دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • فیلم و سریال
دانلود فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings 2021 دوبله فارسی

دانلود فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings کامل دوبله فارسی زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings شانگ چی و افسانه ده حلقه

کارگردان : دستین دنیل کرتون | ژانر : اکشن, فانتزی | انتشار : 2021

مدت زمان : 132 دقیقه | زبان : انگلیسی | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Shang-Chi

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : شانگ چی و افسانه ده حلقه

دانلود فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings دوبله فارسی

شانگ چی و افسانه ده حلقه دانلود فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings با دوبله فارسی زیرنویس چسبیده لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings کامل زیرنویس فارسی با حجم کم کیفیت عالی

داستان : فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه درباره 10 حلقه سحرآمیز بوده که قدرت جاودانگی و خدایی به صاحبان خود میدهند. انجمن ده حلقه با استفاده از قدرت ابدی خود به کشورهای دیگر حمله میکنند و موجب سرنگونی آنها میشوند تا اینکه شانگ چی شروع به مبارزه علیه انجمن میکند.

بازیگران : سیمو لیو, آکوافینا, منگر ژانگ, فالا چن, فلوریان مونتئانو, بندیکت وانگ, میشل یئو, بن کینگزلی و تونی لیانگ بازیگران فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه هستند.

دانلود دوبله فارسی فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings شانگ چی و افسانه ده حلقه کامل

دانلود فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه

دانلود کیفیت HQ با حجم 3.3 گیگابایت – رایگان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.4 گیگابایت – رایگان

دانلود کیفیت 720p با حجم 1.2 گیگابایت – رایگان

دانلود کیفیت 480p با حجم 885 مگابایت – رایگان

پخش آنلاین رایگان

نسخه زیرنویس چسبیده فارسی فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه اضافه شد

دانلود کیفیت HQ با حجم 3.36 گیگابایت – رایگان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.35 گیگابایت – رایگان

دانلود کیفیت 720p با حجم 1.25 گیگابایت – رایگان

دانلود کیفیت 480p با حجم 881 مگابایت – رایگان

نسخه دوبله فارسی فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه اضافه شد

دانلود فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings شانگ چی و افسانه ده حلقه

درباره فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه :
دانلود فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه ( 2021 Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings‎ ) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی درباره شخصیت شانگ چی از مارول کامیکس است که در سال 2021 رونمایی گردید. پخش فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه برعهده کمپانی مارول استودیوز بوده و از طریق استودیو سینمایی والت دیزنی مجوز اکران آنلاین جهانی گرفت. شانگ چی و افسانه ده حلقه بیست و پنجمین فیلم از دنیای سینمایی مارول محسوب شده و کارگردانی آن برعهده دستین دنیل کرتون با فیلم‌نامه‌ای از دیوید کالاهام و اندرو لانهم که توانست رتبه 8 از «IMDB» دریافت کند. داستان فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه درمورد سیمو لیو در نقش شانگ چی مجبور به مقابله با گذشته خود پس از جذب شدن به سازمان ده حلقه پدرش می‌شود. تماشای فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه در تاریخ 21 آبان 1400 آغاز شده و دانلود فیلم 2021 Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings‎ شانگ چی و افسانه ده حلقه با دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه کامل

ساخت فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings شانگ چی و افسانه ده حلقه برپایه شخصیت شانگ چی از سال 2001 شروع شد، اما با جدیت روی این پروژه کار نشد تا سال 2018 کالاهام استخدام شد. کرتون در اوایل سال 2021 به پروژه پیوست؛ اینکار به روند تولید فیلم سرعت بخشید تا اولین فیلم مارول با رهبری یک آسیایی لقب گیرد. عنوان فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه و بازیگران اصلی در ژوئیه اعلام شد؛ فیلمبرداری این فیلم از اوایل سال 2020 در کشورهای استرالیا و لس‌آنجلس آغاز شد و 24 اکتبر پایان یافت. اکران فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings نخستین بار 16 اوت 2021 در سینماهای لس آنجلس به نمایش درآمد و سپس در 4 سپتامبر به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در ایالات متحده منتشر شد. دانلود رایگان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings با دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده کامل از 21 آبانماه در سایت «فیلم تو ایرانی» پخش میگردد. این فیلم چندین رکورد در گیشه شکست و بیش از 370 میلیون دلار در جهان فروش داشت. فیلم سینمایی شانگ چی و افسانه ده حلقه نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد؛ طراحی حرکات، سکانس‌های اکشن و کاوش و بازنمایی فرهنگ آسیایی و نقش‌آفرینی لیو و لیانگ در فیلم مورد تحسین منتقدان سینما قرار گرفت.

دانلود کامل فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings رایگان

روایت کامل فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings 2021 شانگ چی و افسانه ده حلقه داستان «شو ونوو» بوده که هزاران سال پیش ده حلقه را که سلاح‌های سحرآمیزی هستند و به صاحبان آنها جاودانگی و قدرت خدایی می‌بخشد را کشف می‌کند. ونوو انجمن ده حلقه را تأسیس «Wikipedia» کرده، پادشاهی‌ها را فتح کرده و دولت‌ها را در طول تاریخ سرنگون می‌کند. ونوو جستجوی خود را برای پیدا کردن روستای لو آغاز می‌کند، روستایی که گفته می‌شود زیستگاه جانوران افسانه‌ای بوده تا از این طریق قدرت خود را گسترش دهد. او از طریق جنگلی جادویی تا ورودی روستا حرکت می‌کند اما توسط نگهبان روستا «یینگ لی» از ورود وی جلوگیری می‌شود. این دو عاشق یکدیگر می‌شوند، اما روستاییان ونوو را ترد می‌کنند؛ بنابراین لی همراه او میرود و آن‌ها صاحب دو فرزند بنام شانگ چی و شیالینگ می‌گردند. ونو ده حلقه را رها می‌کند تا در کنار خانواده‌اش باشد. وقتی شانگ چی 7 ساله است، لی توسط دشمنان ونوو گروه آهنین کشته می‌شود و ونوو بار دیگر حلقه‌ها را برای کشتن گروه آهنین در اختیار گرفته و رهبری انجمن خود را به دست می‌گیرد و شانگ‌چی آموزش‌های سختی را در هنرهای رزمی می‌گذراند. وقتی شانگ چی 14 ساله می‌شود او را برای کشتن رهبر گروه آهنین میفرستند. شانگ‌چی که پس از انجام این مأموریت احساس یاس می‌کند به سان فرانسیسکو می‌گریزد و نام «شان» را برای خود برمی‌گزیند. نبردی درمی‌گیرد و ونوو و شانگ‌چی با هم درگیر می‌شوند که با ونوو شانگ‌چی را به دریاچه‌ای می‌اندازد. ونوو شروع به شکستن دروازه با حلقه‌ها می‌کند و بدون اینکه بداند باعث فرار و حمله بسیاری از مقیمان تاریکی به انسان‌ها می‌شود.

دانلود فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings 2021 شانگ چی و افسانه ده حلقه با لینک مستقیم

2 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. علی
    5
    ژوئن 13, 2022

    الان دقیقا لینک دوبله به فارسی این فیلم کدوم قسمته؟

    4 تا لینک اول
    یا
    4 تای دوم

    • modir
      8
      ژوئن 13, 2022

      سلام لینک دوبله فارسی در بخش دوم قرار گرفته

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *