دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • اجتماعی
دانلود فیلم یادم تو را فراموش کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی یادم تو را فراموش با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم یادم تو را فراموش سینمایی کامل با حجم کم

دانلود فیلم یادم تو را فراموش با لینک مستقیم کامل رایگان

کارگردان : علی عطشانی | نویسنده : پیمان عباسی | ژانر : اجتماعی عاشقانه | انتشار : 1401

مدت زمان : 90 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Yadam Tora Faramoosh

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : یادم تو را فراموش

دانلود فیلم یادم تو را فراموش کامل رایگان

یادم تورا فراموش دانلود فیلم یادم تو را فراموش با لینک مستقیم کامل رایگان Full HD دانلود فیلم ایرانی یادم تو را فراموش 1080p کیفیت عالی تماشای دانلود رایگان فیلم یادم تو را فراموش سینمایی کامل بدون سانسور با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم یادم تو را فراموش موضوع اجتماعی عاشقانه دارد و براساس داستان واقعی پرونده قتل همسر ناصر محمدخانی فوتبالیست سابق روایت شده که همسر دوم او بنام شهلا جاهد به اتهام قتل همسر اول محمدخانی بنام لاله سحرخیزان بعداز هشت سال محکوم گردید.

بازیگران : حسین یاری, میترا حجار, ماه چهره خلیلی, مازیار فلاحی, آزاده مهدی زاده, خشایار راد و بیتا عطشانی ازجمله بازیگران فیلم یادم تو را فراموش علی عطشانی هستند.

دانلود فیلم سینمایی یادم تو را فراموش رایگان کامل کم حجم

دانلود فیلم یادم تو را فراموش

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.2 گیگابایت – 12.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.2 گیگابایت – 10.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.6 گیگابایت – 9.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 822 مگابایت – 8.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 578 مگابایت – 8.000 تومان

دانلود فیلم یادم تو را فراموش با لینک مستقیم کامل رایگان

درباره فیلم یادم تو را فراموش :
دانلود فیلم یادم تو را فراموش به کارگردانی علی عطشانی و نویسندگی پیمان عباسی محصول سینمایی ایرانی سال 1396 است. داستان فیلم یادم تو را فراموش موضوع اجتماعی عاشقانه دارد و براساس داستان واقعی پرونده قتل همسر ناصر محمدخانی فوتبالیست سابق میپردازد که همسر دوم او بنام شهلا جاهد به اتهام قتل همسر اول محمدخانی بنام لاله سحرخیزان بعداز هشت سال محکوم گردید. فیلمبرداری فیلم یادم تو را فراموش در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال بوده که بمدت دوماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی علی عطشانی « دانلود فیلم کوسه » موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران فیلم یادم تو را فراموش علی عطشانی از هنرمندان برجسته ازجمله حسین یاری و میترا حجار و ماه‌چهره خلیلی تشکیل شده که البته حجار اخیرا در « دانلود فیلم بی مادر » نیز حضور داشت. زمان پخش فیلم یادم تو را فراموش در شبکه نمایش خانگی از عید فطر اعلام شده و می‌توانید این فیلم سینمایی را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. فیلم یادم تو را فراموش باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از فیلم‌های موفق جدید در سال 1401 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای فیلم یادم تو را فراموش به سینما بیاورد. پخش فیلم سینمایی یادم تو را فراموش از عید فطر تایید می‌شود و دانلود فیلم یادم تو را فراموش با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان فیلم یادم تو را فراموش کامل

علی عطشانی نوزدهمین فیلم سینمایی بلند خود را بنام فیلم یادم تو را فراموش برای سینما ساخت که بزرگترین ساخته اوست و عید فطر دانلود فیلم سینمایی یادم تو را فراموش کامل رایگان از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. حسین یاری در فیلم یادم تو را فراموش ایفاگر نقش اصلی است و قبلاً در «سریال نیسان آبی» حضور داشت که اکنون نقشی کاملاً متفاوت از حسین یاری خواهیم دید. میترا حجار در فیلم یادم تو را فراموش با نقش متفاوت تجربه جدیدی را کسب می‌کند و پیش‌تر در «فیلم بی مادر» به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین یادم تو را فراموش علی عطشانی برود. ماه چهره خلیلی در فیلم یادم تو را فراموش با نقش جدید به سینما می‌آید و اخیرا با «فیلم اشنوگل» توانست به اوج درخشش برسد. مازیار فلاحی دیگر بازیگر فیلم یادم تو را فراموش است که بعد مدتها به سینما می‌آید و اخیراً در «سریال قلب یخی» به خوبی درخشید. یادم تو را فراموش با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران جشنواره فیلم فجر روبرو شد و با قصه جذاب در ابتدای کارش توانست به محبوبیت بالایی دست یابد. نقد فیلم یادم تو را فراموش بعد از پخش با بررسی ابعاد مختلف این فیلم از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل فیلم یادم تو را فراموش را بخوانید. تماشای فیلم یادم تو را فراموش بصورت اینترنتی از اول عید فطر شروع می‌گردد و دانلود فیلم یادم تو را فراموش با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد.

دانلود رایگان فیلم یادم تو را فراموش کامل با حجم کم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *