دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • سریال مانکن
دانلود قسمت هفدهم سریال مانکن کامل با کیفیت عالی

دانلود قسمت 17 سریال مانکن با لینک مستقیم

دانلود قسمت هفدهم 17 سریال مانکن کامل رایگان

دانلود قسمت هفدهم 17 سریال مانکن کامل با کیفیت عالی

کارگردان : حسین سهیلی‌زاده | نویسنده : بابک کایدان | ژانر : اجتماعی,عاشقانه | انتشار : 1398

تعداد‌قسمت : 26 | مدت‌زمان : 55 دقیقه | نوع : سریال | رده‌سنی : PG-13 | کیفیت : BluRay

فرمت : MP4 | منتشرکننده‌فایل : فیلم تو ایرانی | تهیه‌کننده : ایرج محمدی

دانلود قسمت هفدهم 17 سریال مانکن

خلاصه داستان : قسمت هفدهم 17 سریال مانکن کامل درباره اخگر است که افرادش در شرکت کتی، بدنبال همتا بودند که بهرام سر رسید و باهم فرار کردند. اخگر به کاوه مشکوک شده که او به برادرش چاقو زده. کاوه و دوستانش به خانه همسر اخگر میروند که ادامه ماجرا. فیلم تو ایرانی شما را به دانلود قسمت هفدهم 17 سریال مانکن کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم. اینترنت نیم‌بهاء رایگان و تماشای آن دعوت می‌نماید.

بازیگران : مریلا زارعی, محمدرضا فروتن, امیرحسین آرمان, نازنین بیاتی, فرزاد فرزین, لیندا کیانی, شبنم قلی‌خانی, الهام پاوه‌نژاد, حسین پاکدل و نفیسه روشن بازیگران مانکن هستند.

دانلود قسمت هفدهم سریال مانکن کامل

دانلود سریال مانکن قسمت 17 با لینک مستقیم

دانلود پکیج همه کیفیت ها بصورت یکجا – 10.000 تومان

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.46 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.77 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 766 مگابایت – 5.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 481 مگابایت – 4.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 305 مگابایت – 4.000 تومان

رمز نسخه پیش‌فروش

PNLKZRGAWCQEYXBM

دانلود قسمت هفدهم 17 سریال مانکن کامل رایگان با کیفیت عالی و لینک مستقیم

سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده

درباره سریال :
دانلود سریال مانکن به انگلیسی (Mankan Series) سریال ایرانی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و قلم بابک کایدان است. سریال مانکن در ژانر اجتماعی با داستانی عاشقانه و رمانتیک و محصول سال 1398 شبکه نمایش خانگی ایران می‌باشد. سریال نمایش خانگی مانکن از بسیاری چهره‌های سرشناس سینمای ایران بهره گرفته که شاخص‌ترین آنان محمدرضا فروتن و مریلا زارعی هستند که برای اولین با مانکن به نمایش خانگی آمدند. سریال مانکن سی و چهارمین سریال شبکه نمایش خانگی می‌باشد و فیلمنامه آن هم برای 26 قسمت به نگارش درآمده است. درحال حاضر این مجموعه، رکورددارِ پربازدیدترین در نمایش خانگی می‌باشد. خواننده تیتراژ مانکن، فرزاد فرزین است که تابحال پنج قطعه عاشقانه برای این مجموعه خوانده است. داستان سریال مانکن درباره دو جوان عاشق است که بخاطر خانواده‌شان مجبور به انکار این عشق می‌شوند. اما تلاش می‌کنند دوباره باهم باشند که افرادی قدرتمند و بانفوذ مانع رسیدن این دو به هم می‌شوند و اتفاقات غیرقابل پیشبینی و عجیبی برایشان رقم زده می‌شود. دانلود سریال مانکن قسمت 17 در هفته آخر آذرماه به نمایش خانگی آمد. شما عزیزان می‌توانید از وبسایت فیلم تو ایرانی به دانلود قسمت هفدهم 17 سریال مانکن کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم نسخه اصلی. اورجینال با اینترنت نیم‌بهاء رایگان دسترسی داشته و از تماشای آن لذت ببرید.

دانلود قسمت 17 سریال مانکن کامل رایگان

منبع : ویکی پدیا, فیلم تو ایرانی .

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *