دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • فیلم ایرانی
دانلود فیلم ایرانی زیرنظر با لینک مستقیم 1080p BluRay کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی زیرنظر به کارگردانی مجید صالحی با حجم کم

دانلود رایگان فیلم زیرنظر رضا عطاران کامل

دانلود فیلم زیرنظر با لینک مستقیم 1080p BluRay کیفیت عالی رایگان کامل, دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی جدید زیرنظر کم حجم

کارگردان : مجید صالحی | نویسنده : ابوالفضل کاهانی | ژانر : کمدی | انتشار : 1399

زمان : 90 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Zire Nazar Movie

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : فیلم زیرنظر

دانلود فیلم زیرنظر رایگان

دانلود فیلم زیرنظر با کیفیت عالی رایگان لینک مستقیم کامل حجم کم دانلود رایگان سینمایی ایرانی زیرنظر مجید صالحی کمدی جدید با نقد کامل و بازی رضا عطاران

داستان : قصه فیلم زیرنظر درباره مرد میانسالی‌ست به نام محسن ( رضا عطاران ) که در نبود همسرش، امید ( امیر جعفری ) را به خانه دعوت کرده است. درحالی که همسرش قصد بازگشت ناگهانی به منزل را دارد، محسن متوجه میشود که مبل سوراخ شده و همین مسئله باعث بروز اتفاقات جدید میشود. یکی از کاناپه‌هایی که محسن با سلیقه همسرش مهشید، بتازگی خریده بود، بر اثر سوختگی به اندازه نوک انگشت سوراخ شده است. ظاهرا همه چیز تقصیر امید بوده که در خانه بساط تَریاک کشیدن راه انداخته بود.

بازیگران : رضا عطاران, امیر جعفری, مهران احمدی, سروش جمشیدی, علی استادی, امیر نوری, عباس جمشیدی و آزاده صمدی …

دانلود زیرنظر رایگان با لینک مستقیم کم حجم

دانلود فیلم زیرنظر با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.8 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.4 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.8 گیگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 723 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 433 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید زیرنظر

ekrepkpyjumetvnadn

دانلود فیلم زیرنظر با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی حجم کم فیلم سینمایی ایرانی جدید زیرنظر با نقد سینمایی کامل

دانلود فیلم ایرانی جدید کمدی

درباره فیلم زیرنظر :
زیرنظر ‹ Zire Nazar › جدیدترین فیلم کمدی نمایش خانگی به کارگردانی مجید صالحی با نویسندگی ابوالفضل کاهانی و تهیه‌کنندگی مشترک رامبد جوان و محمد شایسته محصول ایرانی سال 1398 است. فیلم سینمایی زیرنظر در ژانر کمدی با داستانی طنزگونه است که از 4 دی 98 در سینماهای ایران اکران گردید. فیلم کمدی زیرنظر در اوایل مردادماه فیلمبرداری‌اش کلید خورد و پس از 50 روز در مهرماه به پایان رسید. فیلم ایرانی زیرنظر در مدت زمان 10 روز به فروشی معادل سه میلیارد تومان دست پیدا کرد و پیشبینی می‌شود تا پایان اکرانش، رکوردی بالا برجای بگذارد. مجید صالحی اولین تجربه ساخت اولین فیلم سینمایی بلند را با زیرنظر تجربه خواهد کرد و قبلاً سریال سالهای دور از خانه را کارگردانی کرده بود. نکته جالبی که درمورد این کمدی وجود دارد، حضور بخش بزرگی از هنرمندان طنزپرداز ایران مثل رضا عطاران و مهران احمدی است که باهم ترکیب فوق‌العاده‌ای ساخته‌اند. پخش نمایش خانگی آغاز شد و دانلود فیلم زیرنظر با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل بهمراه اینترنت نیم‌بهاء رایگان با تماشای آنلاین از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر شد.

نقد کامل فیلم زیرنظر مجید صالحی

اهالی سینما احتمالا بزرگترین ایرادی که به فیلم جدید مجید صالحی بگیرند، پیرامون مبتذل بودن آن باشد. اساسا از زمانی که شوخی‌های جنسی و رد کردن خط قرمز از تئاترهای آخر شبی به سینما هم کشیده شد، عده‌ای از منتقدان و اهل فن با زدن برچسب مبتذل به آنها سعی کردند خود را راحت کنند. در اینکه شوخی جنسی باید حدی داشته باشد شکی نیست ولیکن یادمان رفته که بسیاری از کمدی‌های موفق کلاسیک و مدرن جهان نیز به این نوع شوخی آغشته هستند؛ اگر هم بحث فرهنگی در میان باشد که باید گفت به قول هدایت زبان فارسی پر از کلمات رکیک جذاب است که حیف است از آنها استفاده نشود (با تخلص ذکر شد). درج عبارت «برای 15 سال به بالا» در پوستر فیلم‌ها دکور نیست و زیرنظر جداً برای کودکان زیر 15 سال بدآموزی دارد اما برای قشر بزرگسال چطور؟ قبل از دانلود و تماشا با فیلم تو ایرانی در مطلب نقد فیلم زیرنظر همراه باشید.

داستان فیلم کمدی زیرنظر

داستان فیلم کمدی زیرنظر از یک سوژه نیم خطی شروع شده، مردی به خانه برمی‌گردد و می‌بیند که مبل خانه‌اش توسط دوست معتادش سوختگی پیدا کرده و یک عدد سوراخ اندازه بندانگشت روی آن هویدا شده است. همسر این شخص در شمال کشور به سر میبرد و در راه بازگشت به منزلِ و هر لحظه ممکن است برسد. از همین رو این دو دوست تصمیم می‌گیرند هرچه زودتر گندکاری پیش آمده روی مبل را درست کنند. وقتی خودشان مانند پت و مت، بیشتر خرابکاری می‌کنند دست به دامان همسایگان عجیب و غریبشان می‌شوند. همسایه‌هایی که شامل یک زن مطلقه و جذاب، یک مرد پولدار که پارتی راه انداخته و چند تن دیگر می‌شود.

فیلم کمدی زیرنظر

شاید باورش سخت باشد اما تمام داستان فیلم کمدی زیرنظر حول همان سوراخ کذایی می‌چرخد. واژه سوراخ در فیلم به طرق مختلف بیان می‌شود و گاهی بار جنسی زیادی به خود می‌گیرد و گاهی نه. فیلمنامه هرچه جلوتر می‌رود بیشتر خراب می‌شود و پایان بندی افتضاح فیلم را هیچکس نمی‌بخشد اما تا پیش از رسیدن به یک سوم پایانی، فیلم خوب خودش را سرپا نگه می‌دارد. شوخی‌های کلامی جنسی زیادی در فیلم دیده می‌شود که برعکس آثار دیگر، همگی به تخیل تماشاگران برمی‌گردد و فیلمنامه نویس با ایهام کلمه سوراخ، راه خود را برای شوخی‌های کلامی پیدا می‌کند. شاید به نظر بیاید که تکرار این جنس شوخی بعد از مدتی لوث شده و مزه‌اش از دهن می‌افتاد. اما خوشبختانه فیلم با ورود یکی دو کاراکتر جالب توجه، می‌تواند خودش را از اسارت لوده شدن در بیاورد. ناگفته نماند برخی صحنه‌ها در این میان اضافی به نظر می‌رسد و شاید اگر ده دقیقه از مدت زمان فعلی فیلم (که البته آنقدرها هم بلند نیست) کم میشد، فیلم سینمایی زیرنظر روان‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسید.

دانلود با تماشای آنلاین فیلم ایرانی زیرنظر رایگان کم حجم

دانلود فیلم زیرنظر با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی حجم کم فیلم سینمایی ایرانی جدید زیرنظر با نقد سینمایی کامل

فیلم جدید زیرنظر

شوخی‌های جنسی کمدی فیلم جدید زیرنظر برخلاف اثری چون فیلم رحمان 1400 سخیف نیستند و با ماهیت فیلم کاملاً همخوانی دارند. شوخی‌ها به زور داخل بطن داستان گنجانده نشده‌اند و از جوک‌های جدید تلگرامی و توییتری نیز رایگان چیزی کِش نرفته است. سوراخ فیلم که دائما در حال گشاد شدن است. طبیعتاً تداعی کننده یک اَمر فرهنگی یا سیاسی نیست (هرچند سوراخ در بحث اقتصادی کشور ما نیز به وفور یافت می‌شود)‌، اما یادمان نرفته که با یک فیلم کمدی روبرو هستیم و اساسا قرار نیست هر کمدی به طنز ختم شود. فیلم American Pie هم مخالفان زیادی داشت ولی محبوبیت فوق‌العاده‌اش باعث شد که ژانر کمدی دبیرستانی از نو احیا شود. هرچند دنباله‌های این اثر کار را خراب کردند. اما مقصود در اینجا وجود همان شوخی‌های جنسی است که به ماهیت کمدی دبیرستانی بودن فیلم کاملا جور در می‌آمد. در زیرنظر نیز جنس کمدی روی خط قرمز و بلکه فراتر از آن حرکت می‌کند ولی این موقعیت را طوری پیش نمی‌آورد که به شعور مخاطب توهین کند. اگر فیلمنامه از یک نوع بیماری جنسی رنج می‌برد، ذهن منحرف ما نیز به آن دامن می‌زند.

کمدی زیرنظر مجید صالحی

فیلم زیرنظر از آنجایی وارد قَهقَرا میشود که به یک سوم پایانی خود می‌رسد و داستانک جدیدی را وارد بطن قصه خود میکند. اضافه شدن این خرده داستان برای ادامه دادن پیرنگ فیلمنامه فیلم ضروری به نظر میرسد. ولی بی‌ربط بودن آن و بی‌سرانجام بودنش و بد پرداختن به آن، همه و همه دست به یکدیگر داده تا پایان بندی فیلم تبدیل به سقوط کمدی جدید مجید صالحی شود. در واقع فیلمنامه‌نویس (ابوالفضل کاهانی که بیشتر در دنیای مستند شناخته شده و طرح اولیه سریال ناموفق رقص روی شیشه نیز از آن او بوده) نتوانسته سوژه خود را درست بسط دهد و آن را تبدیل به یک اثر سینمایی بلند کند. سوژه کاهانی در اواخر فیلم لنگ می‌زند و سوژه جدیدی که وارد داستانش می‌کند ناموفق از آب در می‌آید. این موضوع احتمالا به این مساله برمی‌گردد که فیلمنامه با عجله نوشته شده و این عجول بودن در برخی صحنه‌های فیلم نیز به چشم می‌آید. کافیست به سوتی‌های ریزی که در طراحی صحنه وجود دارد نگاهی دوباره بیندازید.

فیلم کمدی زیرنظر رضا عطاران

بازی‌ها در فیلم کمدی زیرنظر شسته رفته از آب درآمده و تمام گروه بازیگران فیلم با یکدیگر شیمی قوی دارند، زوج هنری عطاران و جعفری نقطه قوت فیلم هستند. تصور اینکه افراد دیگری به جای آنها در قالب این دو دوست دَست و پا چُلفتی و زن ذلیل نقش آفرینی کنند دور از ذهن است. بقیه کاراکترهای فیلم اما اشخاصی گذرا هستند که برخی از آنها نظیر همسایه هیز و همسر رفیق معتاد صاحبخانه، حضورشان منطق و توجیه درستی ندارد. آزاده صمدی نیز با اینکه نقشی تکراری را بازی می‌کند و شاید بهتر باشد که از این قالب کاراکتر (زن دلربا با عشوه‌های غلوآمیز) خود را دور کند، اما در کمدی جدید مجید صالحی کار خودش را خوب انجام می‌دهد. سروش جمشیدی نیز که پیش از این در «متهم گریخت» کنار عطاران بازی کرده بود و حالا به یمن مهران مدیری چهره شناخته شده‌تری شده نیز به خوبی از پس نقش کاراکتر افغان خود برمی‌آید و کاملا روی نقش‌آفرینی خود تسلط دارد.

دانلود رایگان فیلم سینمایی زیرنظر رضا عطاران با مجید صالحی

دانلود فیلم زیرنظر با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی حجم کم فیلم سینمایی ایرانی جدید زیرنظر با نقد سینمایی کامل

زیرنظر را ببینیم یا نه؟

فیلم سینمایی زیرنظر (که بعد از دیدن فیلم به هوشمندانه بودن اسم‌گذاری آن نیز پی‌ خواهید برد) کمدی بی‌عیب و نقصی نیست ولی از اکثر آثار کمدی اکران شده در سال جاری عملکرد بهتری دارد. مجید صالحی جنس کمدی خود را انتخاب کرده و برچسب زدن مبتذل روی اثری که می‌خواهد با خطوط قرمز جنسی شوخی کند، عین همانکاریه که بسیاری از طنازان و شاعران کشورمان در طول تاریخ انجام داده‌اند، محلی از اِعراب ندارد. فیلم زیرنظر راه خودش را پیدا کرده و آن را با نقص‌هایی دنبال می‌کند ولی در نهایت وقتی به مقصد می‌رسد که اکثر مسافرین خود را راضی نگه می‌دارد، دانلود و تماشای فیلم زیرنظر میتواند سرگرمی مفرحی باشد.

دانلود فیلم ایرانی زیرنظر رایگان با حجم کم و نقد سینمایی کامل

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB .

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *