عباسی محصول سینمایی ایرانی سال 1400 است. داستان فیلم کوسه موضوع اجتماعی کمدی دارد و داستان مردی است که شوق خوانندگی دارد و تصمیم می‌گیرد با کمک دوستانش به آرزوی دیرینه برسد. فیلمبرداری فیلم کوسه در ایران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در ترکیه بوده که بمدت چهارماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی علی عطشانی موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران فیلم کوسه علی عطشانی از هنرمندان برجسته ازجمله پژمان جمشیدی و مهدی هاشمی و مهران احمدی تشکیل شده که البته احمدی اخیرا در « دانلود سریال بی گناه » نیز حضور داشت. زمان پخش فیلم کوسه در شبکه نمایش خانگی از اواخر تابستان اعلام شده و می‌توانید این فیلم سینمایی را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. فیلم کوسه باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از فیلم‌های موفق جدید در سال 1401 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای فیلم کوسه به سینما بیاورد. پخش فیلم سینمایی کوسه از آخر تابستان تایید می‌شود و دانلود فیلم کوسه با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان فیلم کوسه کامل

علی عطشانی نوزدهمین فیلم سینمایی بلند خود را بنام فیلم کوسه برای سینما ساخت که بزرگترین ساخته اوست و تابستان دانلود فیلم سینمایی کوسه کامل رایگان از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. پژمان جمشیدی در فیلم کوسه ایفاگر نقش اصلی است و قبلاً در « دانلود فیلم بی مادر » حضور داشت که اکنون نقشی کاملاً متفاوت از پژمان جمشیدی خواهیم دید. مهدی هاشمی در فیلم کوسه با نقش یک خواننده زیرزمینی تجربه جدیدی را کسب می‌کند و پیش‌تر در « دانلود فیلم انفرادی » به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین کوسه علی عطشانی برود. مهران احمدی در فیلم کوسه با نقش جدید به سینما می‌آید و اخیرا با « دانلود فیلم سگ بند » توانست به اوج درخشش برسد. ریحانه پارسا دیگر بازیگر فیلم کوسه است که بعد مدتها به سینما می‌آید و اخیراً در « دانلود فیلم گشت ارشاد 3 » به خوبی درخشید. کوسه با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران جشنواره فیلم فجر روبرو شد و با قصه جذاب در ابتدای کارش توانست به محبوبیت بالایی دست یابد. نقد فیلم کوسه بعد از پخش با بررسی ابعاد مختلف این فیلم از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل فیلم کوسه را بخوانید. تماشای فیلم کوسه بصورت اینترنتی از اواخر تابستان شروع می‌گردد و دانلود فیلم کوسه با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد.

دانلود رایگان فیلم کوسه ایرانی سینمایی کامل با حجم کم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *